PAPYER:Ja jsem zase jel mestkym autobusem Mercedes v Ceskych Budejovicich, byl tam testovan...myslim si ze je lepsi nez Polsky Solaris
ALL:Vi treba taky ze trolejbus Skoda Tr 22, zacal jezdit v Plzni uz od roku 1994?
ALL:Vi treba taky ze trolejbus Skoda Tr 22, zacal jezdit v Plzni uz od roku 1994?
Tapetar
www: http://doprava.host.sk
ALL: nechceli by ste si namiesto tohto fora radsej zalozit e-mailovu konferenciu?
Autor: Papyr Dátum: 14.1.2001 16.14
Ad prešovský 9TrHT: DPMP ho chce zošrotovať, ale vraj tam je jeden zamestnanec, ktorý to nechce dovoliť. Až ten pán pôjde do penzie, DPMP ten trolejbus asi fakt zošrotuje, sú to debili. Už zošrotovali dva normálne, ešte funkčné Sanosy, aj keď vraj partia nadšencov z Košíc by ho zrekonštruovala na vlastné náklady, keby im ho darovali. Lenže pre DPMP je zložitejšie predať Sanos za 1,- Sk ako ho zošrotovať a platiť za odvoz šrotu atď, atď... Je to strašná škoda a demonštrácia ľudskej blbosti.
Ad prisťahovalci do Blavy: nie že "môžeme byť hrdí na to, že sem ľudia chcú prísť", ale "môžeme byť radi, že sme najväčšie mesto na Slovensku, inak by mali možnosť ísť aj niekam inam". Na Slovensku totiž nie je veľkomesto. Ani jedno. A mnohokrát tí prisťahovalci nemajú vzťah k Blave (hoci i v BA je fantastický genius loci a BA má isté svojské nádherné čaro), pretože tam nechceli ísť bývať, najradšej by tam len zarábali. No, ale to je ich vec. Poturčenec horší od Turka. To drahé auto s nabitou peňaženkou ani tak nevadí, ako skôr to, že často sú ľudia z BA mimo BA tí najchytrejší a najlepšie vedia, čo robiť...
Ad Cookies: SPP a ostatné podniky som uvádzal len ako príklad, že slovenské podniky spravidla sídlia v BA a tam vykazujú svoje zisky. Čo takto banky, poisťovne, telekomunikácie, mobilní a počítačoví operátori...
A voči Blavákom necítim nenávisť. Pokiaľ sú po jednotlivých kusoch, nie sú nebezpeční :-)))
Ad all: Poďme sa vadiť medziregionálne a medzinárodne! Bude sranda! Ešte by sme mohli usporiadať fyzické stretnutie, kde by každý mlátil každého. Ach bože, Slováci, vy národ holubičí.... :-))))
Autor: d3k0 Dátum: 14.1.2001 15.53
KLF> Napríklad linka 6 má na ŽST Nové Mesto pauzu 30 minút. Pre porovnanie, pred 12-rokmi bola pauza na konečných cca. 7 minút.
Martin> Mohol by som ti vyvrátiť niektoré tvoje tvrdenia, ale keďže tieto stránky naozaj nie sú o politike, tak to radšej robiť nebudem.
OP> Heh, ak by si mohol, radi by sme tu privítali tvoje foto (a nielen) Granusu.
Autor: Op Dátum: 14.1.2001 12.59
Matrin.V mnohom Ti dávam za pravdu.Možno ale nevieš že aj na Slovensku bol pokus o výrobu nízkopodlažných autobusov.Som z Nitry a na medzimestských linkách tu jazdí tuším 5 kusov "nízkopodlažných" GRANUSOV.Nízkopodlažnými sú všaj asi len pre klokanov (nemyslím tým Bohemku),to v žiadnom prípade.Ak chceš foto tak ti ho zašlem,myslím toho Granusu. Ahoj
Autor: Martin Dátum: 14.1.2001 12.39
Cookies: No my jsme toho moc nepostavili, ale aspoň něco a víš kolik nás to stálo 20 miliard korun. Vy jste nezačali ani stavět. Kdyby Praha nestavila metro tak tady máme celý vozový park nízkopodlažní.
