Reply on: postak #51582:
Ťahať do mesta vlaky BA-Wien by bola kapku drahá záležitosť, keďže by tam bolo treba dvojsystémové jednotky. Nepoviem, aby takto priamo chodili vlaky triedy EC (tie by ale vonkoncom nestáli všade po ceste, dal by som ich zastavovať tak na ŽST-P, Filiálke a Hauptbahnofe), ale u normálnych ER by bol oveľa lepší pekný prestup na hrane na ŽST Petržalka.
Ámos Keynes
Otacanie cez Karlovesku na diesel, je blbost ale za cenu prestupu na hrane na elektricky by som bol ochotny to akceptovat. Ako ich vsak poznam, na diesel sa otacat budu a prestup na hrane nebude.
(samozrejme, ze by to slo aj pod dratmi sa otacat, ale prosim nechcite to od nasich inzinierov, vznikol by dalsi kolizny bod na vzdusnom vedeni, ktory by bol plny mimoriadnych situacii a prvykrat by bol strhnuty pravdepodobne v prvy den premavky o 7.25)
Inak, bude mat schopnost ta nova trolejbusova meniaren vracat prud do siete, ci co to tie dnesne nedokazu?
Inak trosku mi chybaju slova na povzbudenie DPB. Zlepsil interval na L201, 202 a 208 ale aj na dalsich linkach a aj tych Petrzalskych. Myslim, ze by si to za tieto kroky zasluzili.