Jasné, však špalky a priebežná vlaková brzda to majú aj tak dobrzďovať pri rýchlosti pod 20 km/h. ? A že tie mašiny nemajú od výroby EDB, tak to je aj problém výrobcu, nie len prevádzkovateľa. ?
Vzhľadom na to, že u vlaku je EDB poväčšine PLNE zálohovaná vzduchovou brzdou, nič zvláštneho nehrozí ? .
Mňa by skôr zaujímalo, ako mohli byť modré gumy tak sprosté ($1: Nikdy sa to tak nerobilo), že tie lokomotívy nemajú EDB už od výroby.
#54813 KLF: "To, ze to je pre mesto obklopene horami EKOLOGICKE, uz SAD Zvolen nezaujima."
- to sa nečudujem, veď je to súkromná firma. Zaujímať by to malo predsa v prvom rade mestských posrancov.
Ja chápem, že keď si svedkom takejto situácie raz za rok, môžeš spanikáriť. Sám spomínaš pár sekúnd. No v tomto prípade električka došla v pohode až na ďalšiu zastávku, čo znamená minimálne 20 sekúnd. Keďže chlapec išiel do školy, mohlo sa to stať okolo 7:30 hod. a teda predpokladám, že v električke bolo dosť cestujúcich. A to, že by spanikárili všetci (keďže podľa Nového Času ľudia kričali na vodiča, musela to počuť aspoň polovica cestujúcich), je dosť nepravdepodobné. Nemohli sa uspokojiť ani s tým, že chlapcovi sa podarilo ruku vytiahnuť, pretože podľa jeho slov spadol na chrbát a mohla tam byť možnosť zranenia.
Re #40210 5510: Ja neviním vodiča z toho, že chlapcovi privrel ruku. Jasné, že keď počul signál "Nenastupovať - Nevystupovať", nemal čo podávať dedkovi ruku a mal priestor dverí opustiť. Lenže, keď chceme byť OBJEKTÍVNI, medzi povinnosti vodiča pred odchodom zo zastávky patrí, okrem iného, aj to, že po uzatvorení dverí je povinný v spätnom zrkadle skontrolovať situáciu pozdĺž vozidla. Vodič by mohol tvrdiť, že ho v zrkadle nevidel, no fakty hovoria proti nemu:
1. Chlapec, ktorý má 9 rokov a podľa fotky je dosť vysoký na to, aby ho bolo vidieť, mal privretú ruku, teda je pravdepodobné, že stál na nohách.
2. Električka stála v zastávke "Riazanská", kde je výhľad na celé vozidlo, aj v prípade súpravy.
Preto som napísal, že ak sa to stalo, jednoznačne je vinný vodič.
SAD ZV má o ekológii trocha iné predstavy, ako je skutočnosť. Koniec koncov, práve SAD ZV bol PRVÝ autobusový dopravca, ktorý už v r. 1994 jazdil na plyn, len to nepísali ako zemný, či CNG, ale ako "EkoBUS-JAZDÍM NA METÁN". Treba písať viac, alebo sa nemám rozčuľovať? ?
PittoICPersing:Tak keď si sĺúbil,že už nebudeš momotiny trieskať, tak sa toho kua drž!!!Len teraz za poslednú chvíĺu si ich nagrcal za vedro...Koordinácia nafta-plyn...a za nesúhlas so zachovaním B731 ako historického vozidla by ti patrila jedna dávka elektrokonvulzívnej liečby.
Kokso, no na TA3 prave hlasili, ze v Banskej Bytrici ide prevziat MHD SAD Zvolen a chcu zrusit trolejbusy v Banskej, lebo ze to je pre nich drahe. Fasa... To, ze to je pre mesto obklopene horami EKOLOGICKE, uz SAD Zvolen nezaujima.
Presne ako pise Beus. Mnoho ludi co tu chodilo (a poznam ich aj osobne) tu prestalo chodit, lebo sa uz toto forum neda proste sledovat. Funguje to ako chat a tazko sa hlada vlakno, dana tema. Ked si clovek chce raz za den pozriet co nove, musi doslova preluskat kopec stran kadecoho tu, aby nasiel nieco zaujimave. Zial tych zaujimavych prispevkov je tu cim dalej tym menej. Pre mna osobne su tu autoritami a autormi prispevkov, ktore nevynechavam hlavne Beus, S499.1023, Fobust, Si, BMko, BigMac, alebo aj Andy. Lenze cim dalej tazsie sa ich prispevky hladaju v tej kope .... "tiez_prispevkov". Toto je aj apel na d3ka a spravcov, aby sa skusili seriozne zamysliet nad tym forom vlaknoveho typu. Fakt by to asi bolo prospesnejsie. Chapem, ze niekedy si clovek chce vymenit nazory cim skor, ale na to by bol dobry nejaky chat, alebo kanal na IRC, kde by sa to dalo.
Z kazdeho typu vozidla by malo byt zanechane aspon jedno historicke vozidlo. Niektore dopravne podniky ak maju nejake historicke vozidlo, tak ho opravia a sa o ne aj staraju... A nie jak my zebraci, ze nemame zni jeden pojazdny Sanos alebo Karosu B 731 a ani nic nerobime pre ich zachranu .. fakt velka skoda...
? ?
d3k0