Ak by to tak naozaj malo byť, tak to bude teda fakt obnova vozového parku na úrovni, čo sa kapacity týka. Najmä pre linku 21. Ešteže som s ňou už dávno necestoval, ani nepamätám. IKG is the best! ?
Solarisy pojdu na L.:98,87,50,39,31,21,63.....vacsina z 22kusov,nieco pojde aj na linky 2 kolony.
IK435 z 1 kolony da Petrzky takze klbakov bude dost ?
Nejako divne si to pochopil. Pred 5.9. som tvrdil to, ze je jedno ak chce ist cestujuci z A do B, ci pojde cez C alebo cez D. Taktiez je jedno, ci pojde cestujuci z A do B1 alebo B2 alebo B3 - ak su B1, B2 a B3 blizko seba. Akurat teraz sa mi snazis podsunut tvrdenie, ze ak chce ist cestujuci z A do B, tak je jedno, ci pojde z A do X alebo z A do Y... A to som nikdy nepovedal.
No radšej by som nechal Solarisy na 96 a potom na L88. A s tým, že na L88 by jazdili kĺbaky iba v špičke. 98 má už bez tak malý interval a chodí vždy slušne naplnená!
Pripadne Solarisy dajme na L70 nemusia jazdiť hneď v Petržalke. ?
DP ma vozit ludi tam, kam chcu ist oni a nie tam, kam chce DP, aby sli. Ak niekto pracuje na Kamennom nam., tak prenho ASMN centrom nie je... Ak boli ludia zvyknuti na ex 88 a 95 a zo Safka sli napr. na Kamenne nam., Nam. SNP, atd., tak tym by sa 88 na Rajsku hodila.
Re #58957 enge2: "Nie však linke č. 96, hoci sa vie, ako by jej pomohla výmena krátkych autobusov za kĺbové. "Je to linka, ktorá jazdí len v špičke, takže úplne nové vozidlá by na ňu bolo škoda," vysvetlil Weigl."
Veď vozy z 96 robia doobedu aj sedlové spoje 92, takže by to nemuselo byť až také strašné.
V tej ankete ide o to, aby sa vyriesil jeden problem, ktory dost ludi kritizuje - zle spojenie z Lachovej, Sustekovej a Bulikovej do centra. Je to skor taky prieskum, ci by to aj niekto vyuzival.
Mike: Nieco podobne napadlo aj mna, akurat medzi moznostami budu linky, o ktorych sa realne uvazuje Od 4.3...
Presne tak, a velice ma udivuje,ze takto koncipovany návrh pride od cloveka, ktory tu doteraz presadzoval a navrhoval uplne daco ine...neustale prestupovanie a maximalne kuskovanie vsetkeho co jazdi s kratsim intervalom ako linka "odvsadialvsade" s dlhym intervalom. A najvacsia zahada,ze ide o oblast s vybornou dostupnostou, jazdia tam trolejbusove linky v slusnom intervale, tak naco KUA uplne ZBYTOCNE zavadzat spalovaci motor pod trolej??? Nemalo by sa toto uberat prave opacnym smerom?
Aha, a teraz, ze kolko ludi ma radsej redsi interval a priame spojenie, ked to prezeniem linky odvsadial vsade.
Ze dlhsie cakam na zastavke, ale potom neprestupujem.
Predmetna anketa je aj o tom. ?
To co je za podivnu otazku v ankete?Ved na Rajsku chodi z ASMN pojov dost a v dobrom intervale, neviem kto chce zbytocne taku zvrhlost ako tahat busy pod trolej kde to absolutne netreba......... ? ? ? ?
Vyhlasujem tu anketu na ktoru linku sa maju nasadiť podľa Teba 15m autobusy? V 2 kategóriách:
1. - pri existujúcom cestovnom poriadku (najmä súčasný interval)
2. - pri miernom zahustení kapacity v najzaťaženejšom období (zrejme ranná špica) - do 20% oproti dnešku
Anketu tohoto znenia som v histórií nenašiel,
viem, že na pôde tohto fóra sa to už dávnejšie preberalo, tak pre zopakovanie ☺ ?
81-71