Reply on: hoppusmark #46215:
mna osobne najviac vytocila krizovatka Mlynske nivy - Prievozska - Kosicka, kde BUS pruh zacina/konci tesne za/pred krizovatkou a oni ho neboli schopni potiahnut este tych par metrov, pritom by sa tam (ked sa uz robila totalna prestavba) zmestil. Ta krizovatka bude denne tak ucpata, ze pre obyvatela east side radost cestovat.
hoppusmark
Pár postrehov k tomuto návrhu: Všimol som si, že prestane byť využívaná trať na Americkom námestí. To podľa mňa nevadí, avšak treba tam tie koľaje nechať, pretože ich bude ešte treba: po sprevádzkovaní trate do Petržalky. Určite sa potom bude jednoduchšie tvoriť nové linkovanie, keď bude k dispozícii aj táto trať.
Takisto by bolo vhodné zaviesť linku 12 po celý týždeň, kvôli prípoju na nosnú linku 95 na Šafárikovom námestí. Len jedno mi nie je stále jasné, kedy chcú rekonštruovať Starý most, keď po ňom bude premávať nosná linka(95)...
A tých elektricky riadených výhibiek by to chcelo viac, napr. na Trnavskom mýte, križovatke Vazovovej-Krížnej atď, a hlavne OPRAVU TRATE NA MILETIčOVEJ..Táto trať je vo veľmi zlom stave, nevie niekto niečo o tom, kedy by sa mala táto trať rekonštruovať? Lebo zatiaľ som počul iba o reko Kapucínskej a tunela, nič viac.
Ďalej je zlé, že sa zníži kapacita na Vajnorskej. Hl.St., Zl. Piesky nevadia, ale Vajnorská je vyťažená až až. Ako je to s Ružinovom to neviem. Ale tiež mám pocit že by to tam trebalo zlepšiť.
To je tak asi všetko, ináč je to linkovanie v celku dobre vymyslené ?