Vladimir: urcite ale napriklad nemozes povedat, ze z HDP ktory vytvori mesto Presov a okolie sa sponzoruje rozvoj niecoho v BA. A co sa tyka tunela v Mlynskej doline, podla mna to nie je najstastnejsie riesenie, povodny projekt bola estakada, len neaky rypaci do toho vela rypali a tak kym estakada mohla vyzerat s rozostavanostou podobne ako je dialnicny usek mierova - zlate piesky, tak riesenie krizovatky na patronke je v nedohladne. A podotykam, ze estakade by nepadla za obet ZOO...
A sam vravis, ze ta infrastruktura pre prilev podnikatelov je dolezita, ale ani v BA to nie je ziadna vyhra, sice je infrastruktura ako tak vybudovana, ale kedze nie su peniaze na udrzbu, tak to podla toho aj vyzera. A netvrdim, ze musi ostat v BA vsetok HDP co sa tu vyprodukuje, ale malo by ho tu ostat vyrazne viacej ako ho tu ostava, ono ked ho tu totiz ostane viacej, bude BA zas toho HDP viac produkovat..., takze mozno sa vysledne ujde aj vychodu viac tych financii potom...
A sam vravis, ze ta infrastruktura pre prilev podnikatelov je dolezita, ale ani v BA to nie je ziadna vyhra, sice je infrastruktura ako tak vybudovana, ale kedze nie su peniaze na udrzbu, tak to podla toho aj vyzera. A netvrdim, ze musi ostat v BA vsetok HDP co sa tu vyprodukuje, ale malo by ho tu ostat vyrazne viacej ako ho tu ostava, ono ked ho tu totiz ostane viacej, bude BA zas toho HDP viac produkovat..., takze mozno sa vysledne ujde aj vychodu viac tych financii potom...
Anndy008
1. vacsinou musim prestupovat, a cakat na dalsi spoj
2. elina mi nestoji v mieste destinacie skoro nikdy (tak isto aj prist na zastavku eliny z domu je to par minut z domu a par minut na miesto destinacie) takze min v spicke je to vyrovnane.
A to nehovorim, ze chodia kazdych 15min - takze sucasnu MHD nema zmysel porovnavat s autom , ci skor