Po kratkej prestavke sa k vam opat ozyvam.Musim povedat ze som prekvapeny.Niekto by tu chcel sucasneho pana prezidenta za primatora Bratislavy? Tuzite po splavovani Dunaja pod nazvom Bratislavske benatky?Alebo co by ste povedali na klobasky rozvesane po stromoch+drienkovicu zadarmo.Zadarmo by ste sa najedli a napili ako dezert by mohol byt makovnik a vecer by ste si zatancovali makarenu na Hlavnom namesti.Jedno upozornenie:K makovniku je potrebne sa dostavit v skorych rannych hodinach skor nez ho stihnu doslova rozkradnut niektory nasi spoluobcania v igelitovych taskach.(jedna taska=cca.2kg makovnika.)
Nech sa paci a uzivajte si!
Kami> pre BA (a nasich cestujucich) su praveze drevene sedadla tie NAJVHODNEJSIE !!
Tatrovecka> hmm...1203 nestala zrovna najlepsie co sa slnka tyka takze mam ju tak odfotenu ze predok je trochu zatieneny...ani som ju este neskenoval, ale ked by si velmo chcela tak daj mail a ja ti ju poslem
Si: Ked uz si vybrat, ja by som vylucil aj TAM - hlucny motor (najhlucnejsi) a drevene sedadla nie su najlepsie na cestovanie. Uspokojil by som sa aj s prvou seriou 741, tretia a GO by boli bonus.
Ked to dovediem do absurdna: B741 sa rozpadne za pol roka. To bude zakladna casova jednotka - c.j. B941 za rok (???) - 2 c.j. I435 za 3 roky = 6 c.j. To plati pre extremne podmienky (bratislavsky tankodrom a pod.). Ak v beznych podmienkach vydrzali B741 10 rokov a nie a nie sa rozpadnut (ale pojdu asi na GO), tak to mozem nasobit koeficentom 20.
Vysledok: B741 10 rokov, B941 20 rokov, I435 60 rokov. Co myslite, doziju sa dochodku ?
Mnohi z nas si detstve oblubili nejaky dopravny prostriedok. Niekto sa zalubil do elektricky, iny do I280, ja som si zas oblubil a nehambim sa to priznat B731. Tym sme poznaceni a konkurencna znacka sa musi viac snazit aby presvedcila.
Hmmmm.... Ziadat Schustera za primatora BA moze len ten, co zije na 400 km od Kosic (alebo je to cira zloprajnost)...
Ono, k tym typom autobusov (vecna tema). O mnohom rozhodne aj pristup k vozidlam a ich stav v jednotlivych DP. Poniektori tu nadavate na Ik 280, ale to je napr. u nas (v PO) zo vsetkych vozidiel spolu s City Busom (dobry paradox) najrychlejsie vozidlo. Ja napriklad vyslovene neznasam TAM, pretoze nase presovske maju pridelene taki vodici, ze so este nikdy TAM-om nesiel viac nez 45 km/h.
Kokos, hrobonku poznam lepsie nez Krasnany a ak niekto porovnava Komin s Hrobonkou v cistote... Akoze aspon podla fotiek, ta vozovna Komin vyzera nie ako vozovna, ale skor ako vyrobna hala trolejbusov, alebo cistucke muzeum! No je to krasa...
No a neda mi, aby som na tomto mieste spomenul, ako to je v Krasnanoch s cistotou. Okrem ineho, sa tam robosi kludne vyseru (doslova) na zem, a nechaju tak. Toto je zazitok z realu, asi tak z novembra. takze TAKATO je cistota Krasnanskej vozovne.
A co som videl fotky z Kominu, tak mam pocit, ze kazde rano celu vozovnu prebehne upratovacka a umyje dlazku. Ale hrobonka tiez nie je nahorjsia vozovna.
Poradie v cistote vozovni podla mna:
1. Hrobonova 90% cistota
2. Krasnany 85% cistota
3. Jurajov dvor 70% cistota
4. Trnavka 60% cistota
5. Petrzalka 50% cistota
Andy: to vies, o tie troliky sa aspon trocha staraju (teda ich obcas aspon nastriekaju), aj ked podla vyjadreni vodicov to tiez nie je nic extra, ale je to lepsie ako o autobusy, ktore maju v dielnach zjavne uplne f pazi...
tbc: Ty si sa zjasil? Ved si porovnaj napr. vek 15tr a karosy b732. 15Tr je za desat rokov prevazdky "vozidlo ktore sa tvari ako celok". To sa vsak o desatrocnej karose povedat neda. Skus sa niekedy odviezt hocijakou 15trkou a zaroven karosou. Pocitis rozdiel.
d3k0: A ta susterova dopravna spolocnost by sa volala hadimrska & spol.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Doktor
Nech sa paci a uzivajte si!