Reply on: Sommelier #48450:
No to teda preto, že napr. treba uľahčiť jazdu gumokolov, čo po zaasfaltovanom VÚISe ide lepšie ako po otvorenom zvršku ? , je to bezúdržbovejšie (netreba podbíjať) a menej trpí kryt zvršku (ak zaasfaltujem pražcový zvršok, bude mi bojovať ralatívne pružný zvršok s rigidným krytom a asfalt bude praskať).
fobust
Ty bezmozgovec, laskavo si urac najprv precotat co dotycny napisal, a nie ihned utocit bezdovodne na mna iba preto, lebo som zastacna metroveho rozhochu. Svedci to tvojom IQ...
"Na situacii trati sa v nebyvalej miere podpisuje 1000 rozchod, ktory vytvara na zvrsok nenormalne vacsi tlak na strany a preto to potom hadze z jednej na druhu."
Takze o akom tlaku na strany sa bavime??? A dalej, velmi dobre vieme ako rozchod ovplynvnuje opotrebovanie pri jazde oblukom, aj hlucnost, alebo si to zasa zabudol?
A ked ti klesne na jednej strane prazec, tak sa ti podvozok sprava presne tak isto, nahne sa o urcity UHOL, ktory je pri oboch rozchodoch ROVNAKY! *****, neser ma. Sa mi ani nechce verit ze si taku momotinu napisal ty....