Ohladom kvality SORov suhlasim, aj ked sa s nimi takmer vobec nevozim. Ale to sa zrejme coskoro zmeni, nakolko idu kupit dalsich 30 tychto autobusov. Nechapem preco nekupuju aspon SORy B12, potiazmo BN12 (tie su ale fakt hnusne). A kedy SOR vyroby konecne nejaku klobasu?
Ohľadne kvality SORáčov s Tebou súhlasím, som veľký priaznivec týchto busov.
Problém je však v tom, že BA mometálne AKÚTNE potrebuje VEĽKOKAPACITNÉ autobusy. Takže ako prvé sa mali nakúpiť klobásy, tie mohli na vyťažených linkách nahradiť sóla, sóla mohli nahradiť kindervajcia a kindervajcia mohli ísť na málo vyťažené a nové linky.
Na Slavín je aj SOR B 9,5 príliš veľký...
SOR. Neviem - podla mojich skromnych informacii (fakt o tom nemam vela info) su SORy dost kvalitne autobusy. Nikde som necital, ze by sa mali nasadzovat miesto 39, pripadne inej vytazenej linky. Viac pravdepodobne je, ze pojdu na malo vytazene linky a NOVE linky, ako napriklad oblast Slavina. No a dalsia vec - neviem, preco si myslite, ze toto je vsetko co DP ide do roku 2010 nakupit. Je to len prvy vitazny tender. Onedlho budu oznamene dalsie - na autobusy, trolejbusy a nakoniec elektricky.
Niekto na vedeni DPB je asi presvedceny, ze ked neprsi tak nech aspon kvapka. To ,ze SOR bude narvany (pokial bude nahradzat vyradovane busy) a bude sa takto rapidne skracovat jeho zivotnost ich asi nezaujima. Bola by to sranda keby to kindervajco poslali ako nahradu hore k intrakom v mlynskej ? Buducnost je jasna buducnost je SOR ?
určite áno, aj keď iba 3x za noc - a z Hlavnej stanice ?
skôr by ma zaujímalo /keď už to bude prevádzkovať DPXY/ či bude celé zariadenie v rámci plynovej lobby poháňané CNG, či budú sedačky drevené, laminátové alebo čalúnené, či budú na každej sedačke dopytové tlačítka a či budú sedačky vybavené digitálnym transparentom zobrazujúcim linku a cieľ, tiež by ma zaujímalo, či bude vychádzať prípoj z linky 43 na sedačku; prípadne naopak. ?
no čo, tak dojde nehodovka (...a pohrebák). Na zem zaznačia sprejom miesto nehody, napíšu výkričník a číslo 10, nahodia lano a pôjde sa. Dovtedy bude samozrejme zabezpečená ND...
Mňa by skôr zaujímala kontrola tarifného nevybavenia vlčákoidných cestujúcich - ako budú rejžovia preskakovať zo sedačky na sedačku, a keď niekoho chytia, zakričia do strojovne: "zastav to, ideme dole!" ? ? ?
To mam pochopit tak, ze lanovku bude prevadzkovat DPB ? Na kazdej sedacke bude emblem DPB, hore bude vypravna a niekde v lese v strede bude stat dispecerska felda ???
Fasa, takže docestujem do poslednej dediny pred krajskou hranicou a pešo prejdem do prvej dediny za hranicou... To už začína pripomínať znepriatelené ázijské krajiny.
Mám pre pána Romana návrh. Pán Roman dohodnite sa s TT krajom. Ak sa to nepodarí nechajte si určiť na každej ceste hranicu kraja a presne tam zriaďte konečnú zastávku všetkých BA liniek. Že je to v poli? Nevadí! Linka za hranicu kraja nepôjde a to je hlavné.
Apropo pán Roman, aspoň v SME písali, sa rozhodol veľkodušne zveriť jeho slávnu lanovku DPB. Síce cestujúci a možno aj pár turistov by sa viac potešilo pár nízkopodlažným autobusom, no chlapec Roman si zrejme musí splniť dlhoročný sen. ? ?
Nevie niekto ako bude X50 odbočovať zo Svätoplukovej na Mlynské nivy? Napadá ma jediné - že otvoria tú bránu, kde vychádzala X50 počas tej dlhej výluky a teda že bude jazdiť cez autobusovú stanicu..
Inak v JCDecaux vitrínach nejak hromadne miznú tie informácie o symboloch... Čo je však zvláštne, nič namiesto toho papiera ako náhradu nedávajú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max
Mňa by skôr zaujímala kontrola tarifného nevybavenia vlčákoidných cestujúcich - ako budú rejžovia preskakovať zo sedačky na sedačku, a keď niekoho chytia, zakričia do strojovne: "zastav to, ideme dole!" ? ? ?