stavim sa, ze tam bude kvakat nitriansky primator o svojom "uzasnom" plane na reorganizaciu MHD, ktory bol mimochodom postaveny na ukradnutej mape z imhd....
Pocuvaj, pokial su tie kosele s kratkym rukavom (este som ich sice nevidel, ale predpokladam, ze su), tak ti je to v zime uplne jedno. V zime byva vo vacsine pripadoch v kabine vodica teplejsie, ako vo voze a vonku!
To je pomerne jednoduché, Škoda 9TrHT ako aj prvé 14Tr až po sériu tuším 07 používali to isté maďarské licenčné servoriadenie ZF Csepel, až potom nastúpilo čs. riadenie Technometra:-P. Takže nie Maďari riadenie z 9Tr ale my riadenie z Maďarska:-D.
Ok je to hydraulicky posilovac riadenia nie pneumaticky to som sekol blbost ale s tou znackou vyrobcu neviem lebo: ako potom vysvetlis ze cela spodna konzola pod volantom az k podlahe je navlas rovnaka so Skodou 9Tr ked este bezne jazdili tak som to videl zeby som mal vidiny alebo mozno to nie je ako som si myslel sucast posilovaca. Dokonca ked sa niekomu poskodil volant na 9Tr tak mu tam dali z ikarusu a kto si pamata urcite sa na tom divil. Viem ze je to len uchyt ale nic ine tam ani nikdy nebolo okrem originalu a ikarusoveho. A mozno je to nakoniec tak lepsie ze nic sami nevymysleli ale odkial zobrali tolko penazi na tolko licencii hm uz len poliaci boli horsi.
Človeče, obdivujem Tvoje encyklopedické znalosti o RÁBAch ale Ikrusy 280/283 rozhodne nemajú pneumatický posilňovačř riadenia z 9Tr, pretože majú hydraulické servoriadenie ZF/Csepel.
Správcovi stránky: Viem, že nemáš na nič čas, ale nemohlo by sa zaviesť nejaké "hodnotenie" diskutujúcich a po nazbieraní istého počtu čiernych bodov by ich kontá boli automaticky zmazané? Príspevkov typu #44161 síce po zavedení registrácie ubudlo, ale ľudská blbosť nepozná hranice...
?
A este nieco ked som sa uz tak rozbehol. Ked uz nadavate na sorky ja sa asi k tomu nepridam lebo podvozok napravy,motor a aj niektore rucne prevodovky su prakticky primo od Iveco a oni su v tom velmy dobry myslim stredne nakl. auta su jedny z najlepsich. Tiez volba autom prevodovky a retardera od Voith je myslim to najlepsie co existuje. Nemusim hovorit ze ked tej sorke niekto nalozi(s aut. prevodovk.) opali aj slabsie auto. Jedine co sa mi na tom buse nelubi su dvere tusim z granusu a tie su dost pomale a poruchove a tym nevhodne pre vnutromesku dopravu. Ale sorka robi aj vacsie kasne takze mozno nebude taky zly krok od dpb. Osobne by som ale urobil to ze by som sa nespoliehal na jedineho vyrobcu ale by som kupil aj plynove novoplany aj ked maju muchy konstrukcia je to perspektivne len neviem ci novoplan ako firma este existuje.
Inak vcera som isiel vo velmy slusnej B732plynakovej 3635 bolo vidiet ze sa staraju onu dobre urcite nechodi z rucky do rucky. Jedine co mi vadi na karosach ze sa nenajde nikto kto by odstranil skripanie a piskanie bezpecnostnych zapadiek dveri pritom to nestoji absolutne nic len cas. Staci uvolnit dve matice drziace vzduchovy piest zapadky mierne ho dvyhnut a znova matice utiahnut.Tym sa docieli ze spodna poloha piestu tlaci na zapadku aj v klude a ta po cca posune o0.5-1mm klesne pod uchyt dveri a tym sa ho nedotyka a tym neskripe a bezpecnost dveri nie je ohrozena.
Chápem to dobre, že sa idú kupovať ďalšie SORy B 9,5? Ja proti SORom nič nemám, ale kam ich chcú nasadzovať? Dúfam, že to všetko pôjde do Krasňan a celý Lamač a Devín sa budú tlačiť v midibusoch, zatiaľ čo na linkách typu 79 budú Ik415 voziť vzduch... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kondy