Reply on: peter #42561:
no vidíš, konečne niečo konštruktívne, ale má to chybičku krásy - ono to nie je reálne, aby sa do vozidiel nastupovalo iba prednými dverami - vieš si vôbec predstaviť ako dlho by sa stálo na každej zastávke? proste to sa v rámci MHD nedá. Ale - pri nočných spojoch by som toto určite zaviedol - vodič by mohol kontrolovať pri nástupe cestujúcim lístky, nakoľko v súčasnosti jazdia ludia nočákmi prakticky zadarmo (česť výnimkám!). A ožratého, nafetovaného, špinavého a zapáchajúceho alebo agresívneho človeka by vodič do vozu jednoducho nepustil. Ale aj tu je zase problém - keby si bol vodič, tak by si určite rád vyhadzoval takýchto ľudí, hádal sa s nimi, riskoval nervy a zdravie. A vyhadzuj nejakého agresívneho dementa, ktorý je silnejší ako ty, prípadne má nejakú zbraň... by ťa to po chvíli prešlo. Vyriešila by to prítomnosť cajtov, alebo SBSkárov v každom nočáku, ale to niečo stojí, a vieš ako je na tom Blava po finančnej stránke... ?
Ámos Keynes
1. Toto nie sú stránky DPB. Toto sú nezavislé stránky. To ako keby si stále dával príspevok na nejakom diskusnom fóre o ekonomike lebo nesúhlasíš ako funguje ekonomika.
2. DPB nevlastní žiaden bavorák a nevlastní ho ani jeden vrcholoví zamestnanec DPB. Dokonca ani primátor Bratislavy sa nevozí v bavoráku. Tiež má tuším SuperB alebo dokonca len Oktaviu.
3. SOR je jeden z najlepších vozov, čo za DPB jazdí. To si ako došiel nato, že ten voz je šrot. To si vojim "odborným okom" na to došiel? Za nákup tohto vozidla zodpovedá príslušné oddelenie v DPB a na magitráte.
4. Na nákup nového vozidla potrebuješ peniaze. Jeden nízkopodlažný autobus stojí priemerne 10miliónov. Čiže musíš predať 625.000 16 korunových lístkov aby si mohol kúpiť jeden. A to nesmieš mať iné náklady ako mzda vodičov, údržba, pohonné látky,...
A týmto prosím správcou imhd.sk aby Petrovi Bakorovi ( peterbakor@yahoo.com ) zakázali prístup na imhd.sk.