První rekonstruovaná KT8D5 pro DPP dorazila do Prahy. Vůz má jako samozřejmě dosazen nízkopodlažní střední článek, vyjímkou jsou zakrytované podvozky a nová kabina řidiče.
Tady jsou fotografie: http://www.prazsketramvaje.cz/fototema-22.html#titul
ÁMos Keynes:
Ano přesně tak, vadilo mi, že sem opět píšeš hovadiny....ačkoliv tu před pár měsíci byla na toto téma bouřlivá debata, načež si uznal, že podobné hovadiny sem opravdu nepatří.
nepoznam ta a tak nemam pravo sa vyjadrovat k tomu, aky si ako clovek, ale zda sa, ako by si bol jeden z tych, ktory by bol schopny tych slepcov vyhodit von oknom (dufam, ze to je len dojem). ja som chcel upozornit na neprofesionalne spravanie vodica. ti ludia na zastavke stali sami, tak neviem, koho sa mali opytat! okrem ineho, ten par bol zjavne mimo bratislavsky. vodicovu obavu chapem, a to som napisal. to co nas tam vsetkych prekvapilo, bolo to, ako vpalil do voza a ako na nich hned v uvode nahucal. islo tu o slusnost. a to najma k ludom, ktori pomoc potrebovali a nevypravaj take, ze mali vediet a neviem co… mozno mal vodis len zly den. ten my tu v praci mavame tiez a musime sa ku klientom spravat slusne. hlavne, ked su u nas prvy krat a mnohe veci im treba velakrat vysvetlit.
a nepis, ze neporiadok robia len cestujuci. stara smata od oleja pod sedadlom, smetak hodeny len tak mimochodom pri dverach, ktory sa podla zakrut presuval zo s tranu na stranu a dalsie vylepsenia interieru, na ktorych nemaju podiel cestujucich.
a ak si myslis, ze som len typ cloveka, ktory nema co robit a tak sa neustale stazuje na dpb, si na omyle. zopar pochval som tu uz napisal. ale ignoracia dpb cloveka obcas donuti k takejto kritike.
Ta a tu technika jazdy ... dovol sa mi ? Ty slepi maju viac rozumu ako 10 fajnovkari za volantom.Pokial vravis o anjelov hej, ty musia bdiet aby sme sa neprizabili so saskovanym pribrzdovanim v 100 decibelovej BA kraksni vy europania v p...... ?
Nebavime sa tu o technike jazdy. Ale o slepeckom pare. Techniku jazdy tu budem rozoberat z ludmi, ktory maju aspon neaku prax a nie z laikom.
Treba dodat, len tolko su ludia a ludia. Nie kazdy je anjelik. A este aj ten anjelik robi chyby a skus mi to neako vyvratit, ze nemam pravdu.
Ďakujem za názor hodný asi zamestnanca MHD na Slovensku. Škoda aj vozidiel trpiacich ich spôsobom jazdy. Treba však pamätať aj na tých z opačného konca a občas spomenúť aj ich. Ale to je obraz, to je tá skutočná reality show... PS: niet čo dodať.
Pocuj, ked je drzi zakaznik a nedodrziava prepravny poriadok je drzy vodic. Zakon akcie a reakcie. Neviem ako ty ale krasnanske a juracke elektricky sa poctivo upratuju kazdy den. A ten svincik si tam robite sami.
PS: nasadni na bicykel a chod radsej bicyklovat ak sa ti nepaci MHD a ak chces vediet co je diera MHD na Slovensku , chod do KE, BB
Slapka a ina domaca obuv. Slepec ma vyhradene miesto v prvom vozni za kabinou vodica. Vodic si len plnil svoju povinnost, lebo ak by doslo k zraneniu mal by to na plnu vinu. Bohuzial, to ze ludia su tvrdohlavy je ich chyba a niekedy vodicovy pretecu nervy. A co sa tyka slepcov maju si byt vedomi kde su predne dvere a ak nie maju sa opytat
breho dna vinsujem.v piatok ma prisla navstivit rodina z PP. nieco okolo 15,30 sme nastupili do leketricky c.1 (7778) na hl. stanici. do zadneho vozna nastupil aj jeden mlady par. obaja boli slepi. napriek ich handicapu velmi promptne nastupili a posadili sa. na zastavke zilinska prisiel sofer a velmi neprijemne a nahnevane oznamil tomuto paru, ze:“ako chcete vystupit? tu nemozte sediet.“ na to mu dievca milo oznamilo, ze „to je v pohode, to zvladneme“. ale pan sofer pokracoval:“prestupte si, ja vas v spatnom zrkadle nemam ako vidiet!“ a pokracoval a to dost neprijemnym tonom hlasu. turisti ktori tam stali nadobudli dojem, ze sa niekto hada a pytali sa, kde je „a driver to stop this“. mlady par si vystupil a ostal vylakane a prekvapene stat. sofer sa odobral spat do kabiny zacal zvonit – tym im asi chcel naznacit, ze maju nastupit do predneho vozna. tento par vsak ostal vylakane stat vonku. s priatelkou sme sa postavili na schody a chceli povedat tomuto paru, nech si nastupi do predneho voza, ale to uz sa zial dvere zatvorili.
chapem soferove obavi a je pochpitelne snad aj pre kazdeho vylakanie sa tohto mladeho paru.
zaujimalo by ma, ci sa naozaj dpb stara o to, akych ma zamestancov. dpb je predsa verejna sluzba zakaznikom a tak sa ma podla toho aj spravat. v budapesti som videl aj to, ze sofer vystupil a pomohol s nastupom vozickara (a nevidel som to len raz). a v prahe sofer autobusu, ktory postrehol, ze nastupil slepy pan sa otocil a oznamil mu, ze je pokazene hlasenie zastavok a na zastavke kde chcel slepec vystupit mu tuto zastavku oznamil.
som presvedceny, ze na spravanie sa dpb voci zakaznikom peniaze nie su az tak potrebne. potrebna je kontrola urovne aspon tych biednych sluzieb, ktore nam dpb poskytuje.
kto dohliada na cistotu vypravenych vozidiel? ide sa niekto z manazmentu prejst do nejakej vozovne rano, skor ako sa vozidla vypravia? maju soferi nejake skolenie a zdoraznuju sa im sankcie za nevhodne spravanie sa? pozna dpb nieco take ako „nas zakaznik nas pan“?
a aby niekto nepovedal, ze sa stazujem na nespravnom mieste, list podobneho znenia som dnes poslal na dopravny podnik. okrem ineho tuto to nie staznost, ale iba opis skusenosti.
informovanie vlčáckej vrrrjnosti: napríklad v Prahe používajú pri výlukách električiek prenosné tabule veľké cca meter x meter - na nich je schématická mapa uzávierky a sú tam zaznačené obchádzkové trasy a hlavne - hore je názov že výluka električiek - a to takým veľkým písmom, že to snáď neprehliadne ani slepý... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko