Na Tomášikovej ulici zastávka Nevädzová bude presunutá o 100 metrov skôr, smer Krasňany, na zemi je nastriekaný ten zastávkový pás oranžovou farbou. Pravdepodobne idú už konečne rozšíriť aj druhú stranu Tomášikovej a spraviť svetelnú križovatku.
V Bratislavských novinách bol uverejnený royhovor s riaditeľom rezortu prevádzky a techniky Dopravného podniku Bratislava Bronislavom Weiglom. S titulkom "Dopravný podnik obnovuje vozový park". Najlepšie na tom je, že o obnove pán Weigl nepovedal takmer ani slovo. Okrem kúpy 7 MIDIbusov. Takýmto nadpisom Bratislavské noviny vo mne opäť potvrdili názor, že sú prisluhovači mafie z magistrátu. http://www.bratislavskenoviny.sk/noviny.php?Id=3
Okrem toho pán Weigl uvádza: "V prípade trolejbusov chceme takisto pokračovať v modernizácii existujúcich vozidiel - obnova jedného vozidla vyjde asi na päť miliónov, zatiaľ čo nové stojí asi 13 miliónov." Ak tá výmena plechov a generálka motora, výzbroje a pod. stojí 40 % ceny nového vozu, má zmysel tieto modernizácie robiť, keď sa životnosť vraku predĺži o pár rokov. Nebolo by lepšie investovať do
1. lepšej údržby
2. nových - nízkopodlažných, komfortnejších, úspornejších, modernejších vozidiel ?
Pardon, samozrejme, že som nereagoval na príspevok #44259 od milancca, ale príspevok #44258 od untropa. Svoju chybu som si všimol až teraz a ospravedlňujem sa za ňu.
Re #44270 untrop: Smiete a nie, nebol. Neviem teda, či bol alebo nebol vykonaný posledný odchod d-39. Ak nebol, navrhujem podať sťažnosť na DPB a žiadať prešetrenie situácie a vysvetlenie.
Ak bol a stalo sa "len" to, že dojazdy zo Slávičieho údolia do vozovne nebrali cestujúcich... To už, bohužiaľ, nie je problém DPB, že sa s ním organizátor na ničom nedohodol. Takto to chodí aj v iné dni.
To, že v každom civilizovanom meste dojazdy do vozovne cestujúcich berú, je úplne iná vec, a v tomto duchu by som sťažnosť s kľudným srdcom podal tiež. Najlepšie aj rovno na magistrát. S konkrétnou akciou by som to ale nespájal...
"to co slo naprazdno boli dojazdy a nebol ziaden prikaz na to aby brali cestujuich. " Veď práve, očakával by som od organizátora akcie, že sa pred jej organizáciou porozpráva s DPB a niečo vybaví. Aj keď slovo dojazd sa mne skôr spája práve s braním cestujúcich.
Blokujúce autá sú problém polície a organizátora. Policajtov bolo dosť, možno mali vážnejšie problémy.
Aby som presne opísal situáciu. Hovorím o čase 23.05 keď mala ísť posledná 39. Bohužiaľ nestalo sa, aspoň do 23:24 nie, vtedy som totiž odišiel pešo. Aké spoje jazdili po polnoci netuším. Ja som mal pocit, že ľudia odchádzali aj skôr ako medzi 2hou a 3tou. Viete aj o takých posilových spojoch ktoré išli medzi 23.05 a odchodmi nočákov 23.50 z HlSt, alebo o takých ktoré išli medzi 1.00 a ďalším odchodom nočákov? Nejde mi do hlavy na čo je dobrý spoj pod Nový most... vysvetlíte mi to prosím?
A nabudúce by som Vás poprosil bez toho "neviem co taras.". Myslím, že až na to, že som nevedel, že 507 a 506 jazdia dvojmo:) som neklamal.
Re #44269 galiyosha: Smiem sa spýtať, či aj Vy ste boli na akcii prítomný a skúsili ste dopravu odtiaľ?
Tak už trpím vlčou tmou. ? Ale rýchlojazdec v Petržalke a ešte k tomu na a-90? Nebuď optimista. Čas vo vozidle sa mi +- zdal v poriadku a tie 3 minúty skutočne meškal (aspoň vzhľadom k času na označovačoch).
Re #44265 BMko: Ja som mal z tých 12tich tiež celkom dosť. ?
Re #44266 BMko: Tak potom odvolávam svoj súhlas so zvyškom untropovho príspevku, ak všetko prebehlo podľa cestovného poriadku. Ak ale idú posledné spoje s náskokom alebo nejdú vôbec, zdá sa mi to ako totálna nehoráznosť.
niet začo. Bolo tu ešte doplnené, že to ide iba zo SAV a ide aj linku 506 aj 507.
Re #44261 galiyosha: Bývam kúsok od Einsteinovej a vidím pravidelne meškajúce 90tky +XY minút. Takže v tomto prípade zobrazovanie náskokov nehrozí ? . Myslím, že dopravný podnik sa zdráha urobiť pravdivý cestovný poriadok pre túto linku. Spoje počas pracovných dní, ktoré vidím na zast. Einsteinova: smer Nový most: meskanie 1-3 minúty, spoje smer: Vyšehradská (už na prvej zastávke) 1-2 minúty.
Ja som tam bol.neviem co taras. Alebol som pritomny situacie. Ke d389 a 31 chodili random.Totiz auta zabavajucich blokovali obehy vozidiel. Vodici jazdili bez pracovnej prestavky skoro cele poobedie a vecer a neboli riadeny vobec skoro grafikonom, kvoli konecnu blokujucimi autami.. Dispecer mal toho dost ko to zoorganizovat. to co slo naprazdno boli dojazdy a nebol ziaden prikaz na to aby brali cestujuich.
add posilove spoje. Boli vecer vykonane na moj podiv, ale medzi 2 a 3 tou som zaznamenal zalozak na posilovej linke Slavicie udiolie --- Novy most bol tam neky 18xx, taral by som totiz cislo voza. Co som registroval tak za tu hodinku som ho videl ist dvakrat.
Ina bazant bol oproti predchadzajucim rokom strasne slaby
pocet naslapov?Pokial tam bola 50tka hore, vysiel som kacerom na 14 naslap, sice bolo to stale drzanie polohy, ved sa ttam skoro nevystveral. A ak mam svoj stroj, tak tam nie je o com lebo je to tyristor. Ale urcite by si nasiel expertov ktory by mali viac ako 12 naslapov, lebo len niektory krabustihere Zilinskou mali ked som robieval 3ky smerom na stanicu aj okolo 15 naslapov. Co bolo cloveku az na plac ?
Keby si na Zochovej čakal ďalej, uvedomil si si, že tá "o šesť minút skôr" idúca a-507 bola v skutočnosti len predsunutým spojom idúcim zo SAV, ako ostatne vždy v piatok a sobotu, a po nej by šla ešte ďalšia a-507 idúca na čas. Je prakticky nemožné, aby riadne nočáky šli zo stanice s predstihom, keďže výjazd riadi dispečer. So zvyškom príspevku súhlas.
Ak už nie som úplne slepý, včera sa mi marilo, že palubák tradične meškajúcej a-90 ukazoval +3! Žeby konečne ľudia v DPB dostali rozum a začali meškania a náskoky označovať tak, ako to robí zvyšok sveta?
A ešte jedna otázka: Pred nejakými dvomi dňami som šiel zo školy d-5 (myslím, že to bola ex-Martini súprava) a zrazu sme len pred rozraďovacou výhybkou do tunela zastali. Pôvodne som si myslel, že čakáme na svetlá, zastali sme ale nejako skoro. Potom sa chvíľu nič nedialo, následne sa pokúsila vodička so súpravou pohnúť, pohli sme sa o kúsok a asi tresli magnetky, lebo súprava sa nalepila na koľajnice. Keď sa pokúsila pohnúť znova, stalo sa to isté. Tak potom ešte pár krát bezradne zapla/vypla reverz a následne začala čosi drmoliť do vysielačky, že je uväznená v električke ?, potom si asi uvedomila, že to je blbosť, tak vyhodila ľudí von a o pár minút na to odišla cez tunel ako služobná jazda do vozovne... Čo sa jej mohlo stať?
Inak kto drží rekord v počte nášľapov hore tunelom a aká je jeho hodnota? Ja som minule narátal 12...
507 išla skôr, pretože je to víkendový posilový spoj, ktorý ide 5 minút pred riadnym spojom. Ak sa nemílim, chodí to v noci z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu. Pani zo 4507 (4836) je skutočné žihadlo... ? Ale pani z 3620, to je ešte väčšie ?
Ako vyložená provokácia včera vyznelo nevypravenie posledného spoja 39 zo Slávičieho údolia. Dispofelda, dve autá policajtov a asi štyri ik435 ktoré ľudí vyložili a išli si do vozovne.
Tak po prvé, boli tam tisícky študentov ktorí čakali na spoj. Plná zastávka čakala čo sa bude diať. S počudovaním sme sledovali ako vodič miesto otočky na kvapke sa vracia (prázdny) do Mlynskej doliny cúvaním!!! Policajtov tam bolo asi primálo na to aby mu spravili priestor však. Za Alim stojaca 31tka sa tiež nejak nemala k opusteniu stanoviska a nakoniec všetky autobusy odišli prázdne. Taxikári mali čo robiť.
Po druhé, organizovaná a vopred ohlasovaná akcia, ktorej organizátori nemysleli na to, že nie všetci mladí ľudia bývajú na intrákoch (niektorí sú aj z Bratislavy *****!!!). Zaplatenie odchodov busov zo Slávičieho údolia s prípojmi na nočáky na Hlavnú by bol asi priveľký výdaj. Veď je to koncert zadara tak prečo sa obťažovať. Asi už nikdy nedám Bažanta do gágora.
Ďakujem pekne organizátorom akcie, že zabezpečili posilové spoje od dopravného podniku. Ďakujem policajtom ktorí na sa tej malej križovatke neunúvali spraviť trocha poriadok. Ale ani dopravný podnik nie je kvietok. Chápem, že sa možno boja že im dav autobusy zničí, ale normálne by som im to prial keby sa na naprázdno odchádzajúci autobus vrhli rozhnevaní opití mladí ľudia. Tí však mali dosť rozumu a nestalo sa tak (a vcelku sa mi zdalo, že tam ani nie je dav opitých infantilných ľudí ale normálni čakajúci). O dve minúty skôr idúci dojazd linky 12 (23:33 Botanická záhr.) (vďaka DPB za dojazdy, bez nich by som nebol doma ani teraz). A tiež o šesť minút skôr idúca 507 (23.47 Zochova) asi niektorých nepotešili (keďže ich už nestihli).
Bol tam niekto? Pridá aj ďalšie skúsenosti?
Mimochodom 4836 na tej 507 šoférovala tuším pani z 4507. A šmitec.
Voľné združenie bratislavských občianskych a ochranárskych organizácií
a A4 – nultý priestor
si Vás dovoľujú pozvať na diskusné fórum
BRATISLAVA nahlas!
ktoré sa uskutoční v pondelok 23. 5. 2005 o 19.00 hod.
v A4 – nultý priestor (bývalé Véčko), Nám. SNP č. 12
v rámci voľnej série diskusií
Ukážme si svoje CITY
s témou
Koniec zelene v Bratislave?
Diskusia s predstaviteľmi mesta o tom, kam sa uberá
súčasná Bratislava a či v nej ešte ostane miesto pre zeleň
Okruhy otázok:
Zeleň v Bratislave: Systém alebo chaos?
Akú koncepciu ochrany a tvorby zelene má mesto / magistrát? Aké nástroje využíva?
”Zmestí” sa do nového územného plánu aj dostatok zelene?
Stromy verzus betón
Koľko zelene a stromov sa zničilo za posledné 3 roky? Aké ďalšie výruby sú pripravené?
Aké postupy využívajú stavitelia na likvidáciu zelene? Ako im v tom mesto bráni / nebráni?
Aké máme perspektívy
Čo sa zmenilo od komunálnych volieb 2002? Koľko nových plôch a parkov bolo vytvorených
za primátora Ďurkovského? Plní primátor svoj volebný sľub o zeleni?
Účasť verejnosti na rozhodovaní: Nenechajme sa prevalcovať
Aké prostredie chcú Bratislavčania? Čo majú robiť občania, keď mizne zeleň v meste?
Ako ich magistrát zapája do ochrany a tvorby zelene?
Pozvaní hostia:
Tatiana Mikušová, námestníčka primátora Bratislavy
Ivan Macko, riaditeľ 2. sekcie magistrátu - územných programov mesta
Anna Galčíková, mestská záhradníčka Bratislavy
Stanislav Tokoš, vedúci ateliéru environmentalistiky - oddelenie územného
plánovania na magistráte
Katarína Šimončičová, predsedníčka Mestského výboru Slovenského zväzu
ochrancov prírody a krajiny v Bratislave
Podujatie moderuje Zora Pauliniová.
Vstup voľný.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BigMac