Rozchod 1000 mm ma svoje vyhody (prejazdove vlastnosti v oblukoch), ale v sucasnej chvili sa priklanam ku zmene rozchodu v BA, pretoze to prinesie zopar nespornych vyhod a hned ta prva je, ze ked sa bude uz prestavavat, tak sa aspon konecne opravia trate ktore su v katastrofalnom stave. Za druhe, aspon ti co ste boli na poslednej schodzi ste sa mali moznost dozvediet aky je cenovy rozdiel medzi vozidlom na 1434ku rozchod a rovnakym modelom pre rozchod 1000 mm. Za tretie zeleznicny rozchod umoznuje robit aj veci typu integracia dopravy v troska vyssom zmysle a ak napriklad chceme elektricku do petrzalky, tak pri rozchode 1435 uz jeden prevadzkyschopny 2kolajny most je. Tento most co sa kolajovej kapacity tyka nie je zdaleka primerane vyuzity. Ale zeleznice urcite kvoli mhd nebudu menit rozchod !
Spectre
Doktor> Názor na Tambus nezdieľam, aj keď v Bratislavskom prevedení sú to skôr autobusy pre dobytok, ako ľudí. Tambus však vychádza z osvedčenej koncepcie firmy MAN, ktorá pod mnohými označeniami premáva minimálne hocikde v Nemecku.
Inak KT8D5 nechceme! My máme lepší rozchod, u nás šroty neberieme :-))