tak, tak... cest praci sudruhovia. lebo zatial velmi nepresvedcili o tom, ze tam nepracuju ako za sociku... zial ☠ . no, snad sa naozaj v blizkej dobe dockame prekvapeni, ktore nas potesia. a velmi, ale velmi dufam, ze po pripadnom fax pas nam dpb a ini kompetentni pani nepoviedia: "niet dostatok financii..." ?
1. za svoj neskory prichod na zastavku (a teda za zdrhnutie spoja) si v pripade zastavky pred domom mozem len sam (a teda to viem ovplyvnit) na rozdiel od pripadu ked k zastavke musim uz niecim cestovat,
2. v pripade tak uzasneho intervalu sa mozem v pripade zdrhnutia spoja vratit domov a o 20 minut ist na zastavku opat na ten dalsi,
3. sucasna L97 ma ten interval 20 minutovy, takze za rovnakej situacie by som dnes cakal "len" 40 minut a teda by som usetril 20 minut
Aj mne pri dome stali 4 autobusy, ale od 1997 musia parkovat v garazach.
Co som si dnes pozrel navrh, tak v 2 smeroch mi pribudne prestup (na nosnu linku), pribudnu nove uzitocne priame spojenia a zlepsi sa aj vikend. Niekedy su mi priame spoje nahovno ak je interval 12-15 minut, aj to len v spicke.
si / SISKA25 ano, ano, ved som pisal, ze uvidime, ci to bude fungovat. ak nebudu intervali dostacujuce, potom to bude faux pas, akych uz ma aj tak dpb na rubasi dost vela. ale zaroven branim myslienku, ze netreba mat z jedneho miesta pred domom spojenie vsade.
a zaroven, aj zvazanie busmi k inym busom moze byt OK, ak tieto budu mat kratky interval a trasy usporiadane ako "kvazi" nosny system. jasne ze piseme o idealnom stave a uprimen tiez pochybujem, ze dpb sa k tomu idealu aspon malinko priblizi. ale mozno nas prekvapia. a ak nas prekvapia nemilo, potom len utvrdia verejnost v tom, co si mysli uz davno... ?
jeden bus s kratkym intervalom mi je vies na co ked ma odvezie len dakam za roh a tam musim prestupit na nieco s 30 minutovym intervalom (navrhovana L87 cez weekend), takze ak mi jeden spoj zdrhne a druhy vynecha tak si pockam peknu hodinku a je jedno ci na upeku alebo v lejaku...
Re #46945 PvvS: pochopim (a aj podporim) upravu autobusovych liniek tak aby robili len napajacie trasy k elektrickam; pretoze elektricku mozem povazovat za kapacitny nosny system; avsak robit zvoz autobusmi k inym autobusovym linkam, sorry, ale to je chore...
spomeňme si na zhustenie intervalov v roku 2000 pri zmene tarifného systému. Intervali fakt zlepšili. No postupom času ich zriedili, dá sa predpokladať, že o pár mesiacov to bude čakať aj štvorminútový interval v Petržalke. Nie že by tento systém nebol dobrý, jednoducho tie pojazdné tragédie, ktoré mali byť už vyradené, sa vypýtajú na druhý svet.
si
Re #46945 PvvS: pochopim (a aj podporim) upravu autobusovych liniek tak aby robili len napajacie trasy k elektrickam; pretoze elektricku mozem povazovat za kapacitny nosny system; avsak robit zvoz autobusmi k inym autobusovym linkam, sorry, ale to je chore...