To je na 100% jistý. A to, že jsme se rozdelili jste
chtěli hlavně vy. Samostatnost a samo rozhodování o sobě jste chteli zase vy. Po 8 letech rozpadu všichni vidíme kde jste vy a kde jsem my. Tím nechci
říkat jak se u nás žije blaze. Ale podívejte se koho
jste si zvolili toho máte. Dnes nejste v NATO, máte
největší nezaměstnanost v Evropě 20%, v Praze je 3%
a jaké máte průměrné platy? V Praze je prům. plat
17 000 korun asi 20 000 Sk. A co kurs koruny? Mě stačí, abych přinesl do banky 80 Korun českých a dostanu 100 slovenských. Já jsem spokojen se stavem, jak to u nás v Praze vypadá a znova podotýkám, že rozdělit jsme se chteli všichni. Ale k dopravě. No konečně jste zvolili správný směr-už 3 Ikarusy 412.
Autor: TeBeCe Dátum: 14.1.2001 11.37
KLF: to zalezi od toho ktora linka a na ktorej konecnej...
Majkl: Nejake blizsie podrobnosti tej nehody 927-8 nevies ??
Autor: SNP Dátum: 14.1.2001 11.11
COOKIES ! Som nesmierne spokojný.Tvoje reakcie na tých čo nedajú pokoj Blave sú ozaj profesionálne a potvrdzujú ,že jedine Pažravá ( Banská Bystrica ) môže byť hlavnýn mestom holubičieho Slovenska
Autor: Cookies Dátum: 14.1.2001 10.42
Papyr: SPP je len kvapka v mori čo sa týka HDP. SE, ŽSR v poslednom období vykazujú skôr straty ako zisk, takže tých 40% je vyprodukovaných nie na 49.000 km2 ale na 370 km2.
DP: Keby som mal brať v úvahu to čo ste si v Prahe z metra vybudovali po rozdelení republiky, tak by som radšej mlčal. Tak sa tu neoháňaj jestvujúcou kostrou metra, ktorá bola vybudovaná za spoločného štátu aj z peňazí Slovákov a stavaná slovenskými stavbármi. Mimochodom bol cez Vltavu postavený nejaký nový most po rozdelení, ktorý nestavali Slováci?
Papyr: Pozorne si prečítaj odkaz od d3k0. O tom je totiž nenávisť Slovenska voči Bratislavčanom. Poslednú vetu by som štylizoval trochu inak. Asi takto: Nech si každý Slovák prisťahovalec do Bratislavy vstúpi do svedomia a spýta sa, čo môžem urobiť ja pre Bratislavu a nie čo Bratislava môže urobiť pre mňa.
Autor: Op Dátum: 13.1.2001 22.01
Škoda.Nie sú peniaze na rekonštrukcie v Blave FBW Oerlikonu č.80 ani Sanosov č.6505 a 6517.V Prešovskom DPMP takto roky stoji posledný 9TrH 25.
Autor: d3k0 Dátum: 13.1.2001 18.51
Síce je pravda, že Bratislava je najväčšia dedina na Slovensku, ale nie je to len jej vlastnou vinou. Isteže by bez prisťahovalcov mala 200000 obyvateľov, ale myslím, že môžeme byť len hrdí na to, že sem ľudia chcú prísť, aby dostali prácu a mali sa lepšie. A možno v tom je práve kameň úrazu - tí, čo sem prišli rozhodne k tomuto mestu nemajú taký vzťah, ako tí, ktorí sa tu narodili. Veď koniec koncov ani niektorí predstavitelia mesta (radšej nebudem menovať) nie sú stadiaľto a niekedy mám z ich práce dojem, že im je osud tohto mesta ľahostajný. Slováci Bratislavčanov nemajú radi asi aj preto, lebo niektorí naši krajania sa dohrnú namyslení do iných regiónov myslia si, že keď majú drahé auto a plnú peňaženku, tak si môžu robiť, čo chcú. No a potom sa o nás hovorí, že "pchá, zas jeden nadutý Bratislavčan"... Asi by si mal každý Blavák vstúpiť do svedomia a spýtať sa, čo môžem urobiť ja pre Bratislavu a nie čo môže Bratislava urobiť pre mňa.