Reply on: Ámos Keynes #42545:
ja vacsinou sedim, to vies, byvat kdesi v prdeli na konecnej ma aj svoje vyhody ?Re #42543 peter: a co ti brani zacat od seba a tych bedzakov z MHD vyhadzovat ? Pokial mi neaky svojim zapachom alebo spravanim prekaza, tak ho bez milosti z vozidla vypoklonkujem aj sam, alebo ak na to zrovna nemam naladu sa s nim natahovat, tak zajdem za vodicom (a este sa mi nestalo aby vodic takejto mojej poziadavke nevyhovel). Pitchovat kade chodis, to by ta bolo, ale prilozit ruku k dielu a trocha normalne pomoct, to nie, co ?
Ámos Keynes
1. Toto nie sú stránky DPB. Toto sú nezavislé stránky. To ako keby si stále dával príspevok na nejakom diskusnom fóre o ekonomike lebo nesúhlasíš ako funguje ekonomika.
2. DPB nevlastní žiaden bavorák a nevlastní ho ani jeden vrcholoví zamestnanec DPB. Dokonca ani primátor Bratislavy sa nevozí v bavoráku. Tiež má tuším SuperB alebo dokonca len Oktaviu.
3. SOR je jeden z najlepších vozov, čo za DPB jazdí. To si ako došiel nato, že ten voz je šrot. To si vojim "odborným okom" na to došiel? Za nákup tohto vozidla zodpovedá príslušné oddelenie v DPB a na magitráte.
4. Na nákup nového vozidla potrebuješ peniaze. Jeden nízkopodlažný autobus stojí priemerne 10miliónov. Čiže musíš predať 625.000 16 korunových lístkov aby si mohol kúpiť jeden. A to nesmieš mať iné náklady ako mzda vodičov, údržba, pohonné látky,...
A týmto prosím správcou imhd.sk aby Petrovi Bakorovi ( peterbakor@yahoo.com ) zakázali prístup na imhd.sk.