Nezachovali prakticky nikde. Bratislava nedisponuje nejakými odbočkami a spojkami, ktoré by sa nepoužívali. Skôr sú to výnimky. Zaujímavé sú ale zbytky Pressburgerbahnu. Občas sa objavujú, keď sú na Viedenskej ceste výtlky
Okrem tych na Sturovej a safarikovom nam, pripadne tie co viedli do vozovne su este nejake v petrzalke za starym mostom, pod asdaltom. Ked su vytlky, tak ich je tam este vidno. Donedavna sa nachadzali este na Vajnorskej, ale ked sa rekonstruovala trat, tak ich vytrhali. Dalsie su v Dubravke, zvysky uvratoveho obratiska Hanulova. Na ine si teraz nespomeniem, ani sa mi nezda ze este nejake su.
59 mozno aj tak bude na Antolskej Ale keby nebola, tak argumentom je to, ze nieco sa muselo odtial zrusit, kedze sa tam aj tak dost vozil "vzduch". A lepsie je skracovat linku so skolskymi spojmi ako napr. skracovat kazdy n-ty spoj povedzme linky 99. 99 je zamerne klukata, aby vymietla co najvacsiu cast Petrzalky a umoznila ludom dostat sa k nosnym linkam. Predpokladam, ze niekto nepojde z Lubovnianskej do Ovsista linkou 99, ale radsej pojde 98kou
Re #47586 juro: Ak si si nevsimol, 68 pojde viac po trase 86 ako po trase 68. A je 86 poloprazdna? No a fakt je to strasne ist na Nam. hraniciarov a mat tam aj 83 aj 95. Odporucam ti urobit si nasledujuci experiment: zober si kruhovy uzaver z lubovolnej PET flase a poloz si ho na mapu do Dubravky. Pozri sa, ako daleko tam chodia k elektrickam a autobusom (a je to rovnako panelakove sidlisko ako Petrzalka). A potom si zober ten isty stupel a poloz si ho na Lachovu a uvidis, aki su Petrzalcania oproti Dubravcanom pohodlni... Mimochodom, neviem, co tam mas v tej tvojej tabulke za cisla, lebo ak to oznacuje interval, tak ani jedna z uvedenych liniek nema v sucasnosti interval 7 ani 5 minut a ak je to pocet spojov za hodinu, tak potom pri 6-minutovom intervale linka 68 vykona za hodinu 10 spojov a nie 6 (kedze hodina ma 60 a nie 36 minut)... A este si k svojim prepoctom zober to, ako plna ti tam dosla 95 a 97 a aku mali tieto linky realnu kapacitu...
Re #47594 milannco: A k tomu treba este podotknut, ze 80 pride do Dvorov urcite prazdnejsia ako teraz 81, takze realne sa kapacita zvysi este viac
Re #47598 hoppusmark: Ak tam SORy stacit nebudu, nie je problem vypravit tam 12m vozy...
Re #47621 Yzerman22: 30 urcite - kvoli prejazdom na 80 a 89; 29 urcite kvoli prejazdom z 86
Re #47623 81-71: Asi nevies, o com pises... 4-minutova 93 na Hlavnu stanicu je slabe spojenie? A radsej si prepocitaj tie sedlove kapacity, lebo podla mna je tam narast kapacity na mostoch o 16% A cez vikend si to tiez radsej prepocitaj a nepis sem bludy.
Pozri, keď sa pohybuješ po vozovni, je to podobné, ako napr. na stavbe (vrátane bordelu), takže potrebuješ nejaké to BOZP. Ťažko sa môže nevyškolená osoba pohybovať po areáli len tak hocikedy. Na druhú stranu, nie je problém navštíviť vozovňu pri nejakej peknej akcii, napr. 110 rokov MHD ?
Prosiiiiim pomozte mi dostat sa do vozovne uz tak mam dost posr... zivit a aspon na odreagovanie a splnenie sna .... viem ze vy mi moc nepomozete zrejme nemate pravomoci ale aspon mi poradte a hlavne nehovorte ze som otravny ja sa obracam na ludi ktori tam uz boli a maju skusenosti a vedomosti to by ste si mali vazit
Inac vcera som robil filmovy amatersky dokument o elektrickach vzhladom na to ze som to robil vecer robil som to iba v blizkosti domova a to dubravke a karlovke na obratiskach a jeden vodic deviny ma pustil do kabinky natocit si to ale skoda ze bol len na otocku ? ale aspon som videl kabinu t6a5 po GO ?
Spectre