Novinky o o sluzbach ST uz su na http://www.telecom.sk/
Inac som bol vo viedni a ten esektrickovi system sa mi dost paci - myslim suprevy. Nieco ako k2+jeden vagon bez kabinky...preco to vlastne v BA tak neni?
Inac som bol vo viedni a ten esektrickovi system sa mi dost paci - myslim suprevy. Nieco ako k2+jeden vagon bez kabinky...preco to vlastne v BA tak neni?
d3k0
Kami: :-)))))) Ja by som zase rad vyhlasil sutaz z coho je 3184, 3007 a 2204, lebo ich povod je neznamy... (Ano, aj 2204 je z niecoho ineho.) Ja by som 2881 najradsej uz poslal do opravy a odtial do muzea. Asi si nim budu jazdit dovtedy, kym sa nerozpadne. Aj tak DPB uz zlikvidoval vsetky historicke Ik 280, takze toto je posledne, co mame (ak neratam polIkarus c. 2855). Bohuzial. Zaujimalo by ma, naco sa so srotovanim vozidiel tak ponahlalo. Keby sa tie vozy zachovali, tak tu uz davno mame polovicu kacic typu K2S. Ako priklad mozem uviest 7103 (ex. 7006), ktora je z prvej serie a bez problemov (vdaka tomu, ze bola precislovana a tym padom nevyradena) jazdi.
Andy: 212 nie je uplne vzdy prazdna. Chod sa pozriet na Kramare...
tulenique: Lebo sme v Bratislave...