1) Spojenie na Kramare a Patronku. Spojenie na Racianske resp. Trnavske myto.
2) Vela ludi musi. Ale nepocital som ich. Ani som sa nepytal preco, myslim, ze to je na ich uvazeni.
3) Druhykrat hovorim, ze mi vobec nejde o to, kolko ludi ide odtial do nemocnice. Efektivnejsi sposob je prepojenie nemocnice s ASMN a az potom s Hl. stanicou. Ja sa nechcem hadat, ale ci a kolko ludi tam chodi, o tom ma nepresviedcaj. ?
no ja napriklad svoje denne ciele ciest dost casto menim. Niekedy chodim aj na Hl. st. a akosi nemam problem. Ale asi by som mal vzdy vcas upozornit DPB aby zmenil linkovanie ak cestujem na jedno miesto viac ako tyzden ...
Vodici T3 a K2 by mohli uz konecne zacat kurit, rano je kosa. Nestaci ,ze laminatove sedadla su studene a vhodne tak na zapal mocovych ciest, alebo hemeroidy , tyce su ako z chladnicky, ale aj v samotnom voze je kosa. Dnes rano som mal pocit, ze dokonca bol pusteny aj ventilator aby nahanal len studeny vzduch do premrznuteho vozu ? ?
Aha, takze pre nizkopodlaznost budem vyhadzovat 15 rocne elektricky? Nemyslim si, ze sme taky bohaty. Ono ani v tej Viedni nie su taky bohaty a tie Duwagy( ci co to je) nehali dozit, kym si odjazdia svoje a to maju ovela viac financnych prostriedkov ako BA.
#51713 AmosKeynes: "Na co by menili vozy ak vacsina elektriciek v BA je mladsich ako 20 rokov a z tych ktore su starsie je 50% po modernizacii. Tu je potrebne busy a trofle menit, nie elektricky v pomerne dobrom stave."
-žeby nízkopodlažnosť???
Inač ani ja som nikdy nemal problémy s Nokiou ...Ale siemens som nemal žiaden takže to neviem posúdiť..
Bola o tom zmienka vo verejnom obstaravani na dpb.sk. Ako verejne obstaravanie dopadlo, ci uz bolo vobec ukoncene sa musis pytat na DPB. Skus tam napisat mail. Info o tom som sem dal bud ja alebo TeBeCe, teraz si napamatam, ale len na zaklade info z dpb.sk. Bolo to formou odkazu na ich stranku ak si dobre pamatam.
Re #51640 SZKV: Na co by menili vozy ak vacsina elektriciek v BA je mladsich ako 20 rokov a z tych ktore su starsie je 50% po modernizacii. Tu je potrebne busy a trofle menit, nie elektricky v pomerne dobrom stave.
Re #51667 marko: Nie, nexistaju, takto je to zauzivane uz dlho, neviem preco by sa to malo meit. Ak ta nebavia technicke zalezitosti tak to pocas ich preberania na diskusii necitaj. Ostatni si to mozno radi precitaju, aj ked tomu ako ja mozu prd rozumiet. Ale mozno sa casom naucim.
Re #51681 Papyr: Ono to bolo skor myslene na osvetlenie, svetelnu signalizaciu, navadzaci parkovaci system, spalovna. Ono teda vsetko to funguje skvele a nikdy neboli staznosti na nekvalitu, teda aspon co sa mi do usi dostalo, ale je to nejake cele divne, ze vzdy je akurat ten Siemen najlepsi. Niekedy mam pocit, ze keby vyrabali asfalt, tak aj ten od nich kupujeme. (Skoda ze okrem elektriciek nevyrabaju aj trolejbusy a autobusy, jazdili by ich tu stovky)
Re #51682 Red-Hawko: Busy buduci rok urcite nepridu. Kedze pri nakupe je potrebne vyhlasit tender a potom ich aj vyrobit, tak ten tender musi byt vyhlaseny dost dopredu. A tak aby busy prisli na buducu zimu, tak tender by bolo treba vyhlasit niekedy teraz...
Re #51699 5510: No nikomu sa vo vozovni nechce zobrat wapku a motor umyt. Potom ta spina od tepla raz vzplanie. Na STK mas spinavy motor medzi nebezpecnymi.
