Radšej budem porušovať prepravný poriadok, zas nie som nejaké prasa čo hádže na zem zmrzliny Mimochodom ešte som nevidel, že by niekomu niečo padlo na zem vo vozidle pri jedení... Samozrejme keď niekto lúpe slnečnicové semienka a naschvál to hádže na zem, tak to je niečo iné.
Prepravný poriadok mestskej hromadnej dopravy v Bratislave §3/8 j.....nie je dovolené konzumovať potraviny a nápoje vo vozidle.
Neviem prečo vôbec začínaš túto debatu.Ja osobne ťa hneď vylúčim z prepravy. ?
Raz som zažil, ako šofér autobusu vyhodil jednu dievčinu kvôli zmrzline. Nemám nič proti tomu, keď niekto nestíha dojesť a nastúpi v rámci slušnosti ale vadí mi, keď nastúpi niekto do autobusu kto nevie jesť a očividne by ešte potreboval podbradník. A keď vystúpi vyzerá to v autobuse ako na Miletičke. ?
No myslím, že ak ideš MHD a máš zmrzlinu, lepšie spravíš keď ju budeš lízať, ako keby si čakal, kým prídeš do cieľa cesty, lebo by sa ti roztopila. Inak tu v Bratislave nie je dôvod krotiť jedenie, lebo aj keby zrovna niečo spadlo na zem, tak o moc špinavšia nebude. Jediná výnimka je, keď je vo vozidle veľa ľudí, tak vtedy radšej dojem až neskôr, aby som nevyzeral ako blbec.
Navrhujem vytvoriť anketu s otázkou: "Konzumujete niekedy jedlo alebo nápoj v prostriedkoch MHD?" Ja sa teda týmto priznávam k tomuto môjmu občasnému drobnému prehrešku voči prepravnému poriadku.
Vždy však dbám, aby som neznečistil vozidlo alebo niekoho iného či seba (napr. trúsením, obliatím a pod.). Čiže zásadne nelížem zmrzlinu, nepijem z otvoreného pohára a pod. ?
Údajne je to nehygienické, ja si to však nemyslím. Myslím, že je to v tomto smere rovnaké ako keď človek konzumuje rýchle občerstvenie na ulici.
Dobré je, že aj keď ma vodič nieraz videl, nikdy mi na to nič nepovedal, takže zrejme sa to toleruje. ?
Vy máte s týmto aké skúsenosti a čo si o tom myslíte?
#56901 si: "len 20 minut ked vynecha spoj ?"
- To ja len aby sa niekto nesťažoval, že vypichujem extrémne príklady, tak som trepol takú čakaciu dobu, ktorá je bežná a dennodenná. ?
Je to komplikovane, aj mne dlho trvalo, kym som to pochopil a je to takto:
1/ Firma Renault kupila cesku Karosu a madarsky Ikarus, pricom si logicky presadil napr. aj to, ze do vsetkeho sa "povinne" davali motory Renault. Potom do toho spolku vstupilo aj talianske Iveco a tato spolocna taliansko-francuzska firma sa nazvala IRISBUS.
2/ Europsky protimonopolny urad do toho po case vstupil a zistil, ze Renault VI /vehicle international/ okrem autobusov vyraba v obrovskom mnozstve aj nakladne auta a uz vlastni nielen europske fabriky, ale aj americky MACK /to su tie krasne nachromovane kamiony, ktore casto vidat aj v americkych filmoch/. A rozhodol, ze v obidvoch oblastiach taky silny byt nemoze, lebo by to zacalo smrdiet monopolom, a prikazom dal povinnost Renaultu svoju cast v Irisbuse predat Ivecu.
3/ Vysledok je ten, ze teraz cely Irisbus vlastni Iveco, tym padom vlastni aj fabriky v Cechach a Madarsku, automaticky sa do vsetkych vozov montuju namiesto Renaultov motory Iveco a vo firmach sa zacalo namiesto francuzsky hovorit po anglicky.
4/ Znacka autobusov je teraz vsade Irisbus, akurat plati vynimka, ze tie, ktore sa predavaju v Madarsku, moze byt okrem Irisbus pod tym aj napis Ikarus, na tych, ktore sa predavaju v Cechach a na Slovensku, moze byt vedla napisu aj nazov Karosa /lebo tak to tu uz desatrocia poznaju/ = to je teda ZNACKA. No a potom je tu MODEL znacky /ako Skoda-Oktavia, Skoda Fabia/, ktory sa vola Midway apod. A aj tu este platia vynimky, napr. ze Agora sa v Cechach a na Slovensku moze volat CityBus apod.
Prvá veta v tom článku ti dáva odpoveď: "Trolejbus ŠKODA 25Tr IRISBUS vznikl zástavbou trakční elektrovýzbroje ŠKODA ELECTRIC do modifikované karoserie 18 metrového městského kloubového autobusu AGORA City Bus z produkce skupiny IRISBUS."
EC197
HAHAHA ?