Medzi linky s vybornym intervalom patrili aj 85, 86. Zdalo sa mi chore ze v sedle premava len polovica liniek, cez vikend este menej.
Re #51895 Tomi: pesia zona znamena ze chodci tam maju volny pohyb. Svetelna signalizacia zdorazni ze elektricka je tam ako doplnok. Sam som tie svetla pred casom navrhoval.
Ak si myslíš, že keď tam bude niečo svietiť, cengať alebo neviem čo, tak sa zvýši bezpečnosť, mýliš sa. Väčšina ľudí si pomyslí, že ešte stihnem prebehnúť na druhú stranu a bude to ako doteraz. Pre zvýšenie bezpečnosti by sa mali chodníky oddeliť od trate nejakým efektným zábradlím s prechodmi na niekoľkých miestach a tam dať signalizáciu.
A určite to nebude pár korún, ale pekné stotisíce.
3Re #51889 Jajcaj: 1. k tým intervalom ak ti jazdia 2 linky s 8 minutovým intervalom a sklbia sa je to rovnake ako 4 minutový interval dnešnej nosnej linky akurát že máš väčšiu dostupnosť
2. spojov bolo viac ale menej efektívne -s tým suhlasím
3. nové spojenia vznikli ale dosť ich zaniklo nezabudni
4. neviem aký máš nazor na to ty ale ja som to tu už písal:
zober si dnešnu L93 interval 3 minuty Ak by si z toho spravil 2 linky s 6 minutovým interavalom povedzme 90 ( vyšehradská - Lúčanka - Tesco - dvory - Nový most resp hodžovo nám) a druhá L93 tu trasu čo dnes tak ti vyjde že väčšina trasy tesco - dvory maju ten istý interval 3 minuty ale obslužia väčšie okolie: a ktomu dodám že predsa zastávky Luky 5, SAV, HLST nepotrebuju interval 3 minuty a na druhej strane by sa obsluhovala väčšia čast na juhu Petržalky
to sa hovorí o priemernej cestovnej rýchlosti, vrátane státí.. Doshovaná rýchlosť na radiálach sa väčšinou pohybuje medzi 40 - 70 km/h... podľa stavu trate a stavu vodiča.. ?
Presne! L82 som z času na čas chodil a veru ak na Výstavisku vystúpil/nastúpil 1 človek, bolo to až veľa. Tak ako píšeš, vodiči tam často ani nezastavovali. Tak aj všetky ostatné zastávky na Viedenskej. Nový Most mohol byť kľudne na znamenie, zast. Výstavisko by som nechal stálu len preto, že počas veľtrhov ju mohlo použiť zopár cudzincov, ktorý by o tom nevedeli, ale nebyť toho, tak ju dám na znamenie okamžite.
Ja netvrdim ze 15 minut, to cislo tu padlo predtym ... v Petzalke 15 minut nie, vacsinou boli intvervaly 8, 10 alebo 12 minutove ... To je aj tak este dost vela oproti dnesnym vacsinou 4, 6 a 8 minutovym ...
Spojov mozno bolo viac, ale bolo to menej efektivne ako dnesnych o nieco menej spojov ... Mozno dnesny stav nestaci, mozno tych spojov treba viac, ale ani predtym to nebolo idealne ... ja som len obhajoval dnesny sposob riesenia liniek (menej s kratsim intervalom) a rozhodne by som sa uz k tomu staremu vratit nechcel ...
Vznikli aj niektore dolezite prepojenia, ktore predtym vobec neboli, a cestujuci to velmi ocenili ... napr. Safarikovo nam. - Nam. Hraniciarov (myslim, ze dost dolezita prestupna zastavka v Petrzalke, ktora predtym nemala take vyhodne a jednoduche prepojenie s centrom mesta) ...
Zaujimalo by ma, ze preco sa nedeju niake zasadnejsie zmeny na tejto stranke. Podla mna ako mhd maniaka sa mi zda ze je to tu stale rovnake... Neda sa nieco zmenit? dakujem ?
Hm, zjavne je to asi podobná povera ako tá o tom, že rôzne chute cítime na rôznych oblastiach jazyka. A že máme len štyri chute. A že glutamát sodný (pre konzervatívcov glutaman) je škodlivý.
Aha, takze tebe doma z plynoveho sporaka ide daka tekutina? Plyn je v kvapalnom stave iba pod vysokym tlakom, ale nikto ti nepovie ze plyn je kvapalina. Plyn je plyn.
Re #51873 inTony: Zaujimave... cakal by som viac...ale aspon to bude plynulejsie...
Viem , že ma asi zahrdúsite, ale podľa mňa by mala po Viedenskej ceste premávať nejaká linka MHD. Predsa MHD ma zabezpečiť základnú obslužnosť územia, pričom MHD momentálne obslužnosť tohoto územia nezabezpečuje. (ZastávkyBerlitz-Aucafe, Viedenská, Výstavisko).
Re #51879 Mike: Nezabúdaj, že trasa L 82 do Prístavu bola trasa VÝLUKOVÁ. A jej pôvodná trasa bola taká, žeby do Arény prepravila možno rovnaký počet cestujúcich ako 50.
Hm, sudruh inzinier z incheby si kapanek myli pojmy s dojmami, DPB s magistratom, auta s autobusmi, atd. A najsprostejsie na tom je, ze mu to novinari zozrali aj s chlpami a navijakom. Ale vlastne sa uz ani necudujem, na novinarov mam svoj nazor, a tie bludy co pisu, niekedy fakt popieraju esencialne fyzikalne a matematicke zakony. Smutne je len to, ze (s)prosti obcania im to vsetko zeru a nechavaju si masirovat mozgy tymito bludmi az do uplneho ohlupnutia.
Nech mi sudruh inchebonamestnik ukaze jedineho zakaznika spominanych podnikov (co tam zrovna omylom nezabludil a neotocil sa na opatku prec), ktory sa tam dopravil inym dopravnym prostriedkom, nez nablyskanym terenakom, alebo drahym BMW ci Mercedesom, pripadne aspon vytuzingovanou Koktavkou ci Superblbom. A o tamojsich zamestnancoch plati asi detto.
A najprv nech sudruh namestnik zabezpeci prejazdnost starej Viedenskej po celej dlzke a po cely den v dvoch pruhoch o sirke minimalne 3 metre, bez akychkolvek prekazok, a potom sa mozeme zacat rozpravat o premavke autobusov po nej. Nech si to skusi on, tade prejst s 2.5m sirokym vozidlom, ked je taky mudry. ?
"Ak veci nenapraví dopravca do konca roku 2005, budeme nútení zvážiť právne kroky..."
- ? to čumím, nevedel som, že MHD je právne nárokovateľná. A keď novinár napíše takéto bludy bez ďaľšieho vysvetlenia... ?
To ú zase ďalšie novinárske bludy a nezmysly a ten z Incheby tiež kecá dobré blbosti. Tých veľtrhov, počas ktorých 82 obchádzala cez Einsteinovu bolo dosť viac, v priemere každé dva - tri mesiace. Teda vždy, keď bol nejaký významný veľtrh, 82 premávala cez Einsteinovu. Nemusím pripomínať, že dnes tam chodí 88, na ktorú sa dá prestúpiť tak na Novom moste, ako aj na Čulenovej (to je to isté ako na malej scéne na ex. 82).
"Bol to jediný spoj, ktorým sa mohli dopraviť do práce zamestnanci Incheby, kaviarne UFO, reštaurácií AuCafé, Leberfinger a Kriváň" Tak už len pri tých cenách, čo sú v Ufe tam ľudia určite chodia MHD ?, a tá smotánka, čo sa schádza v Leberfingeri a Au-Café, tiež 99% chodili 82kou. ?
+ K divadlu Aréna chodí aj linka 50, a tá chodí z väčšej časti mesta, než 82 z prístavu; je treba premenovať zastávku "Sad. J. Kráľa" na "Divadlo Aréna".
A tiež je pravda, že počas "korzovej špičky" - tak víkendy za pekného počasia prešli zastávkou "Viedenská cesta" tisíce vlkov - či už peši, na bicykli, alebo kolieskových korčuliach. No 99,9% to boli korzujúci sa, alebo turisti, či športovci - v trase Centrum - Nový most - Aupark/Sad J. Kráľa/cyklotrasy; na 82 nastúpilo tak 0.1% zo spomínaných vä. čo predstavovalo asi 1 - ľudí na spoj.
Takže objektívne by mal ten článok vyzerať asi takto:
Linku 82 využívalo okrem ľudí cestujúcich z/do Petržalky na zastávky Záporožská a Kremnická aj zopár zamestnancov Incheby, títo však podľa pracovnej doby nastupovali, či vystupovali na zastávke "výstavisko" iba v pracovné dni, a to iba v časoch 6 - 10, 14 - 17 hod. Spomínaná zastávka mala byť podľa vedenia incheby na znamenie, vodiči totižto podľa toho jazdili. V pracovné dni večer a cez víkendy skutočne nebol jediný dôvod, aby linka 82 na spomínanej zastávke zastavovala. ☺
nie je mi celkom jasny postoj Incheby. Vzdy som mal dojem ze hlavny vchod na vystavu je z Einsteinovej, ten od UFA sluzi hlavne pre auta.
A preco nemozu zamestnanci firiem vchadzat od Einsteinovej? Ponuka spojov je tam bohatsia a vzdialenost od zastavky je porovnatelna.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Re #51895 Tomi: pesia zona znamena ze chodci tam maju volny pohyb. Svetelna signalizacia zdorazni ze elektricka je tam ako doplnok. Sam som tie svetla pred casom navrhoval.