Re #51706 S499.1023: Mne prave vsetky Siemensy zamrzali a s Nokiami som nemal nikdy problem.
Re #51707 S499.1023: Nedavno som pocul, ze Petrzalka je preto tak debilne postavana, lebo pri jej projektovani bolo ratane so zapadnarskym utokom a tak cele je to projektovane s ohladom na vojensku taktiku a boj v uliciach. Neviem co je na tom pravdy, v kazdom pripade byvaly rezim bol nieco take spravit.
5510: Na Dod som sa rozpraval s vodicom a generalnym Zacharom. Tvrdili ze udrzbari to flakaju a ze oblast motora cistia benzinoo a ze casto zacudnu alebo dokonca su lenivy vybrat tie handry s ktorymi cistili a moc sa nepripusta technicka chyba.Nove Ikarusy su kvalitne,plynaky maju fungl nove motory a tie starsie su uz suce do srotu.
Dnes ráno cca 07:53 h, keď som išiel v 75-ke (smer Čiližská), tak pred prechodom pred chodcov pred zastávkou "Tomášikova" sme prudko zabrzdili a ťukli do osobného auta. Nesedel som vpredu, ale predpokladám, že na prechode asi niekto vstúpil do jazdnej dráhy auta...
Zaujímavé, že ani na autobuse ani na aute som nevidel žiadny škrabanec, napriek tomu bus aj auto zostali odstavené na pôvodnom mieste. Neviem, či sa volal len dispečing alebo aj polícia, ale do 08:07 h tam nič nedorazilo.
Tak mi napadlo, nedalo by sa v takýchto situáciach cez dispečing vybaviť, aby ďalší voz tej istej linky mimoriadne zastavil napr. na tej zastávke"Tomášikova"? Takto ten, kto chcel ísť na ďalšiu 75-ku musel prejsť na najbližšiu zastávku "Herlianska"...
Z výpravy som zvedavý, odkiaľ, kedy a čím bol tento voz nahradený a či sa počas dňa vrátil do premávky...
Ale zober si to ze z ASMN na HS ide 210, 21(ta ma interval rano cca 5min), a 25, takze mensi interval na 210 podla mna netreba < za 11 minut tam mas 3-4 busy
O co je "210 je jediná t-bus linka..." to T-BUS ma zaujima..
1) Dobre, povedzme si, že to rieši spojemie s jedným koncom Šancovej. Stále však neviem, čo na Šnacovej núti magickou silou väčšinu Petržalčanov tam denne jazdiť:-P.
2) Dobre, Ty musíš. A kto ešte musí a prečo?
3) A z tej zastávky pod stanicou akí ľudia musia nutne do tej vysoko špecializovanej nemocnice?
S názorom na debilitu usporiadania uličnej siete v Neu Engerau súhlasím, ale to si budeš musieť vydiskutovať s nejakým boľševickým umeleckým architektom...
Aj s tými navrhovanými linkami súhlasím, len by to chcelo ešte povedať, čo tam bude jazdiť a kto to zaplatí.
Tak špecificky do Taurov by som sa nenavážal. Oproti problémom, ktoré boli s rozjazdením primitívnych peršingov, je Taurus zlaté, samoúdržbové vozidlo.
Takisto mobily od Siemensu, ktoré som kedysi mal (S4 a S35) boli úplne bezproblémové, nezamŕzali ako Nokie, nepotrbovali každý mesiac nový firmware atď.
Combino sa nevydarilo, ale Desiro v princípe tej istej koncepcie zatiaľ žiadny vážny problém nemalo.
No, ze by to bolo az take nelutostne drasticke...?! Inak suhlasim v tom zmysle, ze Sancova je trochu presytena linkami MHD. Na druhej strane je to jedna z najviac vytazenych ulic. Dalo by sa to riesit aj tou 210, ale ako pises zaroven - je s takym intervalom na... No ak by aj jazdila s nejakym prijatelnym intervalom, dnes nemas na Nivach na co zmysluplne prestupit, aj 78 je skratena len za most. Tak teda taku linku ako byvala 53 dat po Racianske myto a nebol by ziadny problem. Dostal by si sa pomocou nej na Nivy, elektricky do Race alebo hocijakou linkou jednym prestupom na Hl. stanicu.
pepo