ak sa aj vy chcete povozit s Beusom, zajtra mate moznost na 5/8 poobede. Znovu s vozom EGO, ktory vyzera docvela zaujimavo.
Si:
keby som mal cas, tak by som ti s tym naozaj rad pomohol, precital som si to uz aspon 4 krat (sorry, ale na prvy krat to bolo dost naprehladne) a niektore napady naozaj niesu zle. Mozno niekedy o mesiac.
tulenique: A co ti ja viem, ja som s tym nejazdil :)))
1.: presne tak!!!
2.: tak isto!
3.: ale od 15.00 do 17.00 by sa hodilo platit full prize. Mne napriklad neplatil zlavneny spiatocny listok na primestsky vlak medzi 15.30 a 18.30.
Turisticke listky radsej nekomplikujme, stavim sa, ze by si revizori zgustli na nachapavych cudzincoch - presne tak, ako to robia v lete na trase Hlavna stanica - Predstanicne namestie.
Ako sa radilo na tej poloautomatickej prevodovke v buse Praga NDO?
Citam teraz svoj predosly prispevok a chcem v nom vyjasnit niektore veci.
1. Rozdiel medzi Dochodcovskym casovym predplatnym listkom a Dochodcovskym-special je maly -> nedostatocne motivujuci
2. Keby bolo na mne, tak dochodcovi by v case rannej spicky neplatila jeho elektricenka a dokonca by musel mat cviknuty FULL-price listok
3. s tym poobednajsim cestovanim som to myslel takto: napor cestujucich je rozptyleny do dlhsieho obdobia, nie ze ludia su vo svojej mysli viac rozptyleny
S tymi off-peak listkami (platne mimo spicky) je to asi tak ze v BA ich sice mame, ale zaroven si moze dochodca kupit zlavneny listok platny aj pocas spicky, a toto treba zrusit. Ked chce silou mocou cestovat v spicke, tak za full-price (bez zlavy).
Ked som bol v Londyne a mal som tyzdeny turisticky listok, tak som ho nemohol v spicke pouzit. No na druhej strane tam bola oficialna spicka len rano od 6.30 - 9.30 tusim. (mozno len 8.30) Poobede to platilo stale, asi sa predpokladalo ze ludia poobedede cestuju viac rozpytelny.
Myslim si ze najma dochodcovia by nemali mat pocas rannej spicky pravo na zlavu!!! A asi by som to rozsiril aj na turisticke listky (hoci tych turistov kt. zaplnaju MHD tu mame az az ;-)) )
NR> to maju len 90 autobusov ? Velmi dobre viem co znamenaju tie cipove karty. Okrem nevyhod (meskania, viac nakladov pri pravidelnom cestovani) to ma aj vyhody. Vyssie vynosy dopravcu a v clanku spominane sledovanie prevadzky. Potom mozu lepsie rozhodovat, kde treba ubrat voz, kapacitu a kde zas pridat, ci zmenit interval.Tak im treba. Nemali experimentovat s nastupovanim prednymi dverami. Cestovalo by sa rychlejsie a nadalej pre dopravcu neefektivne ako doteraz a niekde dokonca navzdy
Vazena pani Sedlakova, zlavy pre dochodcov v case sedla (cas medzi rannou a poobednou spickou) v Bratislave SU. Existuje totiz predplateny cestovny listok pre dochodcov tzv. "Special", ktory je lacnejsi, a plati len v sedlovom case.
Batohy dolu z chrbta - moj osobny nazor je taky, ze studentom je to jedno (ja si batoh davam dole, aby bolo jasne :-)) a tym padom sa nic nevyriesi. Zalezi od slusnosti.
Dvere na celej strane voza: kliknite si na tento link: Ykarus Doors.
Mam dotaz. Preco by nemohli fungovat zlavy pre dochodcov napr. tak ako v Nemecku. Tam maju cestrovne zdarma zeny od 60 a muzi od 65 rokov, ale len v case okrem rannej spicky od 6,00 do 8,30 hod. kedy platia normalne cestovne. Myslim, ze by to dost odlahcilo rannu dopravu.
Tiez by mozno pomohol napis, aby si studenti aj ini davali batohy dolu z chrbta, cim by bolo viac miesta. A este sen - nemohla by mat elektricka na celej strane vagona len dvere - vsetci totiz stoja najradsej pri dverach. Inak prajem pekny den.
Mam dotaz. Preco by nemohli fungovat zlavy pre dochodcov napr. tak ako v Nemecku. Tam maju cestrovne zdarma zeny od 60 a muzi od 65 rokov, ale len v case okrem rannej spicky od 6,00 do 8,30 hod. kedy platia normalne cestovne. Myslim, ze by to dost odlahcilo rannu dopravu.
Tiez by mozno pomohol napis, aby si studenti aj ini davali batohy dolu z chrbta, cim by bolo viac miesta. A este sen - nemohla by mat elektricka na celej strane vagona len dvere - vsetci totiz stoja najradsej pri dverach. Inak prajem pekny den.
Lebo mam colorovsky syndrom a to - ked stlacim tlacitko odoslat tak mi napadne dalsia vec a keby som to zastavil tak by to bolo blbe lebo by tam bola aj cast toho 1. prispefku.
COLOR> A 15TrM ma tiez vraj blokovanie, hlavne ze minule sa jeden rozbehol asi 20km*h^-1 a potom zatvoril dvere...
COLOR> A preco nemozes to vsetko napisat do jedneho prispevku??????
Este k dveram> Jednej suprave Tic-tacu sa podarila pekna vec: zo zastavky Kamenne nam. isla az po Redutu s otvorenym kridlom strednych dveri. A pred tyzdnom sa nejakej T6 tiez nepodarilo zavriet jedno kridlo dveri, zakopol to nejaky chlapik...
Len neviem ako to, ze sa tie vozy potom pohnu. Co nemaju blokovanie?
A cital som v jednych novinach pred casom, ze nejakeho vodica vyhodili, lebo zo zadnych dveri Ikarusu vypadla zena a rozbila si hlavu. A vodic argumentoval tym, ze kontrolka zhasla. Smola, padak dostal aj ak.
Andy: dovodov zrusenia trate po sancovej je asi viac:
- prestavba krizovatky sancova - stefanikova
- podpora automobilovej dopravy, teraz idu eliny po vedlajsej ulici a nezavadzaju autam
- mesto sa rozvija skor na vychod, mozno bola snaha skratit cestu tymto smerom
- nova zeleznicna stanica ma(la) byt vychodnejsie, eliny by pokracovali v smere na stanicu od krizovatky zilinska-stefanovicova rovno na sever (teda 45 stupnov doprava)
- stefanovicova + starohorska je tzv. priecna os, malo to byt urcite centrum a zaroven dopravny prietah mestom (zhruba smerom k autobusovej stanici)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR
Len neviem ako to, ze sa tie vozy potom pohnu. Co nemaju blokovanie?
A cital som v jednych novinach pred casom, ze nejakeho vodica vyhodili, lebo zo zadnych dveri Ikarusu vypadla zena a rozbila si hlavu. A vodic argumentoval tym, ze kontrolka zhasla. Smola, padak dostal aj ak.