Práve som si zhliadol reláciu Labyrint a som mimoriadne sklamaný neprofesionalitou redaktorky. Jej koktavý a neartikulovaný prejav pôsobil dojmom, že nevie čo sa chce pýtať. Otázky ktoré kládla boli absolútne o ničom a neviedla ani žiadnu diskusiu s generálnym riaditeľom DPB, a.s. Jánom Zacharom. Celá relácia mala výpovednú hodnotu nula, oveľa lepší by bol atraktívny 10-minútový šot. Som TA3 nesmierne sklamaný. Zjavne sa nekonala žiadna investigatívna žurnalisitka a neboli oslovený NEZÁVISLÝ odborníci na MHD. Do budúcna odpočúčam TA3 spoluprácu s nezávislými odbnorníkmi, napr. občianskym združením mhd.sk, ktorého členovia sú dlhodobo zainteresovaný problematike MHD a vedia poloziť správne otázky doložené argumentami.
Co to ten general natrepal o uzamykani oznacovacov, do minuty sa uzavru? dovtedy sa aj odblokuju, lebo uz je voz na druhej zastavke. Nie je to nahodou, kriterium prejdenych 40 m alebo 15sec po uzatvoreni dveri?
Si ma predbehol, prave som chcel p.Zacharovi odkazat, nech sa konecne pride pozret ako taka kontrola cestovnych listkov prebieha, lebo to co trepal je az do neba volajuca kravina ? ?
tak Cng Zachar nam prave vysvetlil postup vykonu tarifnej kontroly:
revizor si najskor oznaci kontrolny listok (po zavreti dveri), potom sa prihlasi klucom na palubaku u vodica a potom sa do jednej minuty zablokuju oznacovace...pan Zachar asi sefuje inemu DP ako DPB...a ta moderatorka ani nevie sformulovat otazky ?
LABYRINT
Mestská hromadná doprava a problémy s ňou súvisiace
Hosť: Ján Zachar (generálny riaditeľ Dopravného podniku Bratislava)
Moderuje: Katarína Zollerová
All:
Asi v tom šoku jsem nestihl, že to tu již bylo.
SZKV:
Ne, letos přijdou do Prahy 2 Wany. Jen se neví v jakém provedení. Pokud zkušební jízdy dopadnou dobře, předpokládá se, že další modernizace tramvají od roku 2007 budou cestou Wan.
Emo