Je sice pekne, ze by si v tomto pripade vedel vysetrujucim organom popisat ako sa to stalo, ale nemyslim, ze je to to najvhodnejsie miesto.
Ak by si stihol dat ruky pred seba (o com by som vyslovil v tej rychlosti pochybnost), preletel by si predelovacie sklo, co by nebolo az tak pozitivne, ze ?
V pripade sedadiel oproti sebe vznika situacia, ze s celkom slusnou pravdepodobnostou oproti sediacemu pekne ublizis, v horsom pripade dolames vaz.
To bude asi vedieť najlepšie gypista, ale ja som si myslel, že delenkári majú v zadelení iba 31/11; že /10 a /12 je v tom celodeenom megazadelení.
Ináč som to myslel tak, že to majú iba delenkári - aj na Trnávke, aj na Juráku.
myslim, ze vsetky ik280, ktore su na Trnavke, su uz len delenkarske. Cize ich mozno vidiet na vsetkych linkach, ktore maju delenkari v zadeleni, teda aj 31 (10.,11. a 12.)
No na 39 by sa zo zadelenia nemal vyskytovať žiaden IK 280, málo pravdepodobné sú aj linky 31, 50 a 70. Ale k zoznamu by som určite pridal aj linku 63, 78 a 84.
Okrem Petržalských liniek (podľa oblast. označovania by malo byť jasné, že to sú tie začínajúce na 8 a 9) a 68 (tam je priedelený 4947 na 68/2 - celodenné por.) by mali IK 280 premávať iba v špičke.
Čo sa týka vozovne, možno by nastali administratívne problémy vďaka byrokracií - Hroboňova je vozovňa trolejbusov. No a na farbe už predsa nezáleží - hlavne, že budú.
A koho napadlo, že zrovna minibusy jsou Bratislavě třeba? Vždyť je to hovadina a vypadá to, že nějaký ujo v DPB si omylem otočil seznam priorit nákupní politiky vzhůru nohama ? Řekl bych, že nic nepotřebujete míň (a naopak nic nepotřebujete víc než kloubáky, protože Ikarusy tu s námi navěky nebudou...)
Stale je dost cisiel volnych - napr. od x221, x331, x421, x521... Ja som len zvedavy, ci nove cisla budu 1900 a 1901 alebo 1901 a 1902... Uz davno sa tu nic necislovalo od 00
SZKV