Skus sa zamysliet nad tym co si napisal. Najprv ti vadi, ze bus bude stat na dvoch zastavkach vzdialenych od seba 50 metrov a potom chces robit 4 minutovú zachadzku na Safko?
Na Farskeho aj na Vavilovovej sluzi prestup k inym linkam. Alebo je podla teba logicke vytvarat jeden bezkolizny prestup aby som mohol zrusit druhy, ktorý je na hrane? Preco mas problem s tym, ze umoznis mnozstvu cestujucich pohodlnejsi prestup ako doteraz a hlavne vyriesis k spokojnosti nieco, na co sa stazovali.
Re #53852 si: Ach ta tvoja nostalgia. Uz by si konecne mal raz na 54ku zabudnut.
Nezačne. Môžem predložiť email od samotnéhoveľkého generálneho mateja Zločineckej Spoločnosti ing. Matej, v ktorom tvrdí, že Zločinecká Spoločnosť nemá ŽIADNE hnacie vozidlá na rýchlosť 160 km/h, gorily sú len na 140 km/h, on to tam jasne videl, keď sa viezol v rámci svojej náročnej práce na stanovišti...
"ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ... "
ŽSR možno nie, zato to bol ich predchodca ČSD, kto "prezieravo" zrušil Nivy a celé prepojenie Filiálka-Petržalka. Potom nasledovalo degradovanie filálky z bývalej ŽST na nákladisko s odstavnými koľajami.
A budovy VÚB či Sporiteľne vyrástli na pozemkoch, ktoré kedysi nepochybne patrili železnici.
Teraz chcú naprávať, čo pred 30-timi rokmi po... Lenže sa mi zdá, že po odklepnutí výstavby povyše VÚBky je to už s krížikom po funuse.
V návrhoch uvedených aj na týchto stránkach (v sekcií "Mapy a schémy" a myslím, že aj medzi článkami je návrh trolejbusových tratí do roku 2030 asi taký, že budú chodiť po väčšine teraz autobusmi obsluhovaných ciest v Petržalke + dačo navyše. So zvyškom mesta by však boli prepojené iba cez Most Apollo a tak by ním muselo premávať aspoň 7 trolejbusových liniek, čo nepokladám za príliš reálne alebo by sa museli zaviesť minimálne 3 trolejbusové lokálne linky v Petržalke.
Fakt krasa, skratenie jazdnej doby BA hl.st. - TT z 39 na dnesnych 36 minut... Pri vzdialenosti 46 km sa jedna o zvysenie cestovnej rychlosti zo 70,7 na 76,6 km/h. Fakt - vyznamny uspech socializmu, ktory nam zahnivajuci Zapad moze len tisko zavidiet.
Kvôli jazdným dobám? To ich chcú zrejme skracovať ? (pretože opačný prípad by bol ako zázrak). Ak by to chceli urobiť poriadne, potrebovali by 10 nových kĺbových autobusov ? .
k novemu grafikonu.. hm.. tych 36 minut do TT je fantastickych, len keby odchody tych vlakov tak nezmrsili... ? ... co som doteraz chodievala rychlikmi do skoly (omnoho pohodlnejsie) teraz mi to vsetko, ale vsetko vychadza na osobaky... hm.. velke diky tomu vsemocnemu co to vymyslal... ?
Však ak by si sa mal denne tlačiť v Ikaruse 435 premávajúcom v trojminútových intervaloch a stojacich v zápche s IGK, tak veľmi rýchlo by ťa to prešlo. Keby som ťa nepoznal, tak nič nepoviem, ale vzhľadom k tvojím vedomostiam sa čudujem, ako môžeš takéto niečo v súvislosti s električkou v petržalke napísať. Ja sa oveľa radšej odveziem starou T3 ako šerblom Ik435.
Matej Balog
Ďakujem za pochopenie ?