Nndro: tak sa kľudne potrap spajanim ciarok, ale stale si myslim, ze asi najrozumnejsia metoda by to bolo prekreslit do rovnakeho formatu a kvoli prehladnosti do velkej plachty podla starej normy
Postrielat, rozstvrtit, kopnut dakam celu autickarsku lobby, aj s tymi dvomi na cele...neviem kto to ma na svedomi, ale...nenachadzam slov... takto bude z nosneho systemu skutocne velke makove, a mozeme sa tesit len na dalsie a dalsie zapchy a pravidelnu nefunkcnost petrzalskej vetvy elektriciek...no comment... ?
Nezabúdaj ale, že sa tak stavia preto, lebo s metrom sa už v Ba nepočíta, naopak sa propaguje nosný dopravný systém aj preto, že je finančne výhodnejší.
To som zvedavy ako bude vyzerat krizovatka na Safarikovom namesti, ked budu chodit auta este aj zo Stareho mosta a elektricka v 90 sekundovom intervale ?
BMko, fobust, LUK, Ámos Keynes:
Keď som videl tú reportáž, tak ma poriadne vystrelo. Keď hovorili o nejakých zlomených spojoch, tak sa mi zdá, že kamera ukazovala na dilatačnú špáru prepojenú uškom a potom, že ako nefungujú výhybky, že ju vodiči musia prehadzovať aj ručne, nedali tam miesto, na ktorom výhybka nie je elektricky ovládaná? Toľko, čo mi nebolo jasné, ale čo sa týka KE a vôbec poňatia celého príspevku, nemám slov...
Ono riešením je aj taká malá tabuľka s rokom zakúpenia a cenou... - Praha - v každom jednom autobuse. Lebo podľa mňa 85 % ľudí by tú sumu ani zďaleka neodhadlo...
To by som bol skutočne rád, keby som mohol takto uvažovať. Na jednu stranu nemám presne vyhradený názor či pod zam alebo na zemi. Pod zemou je to lepšie, tam to ide, aj preto lebo momentálne naše električky (a celkovo všetky prostriedky MHD väčšinou nestíhajúce zelené vlny) viac stoja ako idú. Z pohľadu bezpečnosti je nadzemný variant (relatívne) lepší. (V prípade vojny by sa to metro ale tiež viac hodilo). Z ľudského hľadiska sa mi ale nepáči, že vlezieš pod zem a na druhom konci vylezieš. To je dosť zlé. Skôr by som pod zem ťahal autá. No a záverom... Vzhľadom na skutočnosť, že ak chceme o 5,10,20, alebo neviem koľko rokov hodiť tie koľaje pod zem, musíme vedieť kam !!! Totiž stanicu podzemky nepostavíme na 2 x 2 metroch ako si to myslia na magistráte. A robia všetko preto, aby v Bratislave podzemka NIKDY nebola. Pretože všade, kde ešte relatívne bolo možné postaviť stanice sa s nadšením stavia alebo sa stavať bude. (Mlynské Nivy, Kolárko, Mierko a ostatné si domyslite...)
Nndro: Nebude problem xerovat A0 ci A1 (ak to teda vobec je niektory z uvedenych formatov a nie nejaky hybrid) na A4 scane? Veliky si mi Ty optimista, velmo veliky. Uz si to niekedy robil? Asi nie, pretoze inak by Ta presla chut "spajat ciarky". Ved potň je to podstatne jednoduchsie to prekreslit nanovo. V pripade pochybnosti to prekonzultuj s fotrom, tipujem totiz, ze majitel A1ckoveho plotra asi bude vediet o com to je.
Pri Metropolke sa zacina crtat nosna siet pre novu vzdusnu krizovatku. Podla striekancov na vozovke to vyzera aj na rozumnu geometricku polohu trolejov, hlavne tych pavukoidnych. Dufam, ze som to prave teraz nezariekol a ze to prvy dratolez nezvesi...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus