Pxxxxx, vieš, ako by horeli trakčáky, keby sme vykonali mnou popísanú úpravu. Keby si to urobil pri rozjazde, keď ešte neshuntuje, mohla by ísť taká kachna expresne do šrotu. To by bolo pre ľudí, ktorý by to vedeli používať, nie pre KRABUSTOV! Kvôli bezpečnosti by bolo toto tlačítko opatrené nálepkov "ZAPÍNAŤ LEN NAD 60KM/H"
Doktor:
ako uz TeBeCe baznacil, nemame moc voznov, s ktroch by sme mohli vyberat. Dalsi dovod, preco 8435 z roku 1965 este existuje je ten, ze ma upravenu vyzbroj na tlacenie pluhu. V nasich dielnach jej zabudovali novinku! Nie tyristorovu vyzbroj, ale dokazali prepojit motory tak, aby neboli trvale serioparalelne, ale daju sa zapojit aj do serie. Tym sa znizi maximalna rychlost voza pri zvyseni trakcnej sily (alebu ju to nezvysi??? - neviem). Pri nasich dielnach sa divim, ako vobec toto dokazali. Dozvedel som sa ale, ze to naposledy robilu kulehy pri brzdeni, tak s tym isli ako s klasickou zrychlovacovou T3. Ak sa najdu peniaze, tak sa ten voz asi opravi, ak nie, pojde na nahradne diely.
Tych ludi cestujucich do petrzalky musi na safarikovom namesti slak trafit. dnes odtial vyliezla uplne prazdna 99 (ta klbata karosa s reklamou) a za tym jeden serbel a jedna karosa na 88 a 95 ktore boli narvate ludmi ze z nich pomaly trcali von ruky, nohy a aj to ostatne... plati za tu 99nu vobec aupark nieco ?
78ky z dolnych honov - no dnes vynimocne som zazil, ze nesiel spoj o 7:40 z cilizskej, takze som sa odviezol 67kou a potom elektrickou (a v ruzinove som stretol chciply serbel zo 78ky), ale ked je problem na trase, tak vseobecne moze byt problem s presnostou odchodov spojov z dolnych honov, pretoze odkedy experimentovali so skratenim 78ky, tak ponechali hlavny odpocinkovy cas vodicom na holicskej (kde sa kvoli tomu potom nemoze otacat 96ka a tak s nou robia psie kusy okolo bloku a vynechavaju zastavku smolenicka pricom obratisko cilizska ziva prazdnotou, nehovoriac o vybaveni tychto obratisk - unimobunka na holicskej verzus murovana budova majuca aj socialky na cilizskej), takze ked spoj smerom na dolne hony meska, potom vodic aj ked nemeska vela, sa na cilizskej rovno otoci a ide nazad.. a ked je blbe pocasie, tak nazad ide uz zarucene neskoro !
Doktor> nie, nemame ziadne take elektricky...ak aj sa nejaka dnes vyradi tak sa posle na rekonstrukciu...keby sme z nej spravili pracovny voz tak ju nemame cim nahradit...vsetko ostatne co bolo sa zosrotovalo...
TBC: 3176-ku si pamatam ako voz s velmi vydarenym motorom, ale jazdit som ho nevidel uz ani nepamatam, takze je mozne, ze ten plynovy je naozaj on (a mozno jeho motor poputoval do ineho voza). Ale z coho su 3008, 3009 a 3010, teda netusim... rozpravalo sa cosi o 1118, 2149 a este ktoromsi, takze asi niektore z nich to budu, no pokial nemam stare SPZ tych novych vozov (co nemam) tak viac neviem povedat...ak ich niekto zozenie, urcim ich velmi presne
TBC aha nie, to bola 3165-ka, a seriozne vyzerala na vyradenie ked sa tak smutne ponevierala po vozovni, a o to vacsie bolo moje prekvapenie, ked som ho uz par dni na to videl znovu jazdit ;)) ale potom mi doslo, ze teraz si nemozu dovolit len tak vyhodit voz, lebo by nemali s cim jazdit ;)) Jazdia totiz aj vozy v daleko horsom stave, a je ich bohuzial dost, ale zjavne nie su ani prachy, ani clovekohodiny, aby ich dali dokopy, takze plataju a plataju..
TBC: sakra, aky rychly... ;-))
O tom voze nemam nic extra zaujimave, mal SPZ BAB-30-61, teraz ma BA-179FX, a pokial viem, stale jazdi, pred par dnami som ho videl, tusim na 50-ke
Spectre
Btw. Navrhujem úpravu vozu 7053 na zapojenie motorov paralelne pri stlačení tl. MAX.ROZJAZD, aby mal Dragan radosť.