Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
All:Čo je pravdy na tom, že Karosy B732 s veľkými okennými vetrákmi sú jediné tohto typu v bývalom Československu?
Zdravím všetkých priatelov dopravy! Tambus 3702, na ktorý sa uz dlhšiu dobu mnohí pýtajú, je v štádiu rekonštrukcie po tom čo vyhorel. Oneskorenie bolo sposobené odoberaním niektorých ND na prevádzkované stroje. GO Ikarusov 283 budú pokračovat. Len pre informáciu fanúšikov Ikarusov280. Ak ich chcete čo najviac nafotit, poponáhlajte sa, lebo ich jazdí iba 75. Fyzicky existuje ešte 17 kusov v roznom štádiu rozkladu. Ikarusov283 existuje 20, z čoho jeden po požiari stojí vo vozovni Jurajov Dvor. Odporúčam odviest sa K2S 7109, ktorá má gumené dvojkolia, ale nemá ploché kolá ako všetky ostatné - 7104, 7105, 7107, 7108, ktoré už z dialky počujete ako dunia. Grafiti na T3S je neuveritelná drzost. Naštastie lak po očistení by mal vyzerat lepšie ako vozidlo 7715. Prosím všetkých, aby nešírili informácie o tom, že K2-ky 7083 a 7070 sú v Šumperku. Ak ich chcete vidiet, stoja na 12.kolaji vo vozovni Krasňany. Rovnako budete mat možnost vidiet jednu z troch povodných T3-jok v Ba. Ide o snehový pluh 8435, ktorý je pripravený v prípade snehovej kalamity. A hlavne, aspoň časť roka stojí pod strechou, čo na Jurajovom Dvore nieje možné. Tých writerov by som zbil hlavne preto, že počarbali najkrajšiu K2-ku 7053! ! ! !
Vcera na linke 37 jazdila KarosaB732 - 1101 v novom laku ako I415. Nieco ako 1120, ale trochu lepsie s cervenou strechou. Pritom je to jedna z najstarsich Karos.
tr3mp> Ikarusy 412 este stale stoja vo vozovni ... minuly tyzden ten jeden, ktory je na Trnavke este nemal ani SPZ, takze asi sa este ich vyjazd nechysta
TeBeCe: vzdy lepsie chvilu pockat ...
cookies: to by sme sa nacakali kym by ich to omrzelo...
Ještě jedno řešení na sprejery. V Praze na zkušební provoz provozovatel Štěpánek v rámci integrované
dopravy nainstaloval kameru Sony, která sleduje
zadní prostor a on má televizy na stanovišti. Ale
tohle zavézt do 1500 pražských autobusů je dost
nereálné.
All: Prečo autobusom, ktoré sú po generálke a čiastočnej modernizácií hneď neprepisujú staré ŠPZ-tky za nové? Termín kedy končia platnosť starých sa rýchlo blíži (31.12.2002). Potom budú mať fofry prepísať 500 autobusov.

K tým grafitom. Martin má pravdu. Najúčinejšie je ich ihneď očistiť. Potom ich to naozaj omrzí. Tieto poznatky sú osvedčené zo zahraničia. Nie je to žiadna utópia.
a este jedna vec ma napada: ako to vyzera s ikarusmi 412, uz premavaju, ci este stale stoja vo vozovni? viete niekto?
mozno by toto mohlo viacerych zaujat, precitajte si clanok a pridte. Stretnutie bratislava nahlas venovane uzemnemu planu bratislavy, mozete podebatovat a popocuvat o (nielen) dopravnom rozvoji v bratislave. 24.1.01 o 19:00 v primacialnom palaci, miestnost c.5
Deko no Caff. ak ti blbnu html tagy tak ich jednoducho odfiltruj php ma na to funkciu. No k tomu tagovaniu , grafitti ako take mi nevadi, ale tagy ohromne. Keby ste sa dali dokopy a spravili nejaky pekny bomber tak jo ale tagovat dost o nicom. A stym , ze aby popisane vozy ostali cez den v depe a nehli sa cistit sak by nebolo cim jazdit kua fix.
DP Prešov vyradil prvé Tr15 a to #82,83,84.Smerujú do Zlína.
Jediným řešením je rychlé odstranění "tagů" a posprejovanách vozů ihned jak se vůz odveze do vozovny. Oni si potom řeknou, že to nemá cenu.
Ale hlavně tyhle kréteny potrestat, že si tyto
malůvky na své náklady odstraní. U nás v Praze na
tramvajích problémy až tak velké nemáme, ale s
metrem je to horší. Jak začnou školní prázdniny je
každá třetí souprava komplatně posprejovaná fakt
celá. Nevim kde na to berou peníze. Metraři daji
na odstranění grafitti 12 milionů korun ročně.
A co na pámatky, které stojí v Praze třeba 900
roků. Ubožáci to jsou, když se podepisujou na MHD.
KLF: Ta vyhybka tam bola preto lebo sa tam planovala spojka mezdi americkym a florianskym namestim aby sa setrili vozokilometre...ale nikdy nebola zrealizovana...

All: Jak to ze este nefunguju akusticke hlasice zastavok ??? Sak ich slubovali este minuly rok na jesen...
Otazka do plena:
Vie niekto, naco bola instalovana kolajova vyhybka pri Avione ? Konkretne to je pred zastavkou smerom do mesta, pri pumpe Slovnaft.
Inak viete co sa mi velmi pacilo na Ikarusoch 280 ? Ze mali riadene aj zadne napravy. ;)) Bolo to velmi efektne, ked zatacali v zakrutach, alebo na konecnej a vytocili sa im aj zadne napravy. 😉 Hovorim sice v minulom case a este stale ich dost premava, ale... ktohovie dokedy... 😉
papyr: to nie su nocaky...to su normalne linky, ale aj tie jazdia do polnoci...
V BA chodia v noci dvojdielne elektricky? V Prahe nie, tam su nocaky vzdy jednodielne, prave preto, ze zadny vozen bol casto pojazdna krcma a skoro oficialny fajciar. Odkedy chodia samostatne vozne (dokonca na niektorych linkach ako 1,7,8,19,24 aj vecer po 20.h. chodia samostatne vozy), trochu sa to zlepsilo. Len su nocaky dost casto prepchate... Napadlo ma, ze preco nemoze na niektorych nocakoch chodit trojclanok (KT8D5), ale to by asi nemalo efekt, i tak tam sofer nevidi...
Nie, ja hovorím hlavne o práci (mestskej) polície. Keby chceli, už dávno by ich pochytali. Lebo writer keď vidí čistú električku, nemôže to tak nechať. To chce skrátka raziu.
A mozno by len stacilo ocistit predne sklo na zadnom voze, zakazat vodicom pouzivat zaclonky na dverach kabinky a obcas sa pozriet do zrkadla...
Co tak v noci nepouzivat zadne vozne ?? Jednoducho zablokovat dvere..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.