Matrin.V mnohom Ti dávam za pravdu.Možno ale nevieš že aj na Slovensku bol pokus o výrobu nízkopodlažných autobusov.Som z Nitry a na medzimestských linkách tu jazdí tuším 5 kusov "nízkopodlažných" GRANUSOV.Nízkopodlažnými sú všaj asi len pre klokanov (nemyslím tým Bohemku),to v žiadnom prípade.Ak chceš foto tak ti ho zašlem,myslím toho Granusu. Ahoj
Papyr
Ad pražský vozový park: NIE JE rôznorodý. Pozostáva z Karos a CityBusov + 3 ks Neoplanov.
Ad Karosy a dvere: v Prešove sa stalo, že v ľavotočivej zákrute preplnený TAM bus nevydržal nápor ľudí a vypadlo mu sklo na dverách za jazdy. Tí, čo stáli na schodoch pri tých dverách, sa asi veľmi nepotešili.
Ad kritiky prehnitých podláh a počtu nízkopodlažákov: u nás nedotujú nákup nízkopodlažných vozidiel ako v ČR, a prehnité podlahy som osobne nikdy v SR nezažil.
Ad Bratislava zarábajúca väčšinu HDP: podniky ako SE, SPP, ŽSR atď. majú svoje oficiálne sídlo v Bratislave, tam teda i priznávajú svoje zisky. Neznamená to, že by sa ostatné regióny na týchto číslach, v Bratislave vykazovaných, nepodieľali.
Ad all: happy new year 2001 a vaďte sa konštruktívne, bez osobných invektív.