All: He, zase teoretické diskusie oslavujúce fakt, že v Prahe sa bude predlžovať metro, bez ohľadu na to, že zvíťazilo úplne dementné riešenie, ukájajúce choré ego Prahy 6. Ámos: Pre spojenie s "vozovňou" (depom) metra to nemá ŽIADEN význam. Depo metra A je v Hostivaři a pre technickú nekompatibilitu súprav liniek A a B nemá spojenie trasy A s depom Zličín žiadny význam. Netreba diskutovať bez znalosti miestnych pomerov.
Papyr
Zatialco obycajna kolajova rychlodraha, kriziaca s moznostou prestupu vsetky tri linky metra a lahko prepojitelna s Kladnom a zeleznicami vseobecne, kde by termin dohotovenia, nie zaciatku vystavby, mohol byt okolo tych 2010, to neprejde. Moc rychle, moc lacne, moc problemov to riesi naraz, este nedaj boze by zacala byt hromadna doprava pouzitelna. A tu nejde o pouzitelnost, ide o to, co najviac preinvestovat. A hlavne rychlodraha by obmedzila majitelov vil vo vilovej stvrti. Preto Chalupa tak radostne plni sny Prahy 6 a vybera projekt z nejlepsich moznych - projekt predlzenia tazkeho, velkeho, plne kryteho metra sirom-sarom po Prahe. Jdu ven blejt, velebnosti.