Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MHD #43881:

To by si vyziadalo vynimku zo zakona. Maximalna dlzka elektricky pripadne supravy vratane spriahadiel je 40 metrov. Preto je 3 x T alebo 2 x K nemozne. A nielen preto... Lebo vies, ono sa to predsa nikdy tak nerobilo. Ak sa trat v dalsich rokoch plne segreguje - v meste pod povrch a pod., tak potom nevidim problem prehlasit ju za rychlodrahu a vypravovat tam supravy dlhe aj 4 x T. Otazka je, ci to je nutne a ako bude o 10 rokov (alebo ked to bude) vyzerat pomer prepravy MHD voci IAD. Lebo realita nas uci ze vizie dopravakov su na mile vzdialene, a niet cudu, ved CO KONKRETNE robia aby dosiahli to, co neustale deklaruju???
Reply on: aNTI #43889:
No, ak sa dakto pozrie ake prevýšenie šalina prekona z Kapucínskej do tunela alebo sa prosím zamyslite a určite si spomeniete na pár tratí v Prahe ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: BMko #43887:
A ako? ?
Reply on: BMko #43887:
Ako ? Aj na obyčajnej fotke na pohlad ?
Reply on: aNTI #43886:
Pokial ide o vrecká s peniazmi, najde sa tu hned vela "odborníkov" ktorí povedia že to nejde. No a práve preto by som do 1. etapy zaradil planovaný tunel popod Dunaj a s konečnou na Šafku nie je problém. Aj tak to raz musí byt. Aj tak je most iba provizórium pokial sa.......
Reply on: aNTI #43886:
nie každý socialista musí hned byt komunistom ? ? ? ?
Reply on: aNTI #43889:
? ? ?
Zabudol som - realne, esteticky, funkcne, perspektivne a LACNO prosim.
Reply on: sommelier #43888:
no mohla by aj otocit sa kolmo nosom dole a tak zist kusok... len by to chcelo dobre madla vo voze ? ? ?
Reply on: aNTI #43886:
no lebo je to moc malý priestor a je to historicky cenný priestor, ideálny pre park, ktorý v centrálnej zóne neskutočne chýba. Takže niesom len proti černými oblakmi z karos, ale akýmkoľvek gumám na tomto malom kúsku zeme.
Ak som ťa tým bolševikom urazil, sorry, nemyslel som to na Teba. ?
V 43885 som načrtol ako bz to mohlo dopadnúť. Samozrejme, že existuje možnosť, že by sa električka ihned ya mostom naložila do výťahu a odviezla by sa tých 10 metrov pod zem a potom by pokračovala ďalej. Z mosta je už dnes slúúúšný spád, čo to bude po jeho zdvihnutí a čo v prípade toho aby tá šalina vážne išla pod zem... Ak si toto viete predstaviť reálne, blahoželám.
Reply on: K2S #43876:
7121 je truchu dost odlisna od ostatnych
Reply on: sommelier #43879:
to ze ako taky uzol postavit uz nie je na mne, to je na architektoch. Mozno by to niekto sikovny zvladol aj tak ze by to netvorilo "barieru". Mimochodom nie som komunista.

Re #43880 MHD v Petržalke: ak hovorite o trasovani liniek v Petrzalke tak mate pravdu ze nie je najstastnejsie, ale Petrzalka je cela postavena ako skriveny muskat. Ulice su pozakryvane co najviac ako sa len da, moja linka sa asi zlepsit neda (88) ale niektore by rozhodne sli, komplikacou su komunikacie v roznych tvaroch.

Re #43882 MHD: suhlasim.

Re #43883 sommelier: preco je safko nevhodne?

ja sam neviem ako to postavit na safku pod zem z mosta... nepoznam ability vozidiel, predpisy a tak.... ale ked sa vedecka obec zhodne ze to NEJDE tak to nejde... poznate niekto nejaky fundovany text preco to fakt ze nejde?
Reply on: MHD #43884:
eee. Lenžeee. Starý most sa ide o nejaký meter a niečo zdvihnúť, aby sa remorkérom nelámali antény. A včúleky, keby mala tá šalina z toho mosta dosiahnuť aj s najväčším možným sklonom trate šafko pod zemou, s tým, že by sa dorovnala do vodorovnej polohy, jej čumák by skončil paráda pri VUB. Nejde ani tak o to, kde by skončil.
Ten vcuc a výcuc do zeme by kompletne zrušil celý prietor niekde pred UK, čo by bolo prinajmenšom ocenené cenou za najideálnejšie a najestetickejšie dotvorenie koloritu tohto námestia. ? Patová situácia.
He. Ten pseudo most Košická mal byť už dávno v prevádzke (už sa mal dokončovať ten šiesty - "nevíme síce, či bude dvojprúdový alebo štvor, lééébo toto mésto nepotrebuje enem dopravu") a tomu starému by mali dať všetci svätý pokoj a stánky zo suvenírmi a brožúrkami o Bratislave, prípadne žonglérskou zábavou. No, cestovný ruch je nanič, hlavne, že turisti na nás pozerajú. To nám stačí, my nechceme ich peniaze. Toľko.
Reply on: sommelier #43883:
Čo by malo byt je presne dané, stačí ak si pozreš schválený plán NDS, o nejaký "nikdy" čas by sa mal vybudovat tunel popod Dunaj.......Skratka v centre popod zem atd. Problém je, že ak sa urobí 1. etapa, stane sa trvalím provizóriom ako to už chodí...Ak by sa vybudovala trat aspon po Šafko pod zem, ono by tu bol ten tlak, čo najskôr v tom pokračovať.......Nemyslím si, že by Šafko bolo zlé, má veˇkú perespektívu aj vzhladom na to, že bude za chvilu uprostred centra a nie na okraji čohosi, dobudovaním zóny Pribinova to dostane naproste opodtstatnenie. A neber Šafko ako konečný bod, teda ak si realista tak áno, podla plánu to má pod zemou pokračovat dalej...ale pokial sa už neurobí teraz podzemná stanica na Šafku, nikdy sa pokračovat nebude....... ?
Reply on: MHD #43881:
Petržalský koridor pre NDS je dostatočne široký na vybudovanie záchytných parkovísk aj konečných pre autobusy zvážajúce ľudí z okolia. No vidím to euroskepticky.
Magistrát veľmi dobre vie čo robí. Totiž v okolí koridoru vzniknú lukratívne plochy pre živelnú výstavbu. A sme zase pri presadzovaní záujmov investorov. Tohoto sa najviac obávam, živelnosti a plných vrecák.
2. Veci sa dali do pohybu. To je fakt. Len má to háčik, že aj keď zlodeji hovoria, že tá šalina pôjde pod zem, nevedia ako, kde a kedy. Takže je to postavíme, uvidíme. Hurá systém.
1. Šafko je nevhodné miesto na dopravné centrum
2. pokiaľ presne nevieš čo bude ďalej, tak to nemá zmysel robiť. A okrem toho je to ťažko realizovateľné.
Reply on: sommelier #43879:
Aj tak sa ráta neskor v 2. etape s električkou v meste do podzemia, prečo nespravit 1. krok už teraz a neurobit konečnú na Šafku v podzemí ??? Nič výhodnejšie nepoznám. A napokon by vznikol aj aký taký tlak, aby sa tá 2. etapa začala robit čo najskor, lebo takto sa na nu rýchlo zabudne a už nikdy sa to nespraví, šak viete ako je to v BA ?
Reply on: fobust #43878:
súpravy v Petržalky by mali byt minimálne raz tak dlhé a omnoho kapacitnejšie i ked aj ja som čítal a asi to aj hrozí, že tam budu jazdit zo začiatku "počiatočných 20 rokov" električky K2S ?
MHD v Petržalke

MHD v Petržalke

Reply on: aNTI #43877:
Zhustit interval, zracionalizovat trasovanie tak, aby jedna linka nekrúžila 5 kolečiek okolo jedeh miesta, azda by bolo aj lepšie, ak by doplnková doprava bola iba v Petržalky, aby spoje zbytočne nechodili do mesta a tam v zápchach nenaberali zbytočne časový sklz preferencia MHD - extra pruhy pre MHD a potom prsne to čo píšete, preferovat MHD aj na križovatkách so svetelnou signalizáciou. Mimochodom, dôležité by malo byt aj, aby zastávka autobusu nebola 200-300 m od trate, ale aby boli rovno pri staniciach vybudované kvalitné prestupné uzly.
Reply on: aNTI #43873:
Napikovať ťažkou električkou do centra mesta je lacný socialistický necitlivý postup. Na šafko by si zmestil prestupový bod jedine na poschodia. ?
Lokalita Šafko - Štúrova je z hľadiska cenných budov na tom veľmi dobre a stane sa migračným bodom Nábrežia, zóny Pribinova a Petržalského korza. Preto je hlúposť uvažovať nad akýmkoľvek centrovaním ťažkej dopravy do tohto bodu. Vytvoril by si len ďalšiu bariéru v centre mesta.
Reply on: b.kovac #43870:

No, tak na Karloveskej radiale ide rano medzi siedmou a osomou 34 suprav do mesta, co je intervat menej ako dve minuty! Takze minuta kazdym smerom. A to nie je daleko od tych 45 sekund. Neviem na zaklde coho tvrdite ze 3 minuty budu stacit, ked inde su elektricky pri dvojminutovom intervale plne... A Petrzalka je myslim si dost velike sidlisko...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.