Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #43700:
S textom mailu súhlasím. Držím palce, aby ti odpísali.
Peon: a myslíš, že môže byť ešte aj lepší? Tento je super! Jediné, čo treba doplniť, je text pod hornú lištu, že toto nie sú stránky dopravných podnikov.
Reply on: d3k0 #43670:
Super, teším sa na registráciu. Ale načo nový dizajn? Tento je podľa mňa super. Jedine, že ten nový bude ešte lepší než tento ?
E-MAIL PRE DPB
Pred chvíľou som poslal e-mail na inf@dpb.sk (Informatika a koordinácia dopravy). Súhlasíte s tým, čo v ňom píšem? A čo myslíte, odpíšu mi? Samozrejme, že som sa podpísal.
-------------------------------------------------------------------
Dobry den,

kedze linka c. 43 ma podla najmä cez vikend velmi dobry interval medzi spojmi, navrhujem, aby sa niektore (urcene) spoje aspon pocas letnych prazdnin cez vikend presmerovali na Kacin tak ako kedysi premavala linka c. 33X. Hadam by stacili take 2 az 4 spoje za den. Pokial viem, obcerstvovacie zariadenie na Kacine funguje a vyuzilo by to zopar (najmä starsich) ludi, pre ktorych je uz tato oblast po vlastnych nohach nepristupna. Okrem toho, je to vychodiskove miesto znackovanych turistickych tras do Lamaca, Marianky i Zahorskej Bystrice a v pesej dostupnosti je odtial aj lesny pamätnik z 1. svetovej vojny - Maly Slavin.

Zaroven navrhujem presunutie zastavky Pri stadione pre linku c. 27 v oboch smeroch blizsie k hlavnej ceste (priblizne do polohy byvalej zastavky linky c. 92 Vapencova). Podla mojich zisteni sluzi tato zastavka na terajsom mieste svojmu ucelu len minimalne, pretoze do cisticky odpadovych vod ide raz za cas asi tak 1 clovek a na cvicisko psov oproti cisticke chodia ludia väcsinou autami.
Pri hlavnej ceste by tuto zastavku vyuzivali miestni zahradkari, ktori su ochotni v pripade potreby spisat aj peticiu. Na novom mieste by zastavku urcite ocenili aj navstevnici futbaloveho ihriska a pohostinstva na Vapencovej ulici, ako aj obyvatelia byvajuci v oblasti okolo Vapencovej ulice.
-------------------------------------------------------------------
Ja som zatiaľ písal e-mail do DPB len raz, keď som sa pýtal, či môžu dôchodcovia nad 70 rokov cestovať aj v 3. tarifnom pásme (Chorvátsky Grob) zadarmo, a predstavte si, normálne mi odpísala Zuzana Horčíková - vedúca odboru tarifných služieb Dopravného podniku. Áno, aj v 3. tarifnom pásme môžu cestovať bezplatne.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: BMko #43673:
"Ale vlk nema co hlavu vystrkovat." A hovorím vari, že má?
Kvoli hokeju dokáže DPB zosúladiť odchod nočneho spoja s príchodom vlaku, ale aby to tak fungovalo stále, to nie. Už mohli rovno napísať, že namajú inokedy záujem o cestujúcich.
Reply on: ... #43696:
Keď máš iba tárať, tak radšej nepíš. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: AAA #43692:
Uplna hlupost ? ?
Reply on: AAA #43692:
TRUBIROH ?
Reply on: Andy #43669:
prijemne neprijemnee
Podľa mňa by dôchodcovia nad 70 rokov mali paltiť to cestovné aspoň v špičke, lebo celý deň jazdia zadarmo.
Spoje cez celé mesto sú úplná hlúposť, treba skôr robiť prestupové uzly na električky, ako je to napr. v Rači, kam je vedená linka z Východného.
Podľa mňa je Vajnorská radiála v úseku Zátišie - Zlaté Piesky nie veľmi využívaná a 1 linka by tam stačila.
Reply on: ... #43645:
Svoje hlúpe rečičky si nechaj pre seba, k****.
Reply on: ester #43689:
Na tych latkovych sedadlach nieje nic zleho, naviac skulturnuju cestovanie. Len by to chcelo aby sa DPB resp. upratovacia firma o tie sedadla starala a aspon 2x do mesiaca a cez leto aj kazdy tyzden ich poriadne ocistili. Uz sa to tu tusim niekedy aj preberalo ?
..troška na inú tému..bola by som rada, keby sa z hygienických dôvodov nakupovali autobusy s koženkovými alebo plastovými sedadlami.. tá látha(akokoľvek mäkká)je veľakrát hniezdom všeličoho. Ja viem..dá sa aj stáť
Reply on: Ámos Keynes #43684:
tak si to skus rovnako ked budu otvorene vsetky tie okna, a potom zistis ze _je_ rozdiel a dost velky medzi posuvnym a vyklapacim oknom (skla vyklopnych okien totiz tvoria barieru prudeniu vzduchu dnu do voza)
Reply on: Ámos Keynes #43681:
Ano, a nie su to nahodou hlavne prestupne uzly? Amoj nemozem s tebou suhlasit co sa tohto tyka. Je to okradanie DPB o zakaznikov.
Na prazskej linke 165 jazdi od 22.4.2005 aj tento SOR BN 12:
http://citybus.cz/fotodatabaze/aktualni/upload/BN12_1363.jpg

🙂

Dopravcom linky 165 je Connex Praha, byvale CSAD Vrsovice.
Reply on: Ámos Keynes #43683:
no, to je dobre, velmi dobre. ale zda sa, ze asik ad1/ malo propagovane a ad2/ este by sa tam zisiel malilinko vacsi financny rozdiel, aby to bolo viacej "motivacne". ?. ale hlavne asik ta propagacia. hm, fajn.
Reply on: Vševedko samofandivý #43640:
Práve včera som šiel K2S. Bolo otvorené len jedno okno (vyklápačka) a vždy po rozbehu ma ofúklo aj keď som sedel o 4 rady sedadiel dozadu a na druhej strane. To sa mi v klasickej K2 alebo T3 nestalo nikdy.
Problém podľa mňa nastáva ak je vyklápačka robená tak ako v Ik435. Tam sú tie bočné chobotiny, čo spájajú strop s oknami a keď vyklápačku otvoríš, tak vzduch naráža do tých "podhľadov" (dúfam, že više čo myslím) a vracia ho naspäť respektíve tam zrejme vzniká nejaký pretlak. Ale klenutie stropov K2 do oblúka dovoluje vzduchu využiť všetky svoje možnosti na ochladenie cestujúceho.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.