Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #57645:
Hej, v Cíferi majú iné starostim napríklad akú novú p94ovinu si vymyslieť na každú ďalšiu rekonštrukciu, aby PRAS peknú akcijku spravil...
Btw., ing. Vingálik už je v BRKS...
Reply on: fobust #57642:
Lenže Ty si to predstavuješ veľmo jednoducho. Keď dám ESW, musím dať káble silnoprúdové, odpojovače, stykače... Ešte tak na Wane a Vary by sa to vyplatilo...
Reply on: ufo #57648:
ale to je rychlo-elektricka (neviem sice co to znamena v tom ponimani 😛 )

ale predpokladam, ze asi bude mat malo zastavok a malo zataciek + krizovatiek...


ale inak myslim ze v BA sa vytraca zdravy rozum...

Semafory Botanicka, ostrovceky v DNV... ved to su prachy splachnute do zachoda 😞
Reply on: Majo #57654:
A prave tie vozidla maju niekedy problem sa rozbehnut do vzdusnej krizovatky, lebo nie su nejako extra vykonne.
Reply on: Quakeman #57653:
Ja viem, ale na T3M a T3G sa jazdi na dva zberace.
Reply on: Majo #57652:
na T6 kde sú elektrické zberače sa na jeden zberač aj jazdí.
Reply on: Quakeman #57651:
Vsak prave preto by sa oplatilo jazdit na jeden...
Reply on: Majo #57650:
zberač na špagát KE29 mal kedysi cenu 27000Sk a jeho výhoda je že sa dá donekonečna opravovať lebo je robený z bežného materiálu.Polpantograf lekov cca 250000 až 270000Sk podľa typu ,Steman cca 350000Sk až 380000Sk Brecknel Wilis cca 500000Sk až 700000Sk podľa typu.Nevýhoda týchto zberačov je že ich časti sú z duralu a pri poškodení sa opravujú výmenou vadných dielov čo znamená v korunách škodu od 50000Sk po úplnú cenu zberača podľa poškodenia.Tomu hovorím plytvanie peňazí a nie či sa derú 2 alebo 4 uhlíkové vložky to je úplne zanedbatelné.A na záver starý zberač má velkú výhodu oproti elektrickým a to že pri námraze sa dá otrepať o vedenie.
Reply on: Quakeman #57649:
Kolko stoji novy zberac? Ked sa jazdi na 1 pantograf, tak je o 50 percent mensia sanca, ze sa zberac dolame... Neoplati sa to, ani ked zoberies toto do uvahy?
Reply on: fobust #57644:
technicky je to realizovatelné v dvoch variantoch ale či to je aj ekonomickyprínosné posúď sám.
1 varianta-2xkuplovačka ESW 300 000Sk
-2xodpojovač trolej zem prevedenie ako na T6
100 000Sk
-2xoddelujúci stykač 30 000Sk
-káble 600V prirez 70m-20metrov cca 5000Sk
-2xzásah do nosného rámu na nové
upevnenie spriahel ESW cca 50 000Sk
-cena práce takého zásahu minimálne 100 000Sk
-cena spolu 585 000Sk

2 varianta --2xodpojovač trolej zem prevedenie ako na T6
100 000Sk,prepojenie vozov vn konektorom
10 000Sk
-2xoddelujúci stykač 30 000Sk
-káble 600V prirez 70m-20metrov cca 5000Sk
-cena práce takého zásahu minimálne 100 000Sk
-cena spolu 245 000Sk
Tá novinka o električke do Petržalky je kampaň proti električke? ? 93 je za 13 minút z hl.st. pri Terne. Pre električku 1 je 13 minút jazdná doba Šafko-hl.st. To je fakt "rýchle spojenie". Ja by som tu nepropagoval negatíva električiek v BA, lebo bude viac ľudí proti električkám do Petržalky. ? ?
Reply on: Beus #57646:

Samozrejme, to ti vyvraciať nebudem, ale tieto úpravy sa realizovať nedajú? Sám dobre vieš čo je to jazdiť so súpravou s dvoma pantografmi opretými o trolej a s jazdou na jeden. ?
Reply on: fobust #57644:
Lenze potrebujes 3-polohovy odpojovac, medzivozove stykace s ovladancimi obvodmi, a natiahnut 600V kable von do klavira. A to su take upravy vyzbroje, ze neviem ci by sa to nezaobislo bez nutnosti dalsieho povolenia od drazneho uradu...
Reply on: fobust #57644:
No ja som sa na to pred casom pytal Polaka, ze ci by nemohli tie ESW z T6 dat medzi T3M a T3G a on mi povedal, ze v Krasnanoch maju ine starosti ako parat sa s takymito somarinami...
Reply on: Quakeman #57643:

Predok B-voza býva často špinavý, niekedy až moc. A prispelo by to k lepšiemu prejazdu napr. pod vzdušnými križovatkami. Stále si myslím že by sa to mohlo spraviť.
Reply on: fobust #57642:
dokopy by si tým nič neušetril lebo uhlíkové vložky sa pri prevádzke na jeden zberač opotrebovávajú rýchlejšie kôli večšiemu prúdovému zaťaženiu.Jediné + by bolo že by sa menej špinil 1 voz.
Reply on: Quakeman #57641:

Mám skromný dotaz. Bol by som privýtal, keby sa na konce T6 dali klasické staré hlavy a ESW by sa použili medzi súpravy T3P. Načo sa tam zbytočne šúchajú štyri vložky na súprave? Koľko stojí taká vložka na pantograf? Juju, ale to by bolo bárs zložité a my tu máme iné problémy, na to nie je predpis a to sa vôbec nedá, nikdy sa to tak nerobilo....
Reply on: S499.1023 #57638:
T6 nosia najdrahší náraznik v cene 150000Sk a pri každej havárke sa spriahlo ESW vážne poškodí a vznikajú velké škody,čo sa už pár ludí pokúšalo zmeniť ale neochota riaditeľa elektrických dráh v tejto veci konať/bolo by to bárz zložité,treba povolenie drážneho úradu,bla bla bla bla.../čo po schválení T6 7957-7958 drážnym úradom do prevádzky by nemal byť problém dať aj na ostatné súpravy klasické spriahla.Materiálové nároky sú na to nulové pretože každý voz má redukciu ktorá sa dá prenitovať namiesto hlavy ESW a je po probléme.
Reply on: mrcheef #57639:
Na trati 131 nezabudli zapracovať zmeny, tam sa mení len Os 4346 zatiaľ, ten zapracovaný je. Zmena ešte nie je hotová, to čo je na vlaky.net, nie je úplne aktuálne. Trať 132 tam ale je bez zapracovaných zmien, ako píšeš.
mimo temy. na vlaky.net uz je zverejnena 1. zmena v cp platna od 28.marca. Ale na trati 131 a 132 zabudli zapracovat zmeny takze je tam vsetko po starom. Aspon graficky ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement