Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trepko #44124:
Som za len je tu maly problem ja nemam na to este cas a moc tvorenie webou neviem. Ale hladat po strankach nove info to by slo.
Teraz chcem zavolat vsetkych na Bahna2005 je to akcia v cechach kde sa predvedie pri rekonstrukcii bojov II. svetovej vojny nemecka,ruska a americka technika,dobove uniformy strelba a tak. Ak aj toto niekoho odtialto interesuje napis. Chystam sa tam 18juna rano.
Reply on: kondy #44120:
Opravujem ma 14 alebo 16 skrutiek nie 8
Reply on: KLF #44134:

Zvyknes si, aj ja som si zvykol na koslu s kravatou. Ale priznavam ze tricko je pohodlnejsie...
Kua ja nechcem koselu. Ja kosele nenosim. 😢 Ja chcem tricko.
Reply on: S499.1023 #44131:
Tak to je super. Konecne budem mat v skrini novu koselu.
Reply on: bibi11 #44122:
Trebárs z tabule na výpravni?
Reply on: Zdenko #44129:
Košele sa už fasujú. takže sa to "zrealizovalo" (po slovensky uskutočnilo).
Reply on: fobust #44117:
Menejcenné dopravné prostriedky môžem staaaaaale..... ❤ ? ?
Reply on: Mike #44121:
Ahoj, to iste bolo aj s trickami s logom DPB, no ani to sa nerealizovalo.
Reply on: Andy #44127:
Čo to trepem, nie dva vrcholy, ale dve zastávky..
Reply on: pietro787 #44126:
Na to, aby mali spoločnú trasu, musia mať spoločné aspoň dva vrcholy.
potrebujem ale vediet co sa da robit ak si hladam bugsom ak si hladam kombinaciu trasy napr. 82 a 50 tak vysledkom je ze trasy nemaju spolicnu zastavku (napr. Mala scena)
dik za pochopenie zdravi Pietro;-)
Zdravim mhdckarov musim som 1. x
a musim pochvalit tvorcu ze stranky su velmi coool ?
kondy, Beus: pani tak tuto temu by ste mohli niekde trochu hlbsie rozvit lebo ma naozaj zaujima. Spravit napr. jednoduchu webovu stranku, ktora by sa tymto zaoberala a boli by tam popisi vsetkych naprav, ktore sa pouzivaju v nasich busoch.
Beus: k tej novsej rabe- ak sa nemilim tak mala dva prevody dohromady cosi okolo 5,5 takze bola naozaj pomalsia.
NEVIE NIEKTO KTO MA PRIDELENU 7121? A MA JU VOBEC NIEKTO? ❓
Reply on: Mike #44121:
A ODKIAL MAS TUTO INFORMACIU? ?
Reply on: kondy #44112:
Cca +- o mesiac už budú (musieť) mať všetci vodiči v DPB modré košele.
Reply on: Beus #44119:
Asi sa nerozumieme ty mislis detvami to co ja novymi rabami. VCychadzam z toho ze detva ma plechovu krytku naboja taku ako maju T815 a nova raba ma podla mna 8velkych skrutiek ktorymi je naboj uzavrety poklopom. Na poklope nie je znak iba dva rovnobezne vybezky od stredu na kazdu stranu. Neskorsie maju uz aj znak raba je to vidno na novsich ikarusoch niektore maju bez znaku niektore so znakom. A inak aj 3613 ma toto bez znaku podla toho pocul a videl je to raba nie detva. Preto mi bolo divne ze ich nepoznas ked su prakticky narozsirenejsie na karosach a novych ikarusoch asi 1:1. Uz logicky madari by slovakom nedali zarobit ani keby boli jedini na svete.
Reply on: kondy #44118:
Ano, do prvych 700-vkovych Karos sa este davali tie "SM-kove" Raby, ktore vytrcali...do mestskych sa potom viac-menej hned zacali davat tie novsie, co boli po uroven disku, do medzimestskych az o kus neskor, a dialkove boli az do prechodu na Detvy s trciacou SM-kovou Rabou 🙂 Inac tieto dve mali pri rovnakych otackach rovnaky zvuk, len ta SM-kova ho mala ostrejsi, silnejsi, a bol len jeden, nie 2 🙂
(z coho naivne a laicky usudzujem, ze ta novsia Raba ma mozno 2-stupnovy prevod, a mozno preto ani nebola v dialkovych vozoch, lebo bola vdaka tomu pomalsia) 🙂
No kazdopadne, Karosu so "zapustenou" menejhlucnou Rabou som este nevidel, neviem ze by take boli, a kedze taketo Raby sa zacali vyrabat az davno po tom, co sa do Karos uz davali Detvy, tak dost pochybujem o existencii takeho voza, ktory by takuto Rabu mal z fabriky..:) A o existencii menejhlucnych Rab vyzerajucich ako tie starsie tiez neviem...mozno to boli len niektore vydarene kusy, ktore sa zdali byt tichsie, no konstrukcne to bolo IMHO to iste (hoci napr. v Ik283 boli povodne rovnako vyzerajuce Raby, ktore ale mali velmi silny ten vyssi zvuk, cize nejaka zmena tam byt musela...1511 ma este takmer taku, 1881 ju mala... tiez Karosy C744 maju rovnako vyzerajucu Rabu, ktora sa ale vnutrom tiez urcite lisi)
A stare ik280 boli zasa uplne ina kapitola...ta Raba tiez inac vyzerala, a sice hucala, no velmi ticho, a na uplne inych frekvenciach 🙂
Co sa tej 14Tr-ky tyka, to bola zrejme len normalna Raba s odchadzajucimi niektorymi castami, asi slabo udrziavana...zazil som uz aj par Ik280, na ktorych ta Raba hucala silnejsie ako na SM-kach, vzdy im to vydrzalo max. par tyzdnov, potom boli zas kludne, cize bud sa to rozpadlo uplne, a vymenili, alebo to naolejovali 🙂
Reply on: Beus #44115:
Mam to popletene s tymi frekvenciami to u mna
dobre nie je viem len ze najprv do prvych Karos typu este 7XX boli davane navonok vyzerajuce ako ŠMkach mali taky hrubší zvuk a naboj trcal mierne nad uroven disku, potom tie bezne huciace ktore maju naboj tesne pod urovnou disku,potom tie nehlucne modernejsie co ma ich dnes vacsina a potom detvy. A este na prvych ikaroch 280 bolo zase nieco uplne ine a niektorych novsich 15Trm je ta s polovičnym nabojom. Ale minule som išiel nejakym starsim 14Tr co nema este to dobre kurenie a sedadla klasicke kozenkove s trupkovymi uchytmi kde sa mi dobre sedi nie ako tie potom kde sa stale zošmykujem - a potom tie plastove su ok, a tam to malo zvuk uplne odlišny od beznej raby taky ten hrubší ako tie uplne najstaršie ale vzhlad ako tie bezne asi nejaky hybrid ale nebudem ani tolko vypisovat Caf

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.