81-71:
Cena klasickéhu ULFU je 190 milionů Kč, cena pražské Škodovky je 50-60 milionů Kč.
galiyosha:
Je pravda, že na těch vizualizacích jsou výškové rozdíly oken nepatrné. Také nechápu, proč je Škodovka nedala do jedné roviny.
A co se týče interiéru, ten bud posuzovat až s tím budu jezdit po Praze. Jinak se mi barevná kombinace červených sedaček s chromavnými tyčemi líbí. Ladí k venkovnímu nátěru. Docela se mi líbí umístění kamer v interiéru, kde jsou lépe umístěné než v nízkopodlažních KT8.
Red-Hawko:
Zatím nepřišla ani jedna. Tato je prvním kouskem. Jinak jich má být celkem 60.
Teď je vypsáno výběrové řízení na dalších 250 tramvají. A nepředpokldám, že by to vyhrál někdo jiný než Škoda. Takže s největší pravděpodobností bude v budoucnu po Praze jezdit přes 300 těchto tramvají.
tomas1:
Nevím, uvidím až se s ní sám svezu. Soudit tramvaj podle fotky dost dobře nelze.
Re #53499 Ámos Keynes: ak si myslíš, že ako luxusne si tu žijeme, tak nech sa páči, vymením si to s Tebou... Zabúdaš o.i. brať do úvahy celkovú rozlohu kraja a tiež celkový počet obyvateľov v ňom...
Videl si tú tabuľku, ktorú sem poslal Ámos? Mňa zarazilo, že prešovský kraj dostáva len o 200 Sk na obyvateľa viac než bratislavský. Čakal som oveľa pripastnejší rozdiel smerom v "neprospech" Bratislavy.
Tak už ty a tebe podobní prestaňte konečne tliachať bohapusté nezmysly o tom, ako si východ žije na úkor Bratislavy. To, že Bratislava by si podľa mňa taktiež zaslúžila viac, je iná vec. Do regiónov prúdi na Slovensku celkovo ešte stále príliš málo peňazí.
Ake su to tie "systemove opatrenia", ktore maju za 70 000 000 Sk "zmensit obrovsku priepast medzi BA a Slovenskom v ekonomických ukazovateloch"? BTW, BA nie je Slovensko? ?
No prepacte, ze si dovolime cast dani, ktore vykazuju podniky s celoslovenskym posobenim, vziat z miesta, kde su vykazovane a vratit ich na miesta, kde boli tie zisky vytvorene.
Re #53517 81-71: Bratislava by tiez mohla kupovat taketo vozidla. Ze ich kupuje DPMP a DPMK, a nie DPB, je vinou toho, ze DPB je neschopny. Nie vinou toho, ze zli vychodniari Bratislave beru.
Ale to niektorym diskutujucim proste nevysvetlis...
Akurat som dopozeral nove foto z ceska co su a ako vidim kazdy bus co tam maju tak ma nejaku reklamu, mohli by si aj nasi takto zarabat.... pokial viem tak u nas je len par takcyh z reklamou....
Peniaze su,ale zle prerozdelené...Bratislava dotuje ostatne regiony,ktore su jasne pozadu a oni si tam za to nakupuju nove busy namiesto toho, aby investovali do systemových opatrení, ktore by zmenšili obrovsku priepast medzi BA a Slovenskom v ekonomických ukazovateloch. Len sa stačí pozret ake veci sa nakupuju v PO, Spiškej Novej Vsi, KE a pod.
Ja by som sa už nedivil, keby sa znovu začali v Coburgových závodoch montovať Š1203. Však overená konštrukcia, motor by sa nejaký zohnal a slovenský podnikatelia by nadšene nakupovali dodávku za 250 tisíc. ? Ja som proti takému uvažovaniu, že keď nemáme peniaze stačia nám aj obludy, za 10 rokov sa nám (/im) to nepekne vypomstí ?.
Offtopic:
Včera som v TV na DW zachytil koniec reportáže o odchádzajúcich Londýnskych Routemasteroch ?. Vyhľadal som si to v archíve na nete, takže keby to niekoho zaujímalo: http://www.dw-world.de/dw/0,2142,4756,00.html
Klik na "European journal (english) 25.11.". Tá reportáž je až na konci, začína 21:40 od začiatku videa.
Inak ako pozerám na fotky interiéru, ak sa mi to len nezdá, problém je asi v tom, že NP články majú asi rovnakú svetlosť interiéru ako VP, a teda nižší strop, lebo na streche sú nad nimi bazény s výzbrojou. Stále by sa však s oknami mohli pokúsiť aspoň o nejakú kamufláž á la Citelis...
Re #53496 Ámos Keynes: Nemôžem. Keď už niečo má byť reprezentatívny produkt robiaci tvár mestu, musí to byť dotiahnuté po všetkých stránkach. A okrem šotúšov je vizuálna stránka pre celý zvyšok obyvateľstva prudko dôležitá, veď si to sám vravel.
Tie vizualizácie pozám, na nich tá električka vyzerá (podľa mňa) nádherne. Ťažko súdiť podľa fotiek, ale na tej spred vozovne sa mi zďaleka tak nepáči.
Nemám síce farbne vykalibrovaný monitor, ale použité farby na vizualizácii sa mi vidia oveľa matnejšie a decentnejšie, viac pripomínajúce napríklad náter ULF. Ďalej na vizualizácii sú tmavé okná a ďalšie menšie detaily, ktoré na prototype zatiaľ chýbajú -- tmavšou šedou zvýraznené tie priehlbne na čele, znaky výrobcu a DPP... Celkovo vizualizácia vyzerá oveľa príjemnejšie a menej "surovo" než výsledný produkt. Nemalú mieru na tom majú najmä tie okná, ktoré tam toľko nekoľú oči. Tá jedovatá červená v realite ich ešte viac vytiahla.
Inak tie predné dvere len pre vodiča a navyše s identickým dopytovým tlačidlom, aké je na dverách pre vlky, to je vážne sila...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m@rtin
Cena klasickéhu ULFU je 190 milionů Kč, cena pražské Škodovky je 50-60 milionů Kč.
galiyosha:
Je pravda, že na těch vizualizacích jsou výškové rozdíly oken nepatrné. Také nechápu, proč je Škodovka nedala do jedné roviny.
A co se týče interiéru, ten bud posuzovat až s tím budu jezdit po Praze. Jinak se mi barevná kombinace červených sedaček s chromavnými tyčemi líbí. Ladí k venkovnímu nátěru. Docela se mi líbí umístění kamer v interiéru, kde jsou lépe umístěné než v nízkopodlažních KT8.
Red-Hawko:
Zatím nepřišla ani jedna. Tato je prvním kouskem. Jinak jich má být celkem 60.
Teď je vypsáno výběrové řízení na dalších 250 tramvají. A nepředpokldám, že by to vyhrál někdo jiný než Škoda. Takže s největší pravděpodobností bude v budoucnu po Praze jezdit přes 300 těchto tramvají.
tomas1:
Nevím, uvidím až se s ní sám svezu. Soudit tramvaj podle fotky dost dobře nelze.