Ako tu už bolo písané, lepšia L42 by bola od Šulekovej - okolo Chorvátskej ambasády - Kalvária - P. Veľkého - Amfiteáter- prípadne šafranová (?). Ale tam by zas nestačila kapacita, keby sa L41 zrušila - že by sa nejak zabezpečil prestup na Hroboňovej.
L44 by stačila od Siemensu na Revínu, v hustejších intervaloch, ale neviem, či by ju ľudia nejak extra využívali.
Ja proti linkám v tých oblastiach nemám nič, aj keď si myslím, že teraz treba iné veci, ale v tých trasách ako sú teraz je to totálna hovädina. ?
______________________
Ešte k tomu záložnému Ikarusu - terén na L42 mu nerobil žiadny problém ? ?
L44 by stačila od Siemensu na Revínu, v hustejších intervaloch, ale neviem, či by ju ľudia nejak extra využívali.
Ja proti linkám v tých oblastiach nemám nič, aj keď si myslím, že teraz treba iné veci, ale v tých trasách ako sú teraz je to totálna hovädina. ?
______________________
Ešte k tomu záložnému Ikarusu - terén na L42 mu nerobil žiadny problém ? ?
S499.1023
Re #54683 pepo: To s tou benzínkou je úplne od cesty argument. Asi pozeráš priveľa akčných filmov, najmä amerikánskych. Dnes môžeš na benzínovej pumpe 10 m od výdajných stojanov fajčiť a pravdepodobnosť, že sa niečo stane je asi tak rovnako vysoká, ako že jxxnú Mochovce...
To s tou Dobrovičovou - máš pravdu. Mesto je síce živý organizmus ale na presklené kocky sú zase iné územia.