Tulenique: no ked to je nariadene, tak to treba zapnut. Ci to uz je skutocne potrebne - to uz je druha vec. Je fakt, ze vodic si na priecesti vsimne skor svietiacu elektricku. Zas na druhej strane nevidim dovo, aby zadne svetla predneho vozna a predne zadneho neboli vypnute. Vodic to urobit nemoze (oficialne), ale ked uz maju eletkricky svietit cez den, tak by to dielenaci mohli poodpajat. No ale to uz patri skor do sekcie SCI-FI...
All: btw. poznate firmu Monti-System ? Vyrabaju krasne modely Liazov, Tatroviek, Mercedesov atd. Pisal som im dnes mail. VELMI by som v tej ich mierke a kvalite (ktora je mimochodom VYBORNA - Revell ma od NICH licenciu na tieto modely) vozy MHD. Uviedol som ako priklad mestske Karosy a trolejbusy 14Tr. Vzhladom na to, ze vyrabaju zlozite kamiony, s vylisovanim dielov pre MHD by problemy byt nemali. Uvidim co mi odpisu, ale predpokladam, ze problem j v tom, ze sa boja maleho zaujmu o vozy MHD.
Co sa vam nepaci na tom, ze su eliny osvetlene?
Ved ako to tu niekto pisal, v niektorych krajinach je to bezne...a vraj ja ucinne ... teda, osobne pre mna svetla cez den nemaju vyznam, ale asi maju
...
Vcera poobede prasklo vodovodne potrubie na Ruzinovskej ulici a vodu tiekla prudom po ceste az k nadjazdu Bajkalska. Doprava bola riadena policiou cez elektrickovu trat(ta bola najmenej zaplavena). Mam asi 30 fotiek.
A dnes rano sa pokazilo vedenie za Baumaxom. Namiesto trolejbusov chodili autobusy (videl som 2215, 36xx a 2827). Najlepsie bolo ze este asi hodinu chodili busy spolu s t-busmi.. Fotku mam az jednu, posratu.
Tulenique: V principe ano, vonkajsie osvetlenie predneho voza a vnutorne zadneho su na jeden gombik (teda aspon pokial sa pamatam), asi aby vodici nezabudali zapnut vnutorne v zadnom. Co sa tyka svetiel, tak suhlasim, ved z auta nikomu neubudne. Ja osobne tiez v miernej vacsine pripadov zapalim svetla aj cez den.
Stale si myslim ze elektricka v BA svietit nemusi. Svietit treba IMHO len mimo uzavretej obce a v BA eliny chodia iba v meste. Horsie je to v Kosiciach, tam idu eliny do US Steel aj mimo mesta, ale zasa neviem ake predpisy sa vztahuju na taku premavku. Plati pre ne cestny zakon, ved chodia po samostatnej trati mimo cesty... klf, beus ako to je?
si: co sa tyka toho svietenia, ked som bol v Dansku tak to tam bolo tak, ze na aute sa svetla pri zapnutom motore ani nedali vypnut. Jednoducho ked si nastartoval, tak sa ti zapalili stretavacie a kazdy to bral ako samozrejmost. Myslim ze do takehoto stadia by to malo dospiet v celej Europe. Potom sa budes moct spolahnut na to ze auto kt. nesvieti urcite stoji! Mozno este argument o zvysenej spotrebe, cital som ze firma HELLA vymyslela specialne "denne" svetla.
Moja vizia: Nastartujes, tak sa ti automaticky zapnu denne svetla, a ked sa zotmie, tak si rucne zapnes stretavacie svetla a vtedy sa ti denne svetla vypnu. Takto to bolo aj v tom clanku.
Pozri sa aj lietadla lietaju zo zaznutymi svetlami aj za vynikajucej viditelnosti, podobne vlaky jazdia so zapnutymi svetlami cely den a nevidim dovod preco by to pri autach malo byt inak.
Jednoducho si musime zvyknut ze k ukonom kt. sa robiia v aute pri zaciatku jazdy (nastartovanie, priputanie,...) sa prida este aj zapnutie svetiel. V tomto smere su idealne talianske auta...kto ich pouziva vie o com hovorim.
Ale toto ma uz s MHD pramalo spolocne, takze koncim
Ivo: Petrzalska stanica to bol riadny ulet, svedci to o dopravnej politiky mesta a statu. Ked ti na hlavnej stanici ujde vlak tak ho MHD dobehnes v Petrzalke.
Ja osobne ti doporucujem linku 86 a na Lachovej prestupit na 83 smer Ovsiste.
tbc: ja na autiaky dost nadavam, ale obcas aj jazdim (su veci ktore sa proste s MHD vybavit nedaju, nech ju preferujes akokolvek) a ako iste z mojich nazorov napriklad na vylucenie individualnej dopravy z centra mesta vies, ze keby som mohol, autickarom by sa velmi pritazilo, ale toto povazujem za CENSORED
tbc: to mi pripomina vtip o tom, ako sa preberie chlapik v nemocnici a rozprava ze co sa mu stalo.. ze bola hmla, siel po nabrezi pri dunaji v BA a videl pred nim neake matne osvetlene vozidlo a tak vyhodil blinker a ze ho ide predbiehat. A ono to bola lod na dunaji...
chech, zvycajne zapinam svetla medzi prvymi, ale toto s tym svietenim co vymysleli povazujem za CENSORED (sorry ale nechcem byt vulgarny a slusny vyraz ma na to nenapada). Na keru ... mam svietit ked napriklad svieti slnko a je normalna viditelnost do paze ? Ked nebudem, tak akurat schytam pokutu, ale tych trubirohov co aj o polnoci jazdia bez svetiel nik nechyta... to zas len aby mali chlpaty na com zarabat...
s tym novym zakonom by som ich poslal dakde, dufam ze chlpatych budu osvetlovat dialkovymi nech im necumi do oci len nizkopolozene slnko... a to svietia aj na zeleznici cely den ? (lebo elektricku by som skor prehlasil za zeleznicnu ako cestnu a ked ma budu velmi stvat tak ich budem kopat ku zmene :-))
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tulenique
si: co sa tyka toho svietenia, ked som bol v Dansku tak to tam bolo tak, ze na aute sa svetla pri zapnutom motore ani nedali vypnut. Jednoducho ked si nastartoval, tak sa ti zapalili stretavacie a kazdy to bral ako samozrejmost. Myslim ze do takehoto stadia by to malo dospiet v celej Europe. Potom sa budes moct spolahnut na to ze auto kt. nesvieti urcite stoji! Mozno este argument o zvysenej spotrebe, cital som ze firma HELLA vymyslela specialne "denne" svetla.
Moja vizia: Nastartujes, tak sa ti automaticky zapnu denne svetla, a ked sa zotmie, tak si rucne zapnes stretavacie svetla a vtedy sa ti denne svetla vypnu. Takto to bolo aj v tom clanku.
Pozri sa aj lietadla lietaju zo zaznutymi svetlami aj za vynikajucej viditelnosti, podobne vlaky jazdia so zapnutymi svetlami cely den a nevidim dovod preco by to pri autach malo byt inak.
Jednoducho si musime zvyknut ze k ukonom kt. sa robiia v aute pri zaciatku jazdy (nastartovanie, priputanie,...) sa prida este aj zapnutie svetiel. V tomto smere su idealne talianske auta...kto ich pouziva vie o com hovorim.
Ale toto ma uz s MHD pramalo spolocne, takze koncim