Moze byt, ale neviem, ci jazdi. Ma novu SPZ. Ale je to adept na historicak a malo by sa to realizovat. Ale ako hovorim, ked vedenia nemaju zaujem o historicke vozidla, nech si ich rozpaluju. A ked naozaj nebude ani jedna B731, tak nejaku od Presova odkupime
Hada sa tu Laminatka a Persing... S499 a E499 ? Takto, mozno su historicke vozidla ale ked nevychadzaju na akcie a pod, tak pre mna su obycajne vraky. Aj ked ma uz irituje idea, ze to sa to zrusi ? Btw. ked nieco neviem, tak to napisem. Blbosti (tie, ktore uz mam vysvetlene) uz dristat (ne)budem.
NO TAK POTOM JE TO KUS TUCNEHO MALEHO *****A S NEJAKYMI MINDRAKMI Z DETSTVA BEZ URAZKY ? ? ?
Co by mu to urobilo ? Ved to je peknee....
A ten kto ich nevidel v premavke je to tiez skoda, je mi z toho zle ?
Ja si zas myslim, ze riesenie je aj ked peniaze su aj na ine veci. Je dobre, ze pre 6222 by mal byt zakupeny skelet a tak sa urobi dobra vec. To mame 1 trolejbus zaradeny opat do premavky. Dopravny podnik Bratislavy rozmysla asi tak, ako DPMP. Vyradit co najviac najstarsich vozov a kupovat nove, NP. Nemam nic proti tomu ale zda sa mi to blbe. No nic, pokial sa nezmeni riadene DP tak sa ani nic nezmeni a tie trolembusy tam dohniju.
A ja som myslel, že si sľúbil, že už nebudeš momotiny drístať. Prečo by sa mali HISTORICKÉ vozidlá PRERÁBAŤ na historičáky? Historičák sa historičákom stáva, nevyrába ani neprerába sa.
A problém rozhodne NIE JE v peniazoch. Oprava oboch SANOSov aj oboch 9Tr dokopy by stála menej ako oprava Oerlikonu. Problém je vo vedúcom DTPT, ing. Jarosdlavovi De Billčíkovi, ktorý nenávidí historické vozidlá.
Inak este nieco.. K tomu FBW - Oerlikon #80 bol este v horsom stave a dal sa opravit a tie troliky su este v ako takom stave cize sa s nimi este aj cosi robit da...
No, s trolejbusmi je problém v tom, že sú na Hroboňovej, a na Trnávke v dielňach pre ne nie je miesto, keďže je tam aj tak nedostatok miesta pre opravy trolejbusov.
Ja si myslim ze je to fakt skoda to tam len tak nechat hnit Ze nech si doziju svoje, to hej, ale opravit by sa mohli, alebo dat len do stavu aby nehnili ked teda peniaze nejsu, nejake sa najdu vzdy a ak je chut do roboty tak niekedy ani peniaze netreba
Preco mhd uprednostnuje rekonstrukcie a opravy historickych elektriciek? / vynimka Je FBW - Oerlikon / Vo vozovniach nam hniju historicke vozy a ked zhniju teda ak uz nie su tak potom sa bude rozpravat ze aka je to skoda ze nam zhnili... DA SA S TYM NIECO ROBIT?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
E499.3056
A nemysli, ze sa len uprednostnuju elektricky. Pocul som, ze 317 (alebo 7509) su teraz ako skelet. Ale neviem, co s tym bude...
Alebo ostane len pri fotkach a Sanosy, 9Tr-ky sa uz postupne dostanu pod autogen... Nech si svoje doziju.