Proste 4 supravy budu jazdit celu noc (zhruba od 00.00 do 04.00) po meste, aby nezamrzol trolej. Ano, smejete sa, aj ja som sa smial, kym som na vlastne oci nevidel, ako to krasne iskri, ked tade 3/4te hodinu nic nejde.
Budem trochu odveci, ale hodi sa to sem. Peto P. mi napisal, ze od 30.11. su rozmrazovky, ak teplota klesne pod 1'C. Konkretne 2 supravy z Juraku a 2 z Krasnian. Okrem toho je v pohotovosti aj pracovnak 8435, ale vzhladom na jeho stav sa lahko moze stat, ze sa na trati rozpadne...
#4095 Som s tebou - radsej I4*5 ako karosa - niekedy ma ide slak trafit, ked nou cestujem - najma tie tyce v strede - 50 cm medzera a prepchaj sa cez nu
All> kto vsetko robi GO B732 ? Videl som zatial BBDS, Starko (najviac) a DPB. A na 82 som sa viezol nejakou novsou (r.v. cca 1992) co mal zvlastne oblozenie, cudnu zltu farbu tyci a vnutorne svetlo so zatekajucou vodou - mozno "ochranna "
deko nepoznas nahodou nejaky rychlo odlepovac?? potrebujem ho rychlo! zavolam ti
-7058 zrazila v piatok na tom blbom prechode pre cestujucich na zastavke Vazovova smer Raca babku... teda pardon nie elina ale auto. potom to vysvetlim
-Na piatkovej 5/1 tusim 7729+30 jazdil dobry srandista, na Racku sa nacpal za K2 a uplne zahatil Racko v smere z Legionarskej. Auta v smere na Sancovu nemohli prejst...
-3168 byva vacsinou na 82, s odchodom z Racka na Matadorku okolo 15:58
#4098
Ono tie nizkopodlazaky v CR su tak rozsirene len pre jednu vec: su totiz dotovane asi o 20% viac ako bezne vozy. Nemaj obavy, u nas za malu chvilu budu chodit volit len stare babky a tiez ich bude velmi vela, aspon vzhladom na celkovy pocet vozidiel. Samozrejme na uroven celkovej kultury cestovania, pretoze nizkopodlazak ma min. o 15% mensiu kapacitu miest na statie.
Teraz, v dobe, ked sa „naplno rozbehla“ plynofikacia autobusov a zaroven sa zacina zvolebnievat mi napadla otazka, ci bude chciet nas pan primator za sebou nejaky konkretny vysledok a teda, ci sa budu kupovat nejake nove vozy. Ako to u nas uz chodi, ze nic sa nerobi pre obcana, ale pre preferencie, popularitu atd. predpokladam, ze ak sa nieco bude kupovat, tak to bude mizivy pocet (do 10) nizkopodlaznych Solarisov. Myslim, ze nakup vozov bude zavisiet od ochoty magistratu uvolnit na to peniaze. Budu teda chciet, aby si cestujuci nove vozidla dobre vsimol (radovy cestujuci nema paru, kolko rokov uz maju GO Karosy a povazuje ich za nove ...). A tu sa dostavam k jadru toho, co chcem vyjadrit. Nech maju ceske mesta kolkokolvek nizkopodlazakov, do Bratislavy su z financnej narocnosti nevhodne. Staci sa ist pozriet k juznym susedom (HUN), kolko maju nizkopodlazakov. Ti sa zdaleka tak nehrnu do ich nakupu, ako Cesi. V USA ich je takisto mizive %. A ked si uvedomim, ze za 10 patnast-metrovych Solarisov (ktore budu aj tak vypravovane na klbove linky, cim sa opat znizi kvalita cestovania...) by som teoreticky mohol mat 20 Ikarusov 435, ide ma rozhodit. Vychadzam z toho, ze pre 80% cestujucich nepredstavuju 2 schody ziadnu prekazku. V dnesnej dobe, ked uz sa nam tretina vozov zacina doslova rozpadat, je nutne rozmyslat nad plosnou obnovou vozidloveho parku a nie kupovat par busov rocne. Moj navrh je kombinacia nakupu Ikarusov 4X5 (príp. Tam) (nahrada za najhorsie vozy) a generalnych oprav Ikarusov 280 a Karos B7XX. Ich vek stale nie je dovodom na ich vyradenie (ked mozu vo Viedni jazdit 15-rocne vozy Graf-Steyr). Uvidime, kolko vozov sa opravi v ramci plynofikacie. Drzim Beusakom palce, aby ich bolo co najviac.
A este z ineho sudka: Nove tatranske elektricky:
Pravidelne jazdi 1 suprava na trati St. Smokovec – Lomnica, ja som vymakol 425.952 (teda 2. dodanu supravu) a musim povedat, ze ZSR sa vytiahli: Vonkajsie a vnutorne transparenty Buse a dokonca akusticke hlasenie zastavok (a prestupov!) v 3 jazykoch. Jazda bola prijemna. Elektricky maju tichy chod a vyhodou je, ze sa da pozerat cez stanoviste rusnovodica na trat (kabina rusnovodica je priehladna). Interier je paradne moderny, ale sedacky su trochu nekomfortne.
Martin #3984: Tak teda opravujem. Na takom autobuse sa o par tyzdnov budem vozit kazdy den.
All imhd.sk: Velmi ste ma pobavili. Tak by som sa za vsetkych Kosicanov chcel spytat, kto vymyslel "rychlodrazny" nater KT8D5? Toto nie je ziaden rychlodrazny nater, nikdy nebol a ani nebude. Nema ziaden suvis s vypravou KT-cka na rychlodrahu alebo na mestsku linku.
nesuhlasim! Radsej Ik4x5 ako plesnivy serbel od karosy. Ale kolko ludi, tolko nazorov (to je dobre).Myslim si, ze vsetci radsej pojdememe elinou ako autobusom, ved nakoniec mam ajtak najradsej kolajovu dopravu (ale nie na TRABUST tratiach:)).
Si:
pekny projekt , ten moj sa ale dost odlisuje (uz aby som ho dokoncil!).
Vladimir
All imhd.sk: Velmi ste ma pobavili. Tak by som sa za vsetkych Kosicanov chcel spytat, kto vymyslel "rychlodrazny" nater KT8D5? Toto nie je ziaden rychlodrazny nater, nikdy nebol a ani nebude. Nema ziaden suvis s vypravou KT-cka na rychlodrahu alebo na mestsku linku.