Spectre - neviem a DAKUJEME :)))
Dr. - Tak sa mi zda ci to neprehanas s tym komunizmom...ved to bolo iba obdobie v ktorom to abo tamto vzniklo...myslim ze by to vzniklo aj keby to kom. nebol...to je predsa vyvoj...nemozes mat hnet na zaciatku vyvoja BUSov EKOmotory...zakonite - musia najprv smrdet!
OTÁZKA DO PLÉNA: Prečo sa RT6N1 nakláňa pri jazde do ľavotočivého oblúku smerom doprava, čiže von z oblúku, aj keď je tento oblúk s miernym náklonom dovnútra (čiže doľava)
??????????
Doktor> Ale tú nádrž som nemyslel, myslel som panelovú konštrukciu, ktorá stojí za veľké hovno. Drží to pokope systémom domček z karát. Dá sa síce o to starať, ale aby bolo treba stále kontrolovať a doťahovať spoje na ráme, to by som to radšej zošrotoval. Takisto hrdza tomuto typu konštrukcie moc neprospieva. Je to kopa šrotu a basta!
Si> S klimatizáciou by to bol trochu optimizmus. Ajtak neviem, načo to DPB kúpil s vkusnými škatulami na streche, ktoré po pár rokoch prestali fungovať. To radšej mohli za tie peniaze kúpiť hlásiče zastávok, tam netreba chladiace médium
doktor:
ano, ved ked sa nad tym zamyslime, tak usudime, ze to je blbost. Ale mal som v rukach aj originalne materialy projektu "K3R - N". Je to rekonstrukcia kachny K2 na "KT8D5N". Ale zda sa mi to take iste realne ako ten moj preojekt T3SUCSK.
Doktor> checht, keby mali serble funkcnu klimatizaciu. Ale to je skor uz vynimkou, totiz praxy na taky luxux ako je chladiace medium to si dufam necakal ze aj budu v Bratislavskom DP :-))
Turbo:A ten tvoj projekt na rekonstrukciu T3SUCS na T3SUCSK je len tiez sci-fi?Pytam sa pretoze vyzeral realnejsie ako plan na rekonstrukciu elektrickovych trati.
Si:Takze jazdis na Ikarusoch alias serbloch?Ale ako vodic mas oproti ostatnym autobusom vyhodu v tom ze v kabine vodica mas klimatizaciu,nie?
Spectre:Veruze ano 20 rocna koncepcia ved v tych 941 je benzinova nadrz v prednej casti a motor v zadnej casti autobusu.Trochu zvlastne konstrukcne riesenie.Dosledok komunizmu?
Bon-cu: transparenty na zastavkach su fajn, ale to mi nepomoze, to sa musim ist kuknut na zastavku kedy mi ide bus, ale ja to xem zistit napr. z tepleho bytiku kde sa kona dajaky zur a tak...
v 7110 som sa uz viezol a nepaci sa mi ze kryt mechanizmu otvarania dveri je obly (ako pri povodnej eline K2). Urcite skorsie K2S maju ten kryt hranaty....Ten obly vyzera fakt desne....
ferro> ten inforesvis uz nefunguje asi mesiac, lebo nefungguje to posielanie sms zadarmo... A ten chat sme uz skusali, ale je jeden problem ze na imhd maju eurotel asi 3 ludia
Neviem ci to uz niekto pisal, ale dnes uz jazdi 7110 na linke 14. Z Ruzinova odchadza 15:55 17:15 18:35 19:55 20:55 21:55, keby sa chcel niekto previezt.
ked uz sa ide generalkovat a plynofikovat tolko B732, tak co keby sa pri rekonstrukciach zabudovavali aj hlasice zastavok?? ved ked to ide pri K2S, T3S, tak to moze aj tu neee ??
Martin> Vsak preto, keby mali ZF, tahalo by to ako posledny vrak B741
Inak Karosy nie su konstrukcne take zle preto, ze ide o koncepciu 20 rokov staru. Su zle, pretoze ide o ZLU koncepciu. Take Ik280 su koncepcne urcite lepsie a su este starsie
tbc - myslis budovat mhd? :-))) Tak...no...je dost mozne ze ak sa daco budovat bude, budem pri tom...maybe...ale to by som sa fakt musel ucit, zial, musim citat nove sci-fi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre
Inak Karosy nie su konstrukcne take zle preto, ze ide o koncepciu 20 rokov staru. Su zle, pretoze ide o ZLU koncepciu. Take Ik280 su koncepcne urcite lepsie a su este starsie