Ale ved ked sa clovek kukne na CP L49 tak mu z toho pride zle. To je taký košický spoj. Defakto nevyuzitelny. A ked sa zrusi,o moc velku prepravnu kapacitu Kramare nepridu. A k NOU chodi aj L22. A je uplne jedno,kde na L49 clovek nastupi,ci na Patronke alebo na Kramaroch. Samozrejme,ze je to urcite oslabenie prepravy k NOU,ale ved k NOU chodia dalsie spoje. L22 z Patronky, popripade aj z Kramarov,pri pomyslenom prestupe z L212 mame dalsie prestupy na Magurskej, a to hne bud na dalsiu trolejbusovu linku L209 alebo autobusovu L44 na zastavke Siemens. Z L212 je mozne prestupit na 3 linky,ktore idu k NOU a jedna z nich ide z Patronky dokonca aj priamo. A este jedna vec,kolko ludi vyuzivalo L212 priamo z Vojenskej a kolko by ich vyuzivalo pri tomto modely?Neporovnatelne viac ludi. Ale komu by strasne chybala L49 napriek velmi dobrym pomerom s prepravou k NOU a na Kramare,mozno by stalo za to spravit z L49 trolejbusovu linku, na ktoru by postacovalo nasadit tu 21Tr-ku s dakym debilnym intervalom ako mala L49. Podstatne je to,ze aj ovzdusie by sa zlepsilo.
Tak ušetríš aspoň na víkende. Môžeš zrušiť 49/211 a dať tadiaľ 212. A čo sa týka 22, tak tá vznikla až nedávno, vždy bol plán zrušiť 49 a dať 212 cez Patrónku.
A co keby sa fakt ta 22 zrusila/skratila, ked tam bude chodit 212?
"zlepsi sa spojenie Patronky s Kramarmi" To akože kto cestuje z Patrónky (býva na Patrónke) na Kramáre? To ľudia cetujú z Lamača, ZB, Dúbravky a DNV cez Patrónku na prestup na Kramáre. A teda by na ten prestup slúžila 212, 22 by som zrušil.
Tie ušetrené vozokm - to je taká fráza, čo sa šade automaticky píše ?
1.O akej autobusovej linke hovoris? L22?Tu nemozu zrusit,lebo ju neplati priamo mesto ale mestské casti (tusim Dubravka,Lamac) a spaja NOU a naviac je NP. Trolejbusy na to nemas (NP budu mat len vyvoleny na DD a jednou 21Tr-kou tu linku samozrejme nepokryjes). A uz by bol totalny nezmysel,aby ivalidi chodili na Kramare na 2-3 nasobny prestup. L22 bola na uplne daco ine spravena. Takze naozaj neviem o akej busovej linke pises. ?
2.Osobne si myslim,ze skor,ako bude dokonceny usek dialnice Lamačská cesta-Staré grunty vratane tunela, ten projekt sa nespravi a po sprevadzkovani dialnice v tejto lokalite nastane vyrazny dopravny utlm na Patronke, udajne az o 60%,takze dake kluckovanie medzi masou aut a kamionov by nemalo uz v tej dobe byt. Inak,aj keby,ked to mozu busy,preco nie t-busy?
Ale tie vozo km tiez nechapem. Ved logicky je to obkluka cez Patronku, tak ake usetrene vozo km ??? Vyhoda zatrolejovania je len v tom,ze nastane lespie vyuzitie L212 a zlepsi sa spojenie Patronky s Kramarmi. ☺
Mam 2 otazky k navrhovanej trolejbusovej trate cez Patronku na Kramare.
1.) Kde sa tam usetria vozokilometre ?
2.) Ako si predstavuju odbocenie trolejbusu z tej zastavky cez 3 jazdne pruhy, plne rutiacich sa aut do laveho pruhu na odbocenie na Kramare ?
Re #57945 milannco: Jasné, že dnes už delenie na expresné a obslužné linky neplatí, resp. všetky by mali byť považované za obslužné, môžu vynechať nejaké zastávky.
U tej normálnej 68 to bude pozostatok zo starej 68 (trasa platná do 4.9.2005), kedy bola akoby expresná - vynechávala zastávky Starohájska, Romanova a Švabinského. ?
no hej, pri výlukovej trase to chápem, ale je tak označená aj na terajšej po Bajkalskú, kde ale vynechá iba zastávku Drieňová a preto by som ju už nepovažoval za expresnú. A Ekonomickú univerzitu vynecháva len z technických príčin, krátkej nástupnej plochy.
Ike
http://nsfw.com/media/showphoto/photo/411