Novoplan, jo jo. Neviem či sa to iba mne zdá, ale ked som sa pozrel na hociktorý detail v tom buse, vždy mi prišlo, ách, ako je to nedokonale spravené alebo aký nekvalitný matarial je tam použitý. Celkovo sa mi to zdá také dost divné.
Novoplan nepoznas? je to nas slovensky busz a vyraba sa v Lucenci v SAO. inac je o ne dobry zaujem nakolko v roku 2003 nepredali ani jeden kus. inac jazdia aj v Kesicoch maju tam aj dake fotoz z nich. kukni si na www.novoplan.sk abo www.sao.sk myslim ze to by mali byt ix stranky
Inak ešte otázka k tým oslavám 110. výročia, keď mi príde pred divadlo polorozpadnutá Vrakosa, resp. Ikarus, prišlo pre mňa súčasné, alebo historické vozidlo?? ? ?
Inak ešte otázka k tým oslavám 110. výročia, keď mi príde pred divadlo polorozpadnutá Vrakosa, resp. Ikarus, prišlo pre mňa súčasné, alebo historické vozidlo. ? ? ?
Včera som išiel 37 nejakým autobusom od výrobcu Novoplan. Viete niekto niečo viac o tomto autobuse? Pravdepodobne je tu požičaný, keďže nemá ev. číslo, ale za to hlási zastávky.
All: Ja som tiez z lachovej, ale viac menej som sa prisposobil novemu navrhu MHD ...
Myslim, ze je to stale lepsie, ako keby mali zrusit niektore spoje uplne.
Chodievam do roboty 83, takze mi bude z mojej zastavky chybat, ale je pravda, ze 80% ludi vystupi uz na nam. Hraniciarov a vyuzitelnost spojov dalej je mala a z Ovsista sa cez spicku nasuka vsetko do 84.
Je pravda, ze 95 mohla chodit po svojej trase (i ked bude co najviac kopirovat "buducu" elektricku v Petrzalke) a 78 mohli posunut az po dostihovu drahu.
Čo sa týka prestupov a ohlasovaných kátkych intervalov, tiež tomu moc neverím a myslím, že po 2 mesiacoch bude so 4 minutoveho intervalu 6-7 minutový interval, ale každopádne, všetko porieši až čas. Aj tak si myslím, že zmena je krokom k lepšiemu.
Ja tiez nastupujem na Lachovej a absolutne nemam radost z toho, ze tu uz nebudu chodit take linky ako su 95 a 83. 95 mohla kludne chodit po svojej trase. Spojenie na Safko bolo od postavenia tejto ulice a bola cely den vyuzita linka. Tak isto 83-ka konciaca na Dostihovej drahe je pekna broskynovyna. Nemohla chodit do Ovsista, alebo sa tocit z Namestia hraniciarov, cez Lachovu a Bosakovu? 78 sa mohla tocit v opacnom smere.
Prestupom moc neverim. Mam skusenosti ako sa vodici z oblubov "cakaju".
ja by som sa príliš nesťažoval, mali ste mať pôvodne len dve linky... ? :: ak ti ide o to neprestupovať, tak sa dostaneš pod Nový most (teraz sa ešte nedostaneš), dostaneš sa na AS Mlynské nivy (dokonca cez Apollo, takže o zážitok viac), dostaneš sa do Ružinova, až na ŽST Nové Mesto, tak ako doteraz, a na Dulovo nám, priamy spoj na Miletičku ocenia najmä dôchodcovia z Lachovej a okolia atď. S prestupom sa z námestia Hraničiarov dostaneš do Dúbravky, na Patrónku (83, 92), do VolksWagenu, na Šafko, do južnej časti Petržalky. S prestupom na zastávke most Apollo (z liniek 68, 88) na linku 87 až na Astronomickú...
Nejde o to, koľko autobusov chodí na zastávke, ale koľko spojov za nejaký čas ide niekam, kde je buď cieľ tvojej cesty, ale možnosť prestupu na dopravu do cieľa tvojej cesty..
Vieš čo ti poradím ? Porátaj si, kolko autobusov prejde za 1h cez zastávku Lachová a kolko autobusov prejde cez tú istú zastávku po reorganizácii. Snáď potom pochopíš, o čom to celé je...
myslel si toto ? .. ? ?
TA3 - Tema dna
16. 08. 2005:
Dopravný kolaps [http://video.ta3.com/temadna2005/1608.ASF]
Hostia: Marcel Jánošík (hovorca Národnej diaľničnej spoločnosti), Silvia Miháliková (bratislavská krajská policajná hovorkyňa), Tomáš Fabora (predseda komisie dopravy Mestského zastupiteľstva v Bratislave), Soňa Pacherová (redaktorka denníka Pravda)
81-71