Keď debatujete o košoch, na zástavke Vrakuňa - záhrady na označníku visí namiesto koša plastové vedro. Už asi pol roka, celkom dobré riešenie, lepšie ako nič. ?
Andy: tak sa chod pozriet v pondelok rano k Polusu, ono Ta tie reci o fungovani prejdu. Kose budu sice prazdne, len tie smeti sa tam budu povalovat po zastavkach...
Z: podvedome si Ta spajam s petrzalskou autobusovnou, nevies preco? K smetokrabickam zastavkoidnym sa vyjadrovat odmietam, bo zas ma vyhlasia za grazla a hulvata. Vdaka za pusu, poslal by som naspät, ale tento haraburd nema takeho smajla...
Jasnačka, že sú - a tiež mnou a mojím potomstvom patrične využívané! ? Bola to len poznámka k typu smetiaku, nič iného - je predsa úplne jedno, či hodím odpadky do štandardizovaného JCDecaux kýbľa alebo do typyzovaného mestského žlto-červeného koša. ? Tie žltočervené majú dľa môjho skromného názoru dobré umiestnenie - nezavadzajú (ako imidžový smetiak na nožičke na hodnotenej fotografii). Zvyčajne bývajú zavesené aj dosť vysoko pre vandalské dolné končatiny, ale primerane, aby aj dorast dočiahol (mám otestované). ❤
? ...ked vybehnem na dvor...zrazím sa maximálne s električkou a s babatkom Ducatom (z ktorého ani po daždi nevyrástlo nič poriadne ? ) ...a moje sedačky sú kožen(kov)é, z tých sa prach dobre utiera. ❤
...na tie koše som myslela v súvislosti s tým, že na Ámosovom obrázku evidentne patria k štandardnému vybaveniu prístrešku - naše "útulky" sú asi typovo iné. ? ?
Z: a nebude to s tymi kosmi na odpadky tak preto, ze poniektori topma(na)g(e)ri tu razia teorie, ze TEN BORDEL SI TAM NAROBILI CESTUJUCI SAMI? Lebo ak ano, tak naco akesi smetiaky, naco umyvat a cistit vozy a ine obdobne nezmyselnosti? Ostatne, ak mas akesi pochybnosti, vybehni na dvor 4.dpa a pozri sa, v akom stave mate sedacky v Ik435.xx
ZV101: Ak dobre pocitam, tak od 09:35 do 10:02 je 27 minut. Takze otazka: ako je mozne, ze to kuplovali tak dlho, ked v danom tratovom useku a case jazdi 5 liniek a kazda ma interval 12 minut. To nie je nic ine ako nesbhopnost toho krasnanskeho dementa (domaci mu vravia Melon), neschopnost infrastruktury DPB, ktora neumoznuje vzajomne prepojit dva vozy medzi sebou vozidlovymi radiostanicami a neschopnost holohlaveho nehodoveho dispecera doviezt na inkriminovane miesto vysieracky ine, na tento ucel urcene!
S499.1023: rozhodne nie, ved taka koktavia vyzera uplne inak a fotky fobie, koktavie a superblba budu mat tri rozne adresy, tak sa predsa nemoze jednat o tu istu znacku, toboz nie koncern...
7. 6. 2005 Od 4:20 do 5:05 bol vykonaný odklon električiek liniek 1, 4, 5, 9 a 12 od tunela naspäť do CMO na svoje trasy. Dôvod: v Karlovej Vsi v úseku od zastávky Molecova po zastávku Borská bola porucha dodávky el. prúdu 22 KV zo ZSE. Náhradná doprava 5 A - busov v úseku Nový most - Pri kríži a späť.
7. 6. 2005 Od 9:10 do 9:30 stála premávka električiek liniek 1, 4, 5, 9 a 12 v úseku Lafranconi - Karlova Ves, obojsmerne, z dôvodu prepájania trolejového úseku.
7. 6. 2005 od 9:35 do 10:02 stála premávka električiek liniek 1, 4, 5, 9 a 12 na Karloveskej - Jurigovo nám., smer CMO, z dôvodu poruchy 5/8 - 7929,7930 (nezapína jazda). V úseku Jurigovo nám.- Šafárikovo nám. bol nasadený 1 A - bus od 9:50 do 10:10 hod.
KeĎ to prirovnám k IGK, ak by Schadevolkswagenfabrik napísala, že vyrobila 500 tisíc Schadewagenov, tak by Ámos analyzoval, či sú v tom započítané len Fóbie Žebrák alebo aj Fóbie Classic, pričom Koktávie by vôbec nepočítal za tú istú značku:-P.
Dve za sebou nasledujúce technické poruchy včera dopoludnia spôsobili, že v Karlovej Vsi takmer hodinu nepremávali električky. Zastavenie premávky od 9.10 do 9.30 spôsobila technická porucha na napájaní. Ráno pre poruchu v elektrárňach urobili drobné úpravy na zariadení privádzajúcom do električkových trolejí prúd. Keď pracovníci dopravného podniku chceli po deviatej všetko uviesť do pôvodného stavu, vyskytli sa nečakané komplikácie. V úseku od Mosta Lanfranconi až po Jurigovo námestie dvadsať minút nepremávali žiadne električky.
Doprava sa potom rozbehla. Cestujúci v smere do centra, ktorých bola ráno väčšina, však museli o niekoľko minút čakať znova. "V smere do mesta sa jedna električková súprava pokazila, čím znemožnila prejazd ďalším vozidlám v kolóne za ňou. Dopravu sme znova obnovili o 10.02," povedal nám dispečer dopravného podniku Jaroslav Winkler.
Počas neplánovanej výluky dopravy sa na zastávkach nazbieralo veľa ľudí. "Hodinu sme stáli na zastávke, poriadne sme vymrzli. Všade bolo plno detí, ktoré sa asi chystali niekam na výlet. Obdivujem učiteľky, že ich tak dlho dokázali zvládať. Najviac ma hnevá, že dopraváci nespravili pre cestujúcich vôbec nič. Čo keby zamestnávatelia požadovali od dopravného podniku náhrady škôd?" povedala rozhorčená Karlovovešťanka. Čakanie nevydržala, prišli po ňu kolegovia z práce.
Nevýhodou Karlovej Vsi je, že ju okrem sídliska Dlhé diely takmer výhradne obsluhujú električky. Dopravný podnik zostal dvoma poruchami po sebe zaskočený. "Kým sa doprava znovu pohla, stihol na Jurigovo námestie prísť len jeden náhradný autobus. Je nám to ľuto," povedal Winkler.
ZV101
7. 6. 2005 Od 4:20 do 5:05 bol vykonaný odklon električiek liniek 1, 4, 5, 9 a 12 od tunela naspäť do CMO na svoje trasy. Dôvod: v Karlovej Vsi v úseku od zastávky Molecova po zastávku Borská bola porucha dodávky el. prúdu 22 KV zo ZSE. Náhradná doprava 5 A - busov v úseku Nový most - Pri kríži a späť.
7. 6. 2005 Od 9:10 do 9:30 stála premávka električiek liniek 1, 4, 5, 9 a 12 v úseku Lafranconi - Karlova Ves, obojsmerne, z dôvodu prepájania trolejového úseku.
7. 6. 2005 od 9:35 do 10:02 stála premávka električiek liniek 1, 4, 5, 9 a 12 na Karloveskej - Jurigovo nám., smer CMO, z dôvodu poruchy 5/8 - 7929,7930 (nezapína jazda). V úseku Jurigovo nám.- Šafárikovo nám. bol nasadený 1 A - bus od 9:50 do 10:10 hod.