Max: To určite áno ale šéf sa vyjadril tak, že 7.5 už vyrábať nechcú, lebo to bol ich prvý autobus, mal kopu detských chorôb a nezodpovedá ich dnešnej úrovni. Takže by skôr asi vyvinuli nejaký nový SOR, trebárs BN 7.5 zvaný Mikrohrbáč?.
Ad. SORy:
Tak v istej nemenovanej DTPA (kde už majú doteraz 26 týchto kinderok) sa povráva, že už je jasné, kto ich dostane pridelené a na akú linku. (Myslím tohtoročnú dodávku.)
a k tým zvyšným 21 (alebo 23? ) SORom: ste si 100% istí, že to budú B9.5? (...čo ak to budú B7.5 ? ? )
Ináč len tak medzi nami: Na väčšine typických sor lnikách by v pohode postačoval aj B7.5. (Kapacita : 20 sediacich+25 stojacich)
d3k0: ešte jedna výhrada - je nutné, aby sa človek musel cez WAP prihlasovať aj na čítanie? Tzn. do každého fóra nové prihlásenie... Odhliadnuc od toho, že už aj WAP ťahá dlhšie...
WOW...tak to by som bol na to zvedavy... dlzku nevies? a pripadne rozvory a vzdialenosti od klbu? Ak by to malo vyzerat nejak podobne ako 22Tr, ze 2. naprava (v tomto pripade 2. - pevna) vzdialena od klbu priblizne rovnako, ako posledna (tu 4., predpokladam ze tiez pevna), tak tymi vybornymi manevrovacimi schopnostami som si isty
Zaujimave. Takze si to mozem vzdialene predstavit ako 15 metrovy trojnapravovy bus, ktory ma za 3. napravou ihned klb a za nim vlecka s jednou (zrejme natacatelnou) napravou. Zaujimave riesenie, treba vidiet vykres. Ale co sa vkusu tyka, tak taky BN12 je vyslovene odporny autobus - teraz z estetickeho hladiska.
Ee. 1-2 (zadná natáčacia)-kĺb-1. Výkresy om nevidel, bo sa ešte nie, len som hovoril so šéfkonštruktérom SORu. Vraj to bude mať nešjaké mimoriadne dobré manévrovacie schopnosti.
Takze WAPisti, uz ide diskusne forum aj dispecer. Dalsie novinky:
* CP - v zozname zastavok linky pribudlo tlacitko "Dalsia strana" hned hore, aby nebolo treba vela behat po zastavkach
* CP - v BA je pri najblizsich odchodoch zobrazeny aj pocet minut, o kolko pojde spoj
* Pribudli CP linky Avion - Petrzalka a Kompy medzi Vojkou a Kyselicou (je to v casti Ine CP)
Nechcem teraz o vytazenosti tebou uvedenych liniek diskutovat, ale myslim si ze 30 SORov je dost vela a na tebou spominanych linkach by dokopy jazdili mozno 4 SORy, alebo pat.
A tie Sory by ešte podľa mňa mohli jazdiť aj na 24, 27 a 57.
Viem, že 24 robí prejazd na 26, ale tá hádam nebýva až taká plná, aby kvôli nej bol na 24-ke po celý deň dlhý voz. Alebo nech spravia prejazd z 21 na 26 podobne ako je z 21 na 25...
Mike
Tak v istej nemenovanej DTPA (kde už majú doteraz 26 týchto kinderok) sa povráva, že už je jasné, kto ich dostane pridelené a na akú linku. (Myslím tohtoročnú dodávku.)
a k tým zvyšným 21 (alebo 23? ) SORom: ste si 100% istí, že to budú B9.5? (...čo ak to budú B7.5 ? ? )
Ináč len tak medzi nami: Na väčšine typických sor lnikách by v pohode postačoval aj B7.5. (Kapacita : 20 sediacich+25 stojacich)