nehovoriac už o tom, že keby to malo byť na brnenský systém, tak linky 203 a 207 sa komplet všetky poradia nahradia autobusom bez zmeny trasy a grafikonu a substrát si skoro nič (niektorý vôbec nič) nevšimne. Takisto aj 206 po svojej pôvodnej trase dve poradia nie sú moc. Cez víkend na to autobusy máme, akurát či vodičov a vozokilometre.
Lenže u nás je tá "zdravá" rivalita medzi prevádzkami. Azda historicky prelomovo prvýkrát boli autobusy cez víkend na trolejbusovej linke bez akýchkoľkevk zmien prednedávnom na L210 (po 3 IK415 ☺ ).
A možno ešte predtým 5 - 6. septembra 1998 výluka na Kramároch počas výstavby trolejovej odbočky k NOÚ a SÚSCH na linke 212 po celej trase autobusy. Namiesto 15Tr s 12 min. intervalom vtedy premávali B732 so 6 min. intervalom. A to tam vtedy boli tie najväčšie šroty - "co týden dal" ☺ ☺ (Ale každých 6 minút, veď na Kramáre nahrádzali aj L211 a 219)
Tie X7 si myslel vypravit autobusmi, alebo trolejbusmi? Lebo ak trolikmi, tak ak som spravne pochopil vylukove info, tak mas v tom hacik, ze z Kollarka sa na Hodzovo nedostanes, prave kvoli tej vyluke
No presne s tym suhlasim.Ked budu takej kvality aj Solarisy,tak amen gloria.Nie som proti reklamam.Musia mat ale aj istu kvalitu.Da sa to vyriesit k spokojnosti oboch stran /vid. little-big city/.Ale to co vymyslelo SPP je hnoj.Asi im to je jedno,pretoze ked nemaju konkurenciu,nemaju dovod,aby sa vylepsovali.Apropo,to uz teraz budu vsetky plynaky zeleno-zlte?Lebo ak ano,tak som proti ekologickej doprave v BA./samozrejme v uvodzovkach/Ale ak to tu naozaj cita niekto z DPB,tak by sa mohli pokusit to zmenit a s tym "chudobnym podnikom" sa nejako rozumne dohodnut.Napriklad keby plynove vozy dostali prave nater "little big city" a povedzme na zadnom cele by bola informacia o SPP- samozrejme prisposobena farbam celej karoserie.Neverim,ze by to bolo financne nemozne.Ved predsa kazdy voz musia tak ci tak nalakovat nie?A uz je len na dopravnom podniku,pripadne na sponzorovy,aky vzor zvoli...
možné riešenia:
Pred pár rkomimi istí páni tvrdievali, že hrobusti sa sťažujú, že majú malé úväzky, že nevyjazdia hodiny, a eše k tomu keď sú výluky, keď im úbúdajú služby. A tiež aj, že trolejbusy nenapĺňajú vozokilometre, či čo.. No to už dnes asi neplatí; ale aj tak prídu o veľa služieb ten víkend trolejbusáci.
Možno pritiahnuté za vlasy, ale predsa, išla by zaviesť 207 s trasou R. Dolina - Prievozská - Svätoplukova - Záhradnícka - Karadžičova - ŠAncova - Kramáre - Valašská - - Amfiteáter (vozvňa Hroboňova)
Autobusy: NAD X13: Koliba - Hodžovo Nám. (Lebo za normálnych okolností iba minimum ľudí cestuje z Koliby na Palisády a ďalej.)
X7 Valašská - Hrad- Hodžovo - Kollárovo - Mickiewiczova - Záhradnícka - Karadžičova - plynulý prejazd cez obratisko ASMN - 29. Augusta - Kollárovo - Hodžovo - Hrad- Valašská (polokružná), jediný možný háčik, že či ide odbočiť pre jazde od Amerického Nám. zo Záhradníckej doprava mna Karadžičku - nie som istý, ale tušim hej)
Teraz by sa hodila diskusia k článkom, ktorá tu údajne bude už čoskoro.
Víkendová trolejbusová, s takou organizácoiu, ako je , megavýluka.
- Bez rozumného spojenia ostane časť Záhradníckej, Mickiewiczova, 29. Augusta. Kollárovo Nám bude obslúžené iba linkou 80 (to je iba smer Petržalka) A to je paralelna výluka električiek, čiže s trolejbusmi sa chodilo z Kolárka aj na Radlinského (STU; uznám, cez víkend asi nepotrebné) a Obchodnú.
- NEBUDE spojenie ASMN - Kollárovo Nám. - Hodžovo Nám. a Záhradnícka - Kollárovo - Hodžovo Nám.
- Jediný prístup do veľkej oblasti bez obsluhy budú zabezpečovať električky z Amerického Nám. (resp. Špitálskej), pešou dochádzkou a z východnej oblasti, resp. širšej CMO linka 39.
- Na Hodžovom Nám. bude pohodlný prestup na NAD 216 z liniek 83 a 93. Ináč okrem spomínanej 39 bude možné pre dopravu na "Palisádovú", resp. Mudroňovu radiálu (NAD 216) prestúpiť iba v uzle Karpatská/Šancova v uvedenej križovatke. Jediný kontakt s električkami bude mať 216ka v uzle Žilinská/Štefanovičova (L2, 3, 8, 13) v uvedenej križovatke.
- Linku 207 nahradí v oblasti Ružova Dolina - Miletičova linka 50, ale z nej na 216 neprestúpite, ani sa na Hodžovo ináč nedostanete. (Iba že by cez Aupark a na 83, 93). Z Prievozskej a ASMN bude treba ísť na 201 a cez Karpatskú - Šancovú na 216.
Ale sprosté vlky to, ako vždy, nepochopia. Pri jazde zo smeru Hrad väčšina vystúpi na Hodžovom Nám. a ďalej nič. Môžu ísť na 1. 5 a počkať si na 39. Alebo peši dole Poštovou na električky Kamenné Nám. (Dôchodcovia iste poďakujú ? ? )
- Samozrejme, 216 dostane tipujem 15 min. interval, veď taký má aj 203 a štandardne sa dáva aj na X7, však... Ešte že sa dá všetko zahrnúť pod nedostatok vozokilometrov. ☺
Neviem kto na akom voze jazdi, ale pravda je taka, ze nedavno som videl na Kramaroch pri Siemense ten Mercedes tak agresivne odchadzat zo zastavky...normalne mu pisatli gumy a potom tam este chvilu bolo citit spalene gumu....jak startovanie aut na pretekoch...tak potom to tak dopadne ? ? ?
tym reklamam tiež celkom nerozumiem..nema nahodou SPP monopol na dodavku plynu? su to zbytocne vyhodene peniaze..a ten design..to je hnus..asi to ma priamo suvisiet s kvalitou prerobenej karosy ?
Co to plácáš? 1) Co je třeba na lince 12 posilového? K čemu je podle pána posilová? K 1? A 1 bude dělat zajížďku na Šafko? 14 je posilová k čemu? 6 je posilová k čemu?2) Když zruším linku 17 a místo ní posílím 5, tak budu potřebovat o něco více vozidel, teoretiku.
E499.3056
Re #59284: dobre, a ty mne DPB, ok?