Myslíš tie projekty, ktoré boli spracované v období keď nám podhradie zbúrali? Áno to máš pravdu, komunisti si nikdy nerobili problémy s takzvaným ústupom výstavby "vznešenejším cielom." Neviem ako by dopadli domy na trase B medzi Hlavnou stanicou - Obchodnou a Kamenným násmestím a vôbec centrálnym okruhom.
Zdenko: tbusy sa na rozdiel od abusov a elektriciek cistia pravidelne a hned v zarodku. Ale cmaraju aj po pavukoch. Ocistenie solovozu T3 stalo pred 3ma rokmi 960,-Sk bez DPH
To by sa nedalo ocistit v ramci verejnoprospesnych prac? Vyslo by to urcite lacnejsie, verejnoprospesne prace su trest a ako take sa vykonavaju zadarmo
Aspon si mozes urobit prehliadkovu jazdu po Sofii ? .
Inak ista pani Keltosova v pondelok v relacii Vadkerti talkshow na temu grafitti povedala toto: "Ak sa nemylim tak ocistenie vozov MHD od grafitti za rok 2004 stalo Dopravny podnik Bratislava 1,5 miliona korun (len pri E-bus a T-bus*). Ak by sme do toho zapocitali aj A-bus-y, tak to by vyslo na ovela viac."
Moja otazka znie: Vie niekto, kolko stalo za minuly rok v skutocnosti odstranenie grafitti z vozov MHD?
* Poznamka: Osobne si myslim, ze T-bus-y by sa nikto neodvazil na Hrobonke posprejovat, a mam taky pocit, ze ani na Trnavke. Ja som doteraz posprejovani T-bus nevidel. Vy ano?
Aj v Sofii zacali komunisti stavat metro. Postavili 2 stanice a tunel medzi nimi. Dodnes tato trasa nefunguje hoci metro uz premava. Pritom eliny tam maju neskutocne pomale.
Námestník primátora pre dopravu Karol Kolada včera pred novinármi definitívne zavrhol možnosť, že by na Obchodnej zostala len jedna električková koľaj. "Bolo to len v štádiu uvažovania. Obchodná so Špitálskou sú jedny z najzaťaženejších električkových radiál v meste," dodal. Obnova čaká celú električkovú trať od Blumentálu až po tunel, na Obchodnej a Župnom námestí sa pri tejto príležitosti bude upravovať aj povrch. "Námestie treba poľudštiť aj v súvislosti so vstupom turistov na Hrad," dodal Kolada. Rekonštruovať treba hlavne most na Kapucínskej, po koľajach tu bežne jazdia napríklad autá poslancov Národnej rady. Tento rok by sa mali začať aj prieskumy tunela, budúci rok sa počíta s veľkou rekonštrukciou.
S metrom sa začalo (1985), ale príliš neskoro na to, aby sa stihlo dačo dokončit, pretože po revolúcii sa výstavba zastavila ? Ale rašej tu metro nespomínaj lebo ta tu ukameňujú
Akoze pani a dami.... Chce to klud... nehadajte sa... skuste najst spolocnu rec... Som za elektricku = mensi cash ale zmenit rozchod na 1450 mm = vela cash ?!! nemam nic proti 1000 mm ale sme posledny v CSR kde to je...
Bohužiaľ, možno len súhlasiť. Ale na debatu keby bolo keby to nie je zlé. Skoda, že aj BA sa nezačalo pred 30-timi rokmi s metrom. Ale to sme zas opäť na začiatku.
Ámos Keynes
Re #41677 Bigmac: O.K. Beriem, vodič do toho nezasahoval. Ale potom nech to opravia.