Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Matrin.V mnohom Ti dávam za pravdu.Možno ale nevieš že aj na Slovensku bol pokus o výrobu nízkopodlažných autobusov.Som z Nitry a na medzimestských linkách tu jazdí tuším 5 kusov "nízkopodlažných" GRANUSOV.Nízkopodlažnými sú všaj asi len pre klokanov (nemyslím tým Bohemku),to v žiadnom prípade.Ak chceš foto tak ti ho zašlem,myslím toho Granusu. Ahoj
Cookies: No my jsme toho moc nepostavili, ale aspoň něco a víš kolik nás to stálo 20 miliard korun. Vy jste nezačali ani stavět. Kdyby Praha nestavila metro tak tady máme celý vozový park nízkopodlažní.
To je na 100% jistý. A to, že jsme se rozdelili jste
chtěli hlavně vy. Samostatnost a samo rozhodování o sobě jste chteli zase vy. Po 8 letech rozpadu všichni vidíme kde jste vy a kde jsem my. Tím nechci
říkat jak se u nás žije blaze. Ale podívejte se koho
jste si zvolili toho máte. Dnes nejste v NATO, máte
největší nezaměstnanost v Evropě 20%, v Praze je 3%
a jaké máte průměrné platy? V Praze je prům. plat
17 000 korun asi 20 000 Sk. A co kurs koruny? Mě stačí, abych přinesl do banky 80 Korun českých a dostanu 100 slovenských. Já jsem spokojen se stavem, jak to u nás v Praze vypadá a znova podotýkám, že rozdělit jsme se chteli všichni. Ale k dopravě. No konečně jste zvolili správný směr-už 3 Ikarusy 412.
KLF: to zalezi od toho ktora linka a na ktorej konecnej...
Majkl: Nejake blizsie podrobnosti tej nehody 927-8 nevies ??
COOKIES ! Som nesmierne spokojný.Tvoje reakcie na tých čo nedajú pokoj Blave sú ozaj profesionálne a potvrdzujú ,že jedine Pažravá ( Banská Bystrica ) môže byť hlavnýn mestom holubičieho Slovenska
Papyr: SPP je len kvapka v mori čo sa týka HDP. SE, ŽSR v poslednom období vykazujú skôr straty ako zisk, takže tých 40% je vyprodukovaných nie na 49.000 km2 ale na 370 km2.
DP: Keby som mal brať v úvahu to čo ste si v Prahe z metra vybudovali po rozdelení republiky, tak by som radšej mlčal. Tak sa tu neoháňaj jestvujúcou kostrou metra, ktorá bola vybudovaná za spoločného štátu aj z peňazí Slovákov a stavaná slovenskými stavbármi. Mimochodom bol cez Vltavu postavený nejaký nový most po rozdelení, ktorý nestavali Slováci?
Papyr: Pozorne si prečítaj odkaz od d3k0. O tom je totiž nenávisť Slovenska voči Bratislavčanom. Poslednú vetu by som štylizoval trochu inak. Asi takto: Nech si každý Slovák prisťahovalec do Bratislavy vstúpi do svedomia a spýta sa, čo môžem urobiť ja pre Bratislavu a nie čo Bratislava môže urobiť pre mňa.
Škoda.Nie sú peniaze na rekonštrukcie v Blave FBW Oerlikonu č.80 ani Sanosov č.6505 a 6517.V Prešovskom DPMP takto roky stoji posledný 9TrH 25.
Síce je pravda, že Bratislava je najväčšia dedina na Slovensku, ale nie je to len jej vlastnou vinou. Isteže by bez prisťahovalcov mala 200000 obyvateľov, ale myslím, že môžeme byť len hrdí na to, že sem ľudia chcú prísť, aby dostali prácu a mali sa lepšie. A možno v tom je práve kameň úrazu - tí, čo sem prišli rozhodne k tomuto mestu nemajú taký vzťah, ako tí, ktorí sa tu narodili. Veď koniec koncov ani niektorí predstavitelia mesta (radšej nebudem menovať) nie sú stadiaľto a niekedy mám z ich práce dojem, že im je osud tohto mesta ľahostajný. Slováci Bratislavčanov nemajú radi asi aj preto, lebo niektorí naši krajania sa dohrnú namyslení do iných regiónov myslia si, že keď majú drahé auto a plnú peňaženku, tak si môžu robiť, čo chcú. No a potom sa o nás hovorí, že "pchá, zas jeden nadutý Bratislavčan"... Asi by si mal každý Blavák vstúpiť do svedomia a spýtať sa, čo môžem urobiť ja pre Bratislavu a nie čo môže Bratislava urobiť pre mňa.
TAKŽE O POLITIKE UŽ ANI SLOVO, JASNÉ?
Tambus vs. Karosa > Štatistiky vravia o tom, že 99 zo sto ľudí vypadlo z Karosy a nie z Tambusu.
U takého veľkého skla, ako je na Tambuse sa to iste môže stať - u nás problém riešia v Ikarusoch 4xx tým, že zdvojujú priečky na držanie.

All > Je to také, aké to je, ale smola - myslím však, že toto nie je stránka o politike, ale stránka o doprave a tak prosím všetky sťažnosti na aktuálnu situáciu adresovať napr. na stránku hzds.sk
All:
Vazne tu nemiesajte do toho politiku, lebo zacnem aj ja a to sa uz totalne tu pohadame. ;)))))))
Ale teraz vazne.
Papyr: Neviem, ale ja osobne som ANI raz nezazil poruchu TAMbusu a netvrdim preto, ze su zatial uplne bezporuchove. To k tomu Tvojmu tvrdeniu, ze si v SR este prederavenu podlahu v karose nezazil. Odporucam Ti previezt sa niekedy kratkou Karosou v BA a prederavenu podlahu najdes. Za to Ti rucim. Raz som sa dokonca viezol Karosou cislo 1116 na linke 116 a ta bola tesne pred vyradenim (tipujem ze zalozny voz) a chybal jej jeden schodik dokonca ! Bola tam diera miesto schodiku ! A podlaha bola sama diera, ale bol to zazitok viezt sa tym. Takze skus sa niekedy povozit po Blave.
No a co sa tyka toho vypadnutia dveri na TAMe, ci co si to spominal - ja som sa v klbovej Karose oprel na Poliankach o okno a ono vyletelo...
Takze tak.
ALL: Uz som to tu pisal, ale asi ste to prehliadli - neviete ako dlho maju pauzu vodici elektriciek na konecnej ? Kolko minut stoja.
VDAKA.
A ešte ad Cookies: ľutujem, že sa ČSFR rozpadla. Mne i mnohým iným to prináša len nevýhody. A podľa mňa (odpusťte, Blaváci) Bratislava stále vyzerá ako provinčné mesto. A to nielen v porovnaní s Prahou. A ako zástupca iných regiónov môžem povedať, že sa pragocentrizmus jednoducho vymenil za istropolocentrizmus (ach bože, to je slovo) s ešte horšími dôsledkami pre náš región, ako mala Praha.

Vissza Prága, minden drága!
DP: o tých politikoch to bola dosť nepekná invektíva, nežiješ tu, nevieš, čo môže priemerný Slovák, tak tedy nekecej. Inak všetko v pohode, na Václaváku som 3.1. bol aj s tými 100 tisícami ľudí, ktorí protestovali proti Hodačovi, potažmo proti vládnucej dvojstrane. A okrem toho, u vás tiež niet koho voliť.

Ad pražský vozový park: NIE JE rôznorodý. Pozostáva z Karos a CityBusov + 3 ks Neoplanov.

Ad Karosy a dvere: v Prešove sa stalo, že v ľavotočivej zákrute preplnený TAM bus nevydržal nápor ľudí a vypadlo mu sklo na dverách za jazdy. Tí, čo stáli na schodoch pri tých dverách, sa asi veľmi nepotešili.

Ad kritiky prehnitých podláh a počtu nízkopodlažákov: u nás nedotujú nákup nízkopodlažných vozidiel ako v ČR, a prehnité podlahy som osobne nikdy v SR nezažil.

Ad Bratislava zarábajúca väčšinu HDP: podniky ako SE, SPP, ŽSR atď. majú svoje oficiálne sídlo v Bratislave, tam teda i priznávajú svoje zisky. Neznamená to, že by sa ostatné regióny na týchto číslach, v Bratislave vykazovaných, nepodieľali.

Ad all: happy new year 2001 a vaďte sa konštruktívne, bez osobných invektív.
Autobusy Karosa patria medzi vozidlá,ktoré si jednoznačne zaslúžia úctu vo vzťahu k minulosti ale aj súčasnosti . Ich nákup a zaraďovanie do MHD závisí jedine od financií a prevádzkových podmienok.Budovanie metra je rentabilné v mestách,ktorých počet obývateľov presahuje jeden milión a majú na to.Preha ho získala za ČSFR. To ,že Blava dopláca na celé Slovensko môže tvrdiť jedine neznalý pomerov. Obyvyteľstvo Blavy tvoria väčšinou prisťahovalci,inak by mala cca 200 tis.obyv.To isté sa týka Prahy,ktorá by mala horko ťažko 800 tis a o Ostrave ani nehovorím.Z vlastnej skúsenosti tvrdím,že všetky vozidlá MHD,ktoré prídu včas,v zime kúria a nie sú hlučné sú výborné.Bezbariérové sú super pre tých,čo sú na ne odkázaný a kiež by ich bolo viac.A na záver. Tam kde ste teraz Vy boly sme aj my.Tam kde sme my b
udete raz aj Vy !
To pre toho múdrca o hnilých podlahách a poslancoch či vláde.Ak je to vôbec možné pre tých ktorých sa to týka ,nekazte túto peknú stránku internetu zbytočnými útokmi a neodbornými názormi.Venujte sa jej ako svojmu hobby .
Ďakujem.
DP staraj sa radsej o problemy ktore mate tam v cesku a sem uz radsej nepis...
Zasa jednu električku dlhší čas neuvidíme. Súprava 7927-28 (Ericsson) mala nehodu (17,30). Podľa najkompetentnejšieho v tej dobe, vraj: „niečo sa tam urvalo a môžeme byť radi, že sme prežili“. Asi niečo na náprave. Každopádne celkom potešilo, že po trištvrte hodine prišiel krátky Ikarus.Majkl
DP: Ja viem, že máš svoju národnú hrdosť, ale toto je už priveľa. Vieš vôbec o čom hovoríš, keď nám radíš kupovať si diaľkové autobusy napr. na linku 21? Veď si v živote v Devínskej Novej Vsi nebol, tak nám, prosím, neraď.
TR3MP:Tak si kupujte dalkove autobusy....
COOKIES:Ja nevim, ale v Praze se stavi dalsi usek metra(linka C) z Nadrazi Holesovice do Dablic...tak nevim kdo ma penize a nemam, mimochodem ted se ceka na 50 souprav vlaku metra, jsou uz davno zaplaceny.Jedna souprava mam 5 vagonu.Linka D, se za cne stavet pristi rok a povede v useku Nove Dvory - Pankrac - Flora.A jake poslance a strany jste si zvolili je vase vec a vas problem.Sorry, ale je to tak.
Color: Fotky tej eliny na Trnku asi nebudú. Ja som mal v tom čase skúšku a ostatní sa tam nemohli dostaviť... 😞

Color: Vylepovať nejaké propagačné srandy do električiek, to asi nie je najlepší nápad, pretože výhradný prenajímateľ reklamných plôch vo vozidlách je Recar. My sa nechceme dostať do problémov. Pokiaľ niečo vylepíme, tak jedine tam, kde je to úplne legálne.

Color: 7070 poslali do Šumperka preto, lebo to bol voz s najstaršou generálnou opravou.

Color: Sedlo je čas medzi rannou a popoludňajšou prepravnou špičkou.

Cookies: Momentálne je situácia taká, že primátor nechce znižovanie počtu vozokm. O všetkom sa rozhode 18.1. v mestskom zastupiteľstve.

DP: Neviem ako pozorne sleduješ politickú scénu na Slovensku. Vzhľadom na to, že v ČR nechytíte STV ani Markízu (zato my máme všetky české stanice), zrejme nevieš presne čo sa tu deje. Do roku 1998 tu vládol LenOn, rozkradla sa väčšina majetku, Bratislava za trest, že nevolila HZDS, dostávala z rozpočtu len toľko peňazí, aby vôbec prežila. DP (ale aj celý štát) sa strašne zadĺžil. Teraz je tu iná vláda, ktorá sa predovšetkým snaží upratať ten (slušne povedané) neporiadok po tej predchádzajúcej a peňazí preto nie je nazvyš. (Týmto však našu "drahú" vládu nechcem nijako obhajovať.) Ja sa stavím, že keby sa Mečiar narodil v ČR a nie tu, tak by ste takéto problémy mali vy, pretože naše národy sú čo sa týka výberu politikov zhruba rovnako hlúpe...
COLOR: Nesúhlasím s tebou. Ja som za rozpad ČSFR, lebo síce to tak nevizerá ale Bratislava ako hlavné mesto samostatného štátu a nie provinčné mesto tzv. "PRAGOCENTRALIZNU" na svojej urovni získala.
DP: To v akom stave je mhd v hlavnom meste SR je určite čiastočne aj vina politikov a zákonov, ktoré určujú ako sa majú rozdelovať dane z príjmov obyvateľstva a firiem. Toto rozdelovanie je dosť nespravodlivé. Ale žial boja sa to zmeniť, lebo Bratislava produkuje 40% HDP Slovenskej republiky čo znamená, že keby jej to ostalo na rozvoj nerozprávali by ste sa tu ako sa rozpadávajú české karosy ale skôr o tom prečo už neotvorili 4 linku metra, ktorá je síce zbytočná, ale my na to máme. Čo to znamená? To znamená, že to čo sa tu vyprodukuje zhltne ostatok Slovenka a nám tu na rozvoj mesta nič neostane, lebo máme také blbé zákony.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.