linka 32 bola skratena z DD len po patronku...ocividne DPB nezvladol informovanost cestujucich... btw. na iMHD flash novinka o skrateni linky 32 bola...
vcera som isiel elekrickou 7102 (14) a okrem toho, ze bola spinava tak, ze je malo pravdepodobne, ze to bola spina za 1 alebo 2 dni (aj ked stat sa to mohlo), zdesil som sa nad niecim, co som uz videl min. tyzden. dvere tehto pekneho, aj ked otrasne spinaveho vozidla boli oblepene novinami. ma to svoj dovod, alebo len soferi nechcu, aby na nich bolo vidno? v prahe v bude som take nevidel a vizera to strasne. preco sa dpb nestara o to, aby sa aspon ako tak vozidla vypravovali na pohlad kulturne. chapem, so starou elinou alebo budom toho vela nenarobime, ale to malo pekne co je… ;o( velka skoda. co keby si dpb nabralo studentov – brigadnikov, ako napr. londynske doubledeckeri alebo metro. okrem firmy, ktora robi generalne cistenie ich cistia cez noc studenti. myslim, ze to vyjde lacnejsie, ako platit nejaku firmu… ale mozno mam fantas magorie
A kdeze je v Ziline Masarykova ulica??? To, co sa v prvej vlne porevolucneho nadsenia premenovalo na Masarykovu, sa po prichode Slotu premenovalo na Narodnu.
Pozrite si verejné obstarávanie na www.dpb.sk - zaujímavé. Je tam:
Preprava materiálu vozidlami s obsluhou pre opravy električkových tratí
Pokládka panelov pre opravu električkovej trate
Prenájom špeciálneho stroja s obsluhou na opravy električkových tratí DPB a.s.
Dodávka košieľ s krátkym rukávom
Chemické ničenie burín na električkových tratiach
Kosenie trávnatých plôch
Nooo, my to tak väčšinou robíme, ale ak ideš zničený z toho ako si musel zájsť do každého obchodu s handrami a všetko zaujímavé si polovička musela vyskúšať a ty si trpezlivo čakal, tak potom už nemáš chuť ju ešte aj na kolenách voziť. ? Ale ako riešenie sa to zdá byť pri väčšine prípadov najlepšie. ☺
Problém je však v tom, že električky v KV a Dúbravke majú problém brať ľudí už teraz a čo potom keby sa knim pridali ešte aj ľudia z DNV. Treba vybudovať S-bahn z DNV s novými zastávkami aj v DNV a v Lamači, na Patrónke a potiahnuť to až do P. Biskupíc. Samozrejme začínať by mohol už pri VW alebo niekde na Záhorí a končiť až v DS. To by bolo lepšie riešenie, ako voziť ľudí z DNV až do Dúbravky. Autobusy by zvážali ľudí z DNV ku dvom zastávkam.
fobust
1. Elektricky na DD nebudu, rozhodli o tom poslanci. Stupanie je tam uplne OK, zvladli by to vsetky premavkove elekticky, vratane historickych.
2. Neviem, necital som.
3. Este to nie je jasne, su tri varianty: polozapustena, povrchova a na estakade.
4. Nic mi nie je zname. Hadam po dokonceni tunela Sitiny ci ako sa vola.