Reply on: TeBeCe #57440:
"S podstatne nižšími prevádzkovými nákladmi by mikrobusy mohli obsluhovať lokality, ktoré sú pre nás vysoko stratové."urcite budu jazdit na trasach, ked sa vozi 1,5 cloveka za den, len potom preco su vsade na slovensku nasadzovane na najvytazenejsie trasy?
"Bežný cestujúci podľa neho nebude mať dôvod cestovať do Petržalky za 25 korún, keď má na hlavnej stanici k dispozícii "deväťdesiattrojku" so štvorminútovým intervalom za podstatne nižšie cestovné."
..a s podstatne horsim technickym stavom premavajucich vozidiel
tr3mp
1. V Mlynskej doline prebieha výstavba diaľnice, teda aj poloha trolejbusovej trate by v súčasnosti nemohla byť definitívna a boli by nutné prestavby (každopádne definitívnej komunikácie Patrónka - Lafranconi sa dočkáme zrejme už čoskoro - čiže tento dôvod padne)
2. všepredpisujúci územný plán hovorí o trolejbusovej trati z Molecovej cez Staré Grunty a Slávičie údolie na Mudroňovu, nie je teda predsa možné stavať trať Botanickou a Mlynskou dolinou ...
?