Reply on: KLF #59245:
Keď ešte trochu viac zabehneme do histórie, viacero športových klubov (v rôznych športoch) patrilo dvom veľkým podnikom: žlto-čierny Inter bol klub Slovnaftu a bielo-modrý Slovan klub Dimitrovky (CHZJD). Preto aj rovnaké farby klubu a podniku.
Sarko
Re #59213 81-71: Bolo by dobré zistiť, na akom princípe funguje oných 7 nereálne jazdiacich liniek.
Re #59228 81-71: Hm, takže ďalší likvidátor elektrickej trakcie...
Ako sa dostanú húfy ľudí zo zmien v USS do destinácií mimo Žel. st.? Na Nám. osloboditeľov príde 10 súprav a desatina sa potlačí do spoja na Nad jazerom, desatina na Št. TU a zvyšok pôjde peši? Nemalá časť má vystúpiť už na Moldavskej a urobiť si kilometrovú prechádzku na zastávky pre smer Št. Lokomotívy a Nad jazero? Ako sa dostanú obyvatielia Terasy (najľudnatejšia MČ) z Južnej časti centra domov? Urobia si 2,5 km prechádzku Hlavnou ul. na Nám. MMM? A tých pravdepodobne nezodpovedaných otázok by sa našlo ešte veľmi veľa...
Re #59226 Papyr: Ako radikalista by som s tými štyroma linkami súhlasil, optimálne by to bolo pravdepodobne s 5 mestskými linkami. O železiarenských sa nemá zmysel vôbec baviť, je to jednoznačný odvoz zo všetkých električkových konečných. Ešte v 90-tych rokoch chodili spoje R-liniek také preplnené, že mnohí si privstávali a na tie konečné cestovali, aby sa do električky vôbec dostali. Dnes už mnohí cestujú systémom - mám auto, vezmem po ceste dohodnutých ďalších troch, ktorí mi výrazne vykryjú náklady.