Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kockac: ani tie v karosach by sa nerozpadavali, keby ich nenacali vandali. A prave kvoli tym vandalom su najlepsie tie drevene, su lacne a vela vydrzia :-))
Co sa tyka nedodrzovania grafikooonov, podla mojho nazoru to moze byt uplne jedno, pretoze v minimalne 35% pripadov mi prestup zdrhne doslova pred nosom (pricom ide presne), dalsich 35% ide este o par minut skor. (Ale moze to byt len moja smola.)
S drevenymi sedackami nesuhlasim, kedze sa v zatackach na nich klze jakswina. Na druhej strane sa aspon nerozpadavaju ako tie v Karosach. :)))
Fialove? sak co si nebol na *****? tam v diskusii to je. a 9Tr sa mi MOC lubi!
d3k0> tagy si vypol vsetkym alebo len mne tak doverujes?
andy> pod na DP Talker!
Ako robite fialove smajle?
TEST :)) 🙂 🙂 :-)) 😉 😉 😞 😞
COLOR> 9Tr? Ten pomaly shit. Ved celu trasu to neslo viac ako 20km/h... Ale sanos bol super trolejbus, ale len ked si si vyrobil adapter na schody.
COLOR v mene timu iMHD.sk

COLOR v mene timu iMHD.sk

VYVOJ NAVSTEV STRANOK iMHD.sk STALE STUPA.
Dakujeme nasim priaznivcom za ich navstevy a podporu. Pocas obdobia 4.1.2002-4.2.2002 stranky zaznamenali narast poctu pristupov o 48%. Este raz dakujeme.
btw. 13sk> zrejme to bude tym, aby sedel CP. Napr. ked cesta na nejaku zastavku trva 02:30 tak tam mozu dat aj 2 aj 3 - TAK ABY TO CELE SEDELO. Hmmm... zase som tu vetu domotal...
tbc> debata o metre? "NIE" je podla teba debata? 😃
MOJ OBLUBENEC NUMERO UNO> Sanos!!! A potom este mozno 9Tr, ale na tie si poriadne nepamatam, naposledy som sa nim viezol na vyrocie a strasne sa mi to lubilo 🙂
asi som si na cosi spomenul.Pozrel som si len tak cestak na zastavke Vlcie hrdlo.Tak na zast. Lucna je to 70-kou 4min,zatial co 97-kou 5 min.Iba dodavam,ze trasa i pocet zastavok sa nemeni.Tak potom takyto jizdni rad...
Juro: nie vsetky TAM maju drevene sedacky, ale tiez si myslim ze do BA su prave tie drevene najidealnejsie, maju najdlhsiu zivotnost, lahko sa cistia... Zvuk motora je dany tym, ze TAM ma motor relativne maleho objemu a preto pracuje vo vyssich otackach ako je tomu u inych vozidiel. A jazda vopred casoveho planu ? ak si odmyslim ze niekto pride na zastavku nacas a zdrhne mu bus, ten zvysok cestujucich je tomu len rad, skor sa dostane na miesto urcenia, pripadne stihne prestupit a ak ma cestovny listok tak pri casovej tarife sa s nim dostane dalej. Nielen mojim dojmom je, ze chronometraze na linkach v BA su totalne na , (minimalne na niektorych linkach) - ako priklad uvediem linku 50, kde nam jeden vodic ukazoval, ze ta trasa (vtedy zo safarikovho nam) sa da uplne v pohode spravit za polovicny cas, ani sa nemusel neak ponahlat; takze asi pre toto nam jazdia vozy ako slimaky a to je vraj snaha o zvysenie preferencie MHD a zrychlenie dopravy...
jo,ale v kazdom pripade dodrziavanie cestakov je v BA pokial mi pamat siaha obrovskym problemom.Ja bych povedal,ze v spicke vsetko meska a potom pri prazdnych cestach je to vynahradene v opacnom garde.Tym vsak netvrdim,ze jedine TAM a nic ine
mozno ten clovek,kt.zariaduje nove EC pre busy nema domyslene,aky rozmer pasuje na aky bus.Tak napr. v novych foto je zgeneralkovany Ik 283 4506.Ma EC BA...FX.Zjavne zozadu tam nepasuje.Lebo na takyto rozmer su dimenzovane BA...GJ,BA...HA/B/,...No napr. seria FX(ale aj FK,FL,...) vyzera akokeby mala zo zadku napr. kazdeho I280 v prvej zakrute odpadnut.A to este nehovorim/nepisem/ako neforemne to tam vyzera...
13sk: Ak sa nemylim tak bus je pre cestujucich a drevene sedacky, zvuky motora a nedodrziavanie cestovneho poriadku(aj naskok) zrovna nie je to po com plesa srdce normalneho cestujuceho.
Majkl>do Ovsista z Dubr. v TAMe.Na sedadla zabudni.Ale ta zvukova kulisa!!!Ktory bus jej moze konkurovat???!!!A o to tu prave v buse ide.V trofli sotva najdes take rozlisenie/TAM vs. cokolvek ostatne/
jeden po cesky pisuci diskutujuci sa pozastavuje nad tym,ako je to mozne,ze nemam jasno v tom,komu patri karosa/podla mna vobec nie ja ceska/.No taky exminister dopravy Jan J. veselo v rozhovore pre narodnu obrodu /7.1.02/veselo tvrdi"... Povazujem vsak za podvod na poslancoch a obcanoch to,ze parlament schvalil 200-milionovu dotaciu na vyrobu autobusov a ta bola presunuta do CESKEJ karosy...".Takze niekomu asi nie je jasne,ze renault je neceska zn.:-)
A co sa tyka autobusu mojho detstva,tak je to suverenne TAM.Keby aj nebol dakedy,tak staci zazit v2411/34-ka/ cestu o cca20,30 do mesta z Dubravky a ani sa potom necudujem,ze som sa viezol este pol trasy spat do Dubr.:-)Hlavne ked v nej je okolo 10 pasazierov pocas celej trasy.Tak som sa ani necudoval,ze na Racku cakal 5minut do odchodu,hoci z Dubr. isiel presne.
A preco sa vlastne vsetci hadaju ze urcite busy su serble ked aj tak rychlost urcitych inych vozov v BA nie je vyuzita 🙂
Kua, ta T3MOD (potazmo G) vyzera SUPER!!! Kua, TOTO sme potrebovali - K2G, T3MOD - a ne K2Sky!!!
eee - polnoc, idem hajat...

Spectre - Co ti bolo (je) na SORoch smiesne?

A..asi najkvalitnejsie co momentalne v BA na kolesach chodi - podla mna - 15trM 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.