Ako som slubil, odfiltroval som viacnasobne hlasy za vozidla v minulej ankete. Eminentny zaujem na vyhre svojho milacika malo viacero ludi, takze som musel zrusit par hlasov SORu, TAMu a aj Ikarusu. Pri Karose sa o par hlasoch hovorit neda. Boli to desiatky hlasov... Nechapem, preco "niekto(ri)" nemohol/li dopustit, aby Karosa nevyhrala. Asi sa bali, ze ten autobus nie je taky dobry, ako tvrdia. V kazdom pripade, uz to maju zbytocne. Tu su vysledky ankety:
1. Solaris (46) 29%
2. Ikarus (41) 26%
3. Karosa (34) 22%
4. TAM (25) 16%
5. SOR (9) 6%
6. iný (2) 1%
Mimochodom - aj tak som bol pri mazani karosackych hlasov este zhovievavy, takze som tam nechal hlasy so "znamych adries", ktore neboli hromadne. V skutocnosti to s tym busom moze byt este horsie.
d3k0: neviem preco, ale myslel som ze tych poslednych 7 klbovych renaultov (karosy s motorom renault) prislo v roku 1995, ale ruku za to do ohna nedam. A ik4x5 si pamatam az od 1997, ale tiez za to ruku do ohna nedam (ale vtedy ich bolo este malo). A vzhladve sa mi karosy tiez viacej pozdavaju, ale vtedy ked dosli prve ik4x5 do BA, tak karosy boli uz obcumene, obcas niekde dokrivane, spinave... a novy voz taky predsa nie je
KLF: Keby bol Schuster primatorom, to by sa nam tu plazili anakondy, aby si ich mohol konecne vyfotit ;-)))
COLORko - ty do systemu updatovania neryp, keby sme na net dali vsetko naraz (ako by si to chcel ty), tak by napriklad v januari bolo spolu 5 updatov. Na viac by som nemal cas. Uz tomu konecne rozumies?
Majkl: Zato v Petrzalke je povodne najkrajsia zastavka pri DK Zrkadlovy haj v hroznom stave, cela pokreslena a spinava. Co tak ju umyt? Inak, suhlasim s tou zastavkou Predstanicne nam. BTW dobre si pamatam, ze tam kedysi stala aj 121? Viem ze spociatku mala dost divnu trasu, napr. poobede nestala na Patronke.
Martin: SOR sa automatikou - NO KONECNE! :o)
Si: Posledne klbove Karosy: 1996. Prve klbove Ikarusy: 1996. (Prve klbove Karosy: 1987, prototyp Ik435: 1988.) Tolko na objektivnejsie posudzovanie designu. Oba vozy su teda priblizne rovnako stare.
tbc: ...a ex. 3010 piska jedna radost, iny plynak zase zurovo blika smerovkami
Tbc #5192> COLOR za to nemôže... nikto nie je dokonalý
Tbc #5191> Prečo šrot. Za to že kĺb škrípe. Stačilo by trochu vazelíny a bolo by to tiché. Sú horšie vozy, trolejbusy z Hroboňky medzi šroty určite nepatria.
Inak ak niekto nevie, čo s peniazmi /ako ja, keď sme išli do ÚD JD SK /, nech si kúpi hyperexkluzívny film FUJICOLOR SUPERIA X-TRA 800. Stojí "iba" 230,- Sk, ale vychádzajú z neho vymakané fotky za každého počasia.
3602 (starko) je fakt kvalitne spravena...zlty lak na tyciach sa uz pekne olupava...a nechapem naco tam davaju drziaky na kladivka ked ziadne kladivka tam nie su...takisto reproduktory, z ktorych je niekde len ram...sedadla v 3602? ake bolo po ruke take tam hodili, co na tom ze nie rovnake..
color> naco si tam bol vcera?? sak ked nieco nevies tak si sa tam mal koho spytat a nepisal by si blbosti...7929+30 je na pravidelnej prehliadke a nic sa na nej nepreraba, 7943+4 uz spominal Majkl, a ostatne elektricky su tam tiez na prehliadkach...
7085 by bola skoro hotova keby z nej robili vlecny voz, ale ten z nej nastastie nerobia
Majkl: v ramci snahy o zrychlovanie MHD by som zastavku predstanicne namestie v smere na stanicu nezriadoval.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
d3k0:
RT6N1 je dobrá tak do sběrných surovin . Jediné co je pro řidiče špatné v Citybusu je to, že jsou na naše silnice dost tvrdé. I my máme silnice ve špatném stavu. Ale jinak jsou OK.
Firma Sor dodala do Opavy vůz B10,5 s !AUTOMATICKOU PŘEVODOVKOU!.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0
COLORko - ty do systemu updatovania neryp, keby sme na net dali vsetko naraz (ako by si to chcel ty), tak by napriklad v januari bolo spolu 5 updatov. Na viac by som nemal cas. Uz tomu konecne rozumies?
Majkl: Zato v Petrzalke je povodne najkrajsia zastavka pri DK Zrkadlovy haj v hroznom stave, cela pokreslena a spinava. Co tak ju umyt? Inak, suhlasim s tou zastavkou Predstanicne nam. BTW dobre si pamatam, ze tam kedysi stala aj 121? Viem ze spociatku mala dost divnu trasu, napr. poobede nestala na Patronke.
Martin: SOR sa automatikou - NO KONECNE! :o)
Si: Posledne klbove Karosy: 1996. Prve klbove Ikarusy: 1996. (Prve klbove Karosy: 1987, prototyp Ik435: 1988.) Tolko na objektivnejsie posudzovanie designu. Oba vozy su teda priblizne rovnako stare.
tbc: ...a ex. 3010 piska jedna radost, iny plynak zase zurovo blika smerovkami